Ik zou wel willen antwoorden maar het is echt lastig kiezen... haha. Als Navardauskas niet als een spook rondrijdt, zou dat een zekerheidje zijn geweest voor mij. Martin idd geen idee mbt zijn val. Voor Purito net te vlak denk ik. Voor Rodriquez hetzelfde verhaal ;) Demare laat verbetering zien maar overleeft hij het klimmetje?
Beenstrong, jij hebt wel echt een lekker team voor deze etappe.
@Daan dit is perfect voor Wellens, alleen weet ik niet of ze hem gaan uitspelen.
Ik denk niet dat de puncheurs zich zullen sparen met het oog op zaterdag. Als ze morgen een kans zien, zullen ze die willen pakken. Nu is het wel afwachten of Rui Costa en Dan Martin zich kunnen mengen door hun valpartij. Maar als er vol doorgetrokken wordt door bijv. Movistar, Katusha of Cannondale dan zullen de mannen zoals Degenkolb dit denk ik niet overleven.
'@Iedereen
Als je met je muis over het profiel gaat zie je percentages, soms zelfs rond de 10%!
http://veloviewer.com/segments/5915978?referrer=Embed_
P.S.
Al een paar mensen blij gemaakt vandaag, vertrouwde teveel op scorito (zeggen massa sprint) en hadden volle sprinters ploeg geselecteerd.
Helaas Albasini uitgevallen. Was, mits fit, ook een zekerheidje geweest.
Heb nu Sagan
Purito
Contador d. Martin
Kristoff
Degenkolb
Hagen
Navardauskas
En van Avermaet
Twijfel nog of ik Navardauskas eruit moet gooien voor Kwiatkowski, Nibali of Fuglsang. Is dit ook niet te zwaar voor Kristoff en Degenkolb?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.