Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 77 ... 94 95
Jelle van der Linden

Ik heb Cimolai geruild voor Contador
Want ik denk dat het voor Cimolai te zwaar is (heeft dit seizoen nog niks gepresteerd op een heuvelaankomst, alleen etappe met een heuvel erin)

Lance Beenstrong

Ik zit weer in een luxepositie, maar lastig kiezen mijn 9 nu:

Kristoff
sagan (c)
Valverde
degenkolb
gallopin
froome
cimolai
EBH
van avermaet

Nog thuis: Purito, dan martin(nog last van val?), rodriguez, Demare, navardauskas

Wie heeft tips?

RubenVB

Ik zou wel willen antwoorden maar het is echt lastig kiezen... haha. Als Navardauskas niet als een spook rondrijdt, zou dat een zekerheidje zijn geweest voor mij. Martin idd geen idee mbt zijn val. Voor Purito net te vlak denk ik. Voor Rodriquez hetzelfde verhaal ;) Demare laat verbetering zien maar overleeft hij het klimmetje?

Beenstrong, jij hebt wel echt een lekker team voor deze etappe.

@Daan dit is perfect voor Wellens, alleen weet ik niet of ze hem gaan uitspelen.

WCEendT

Heb nu:
Rodriguez
Sagan (c)
Contador (voor Sagan punten)
Degenkolb
Kristoff
EBH
Costa
Cimolai
D. Martin

Twijfel nog om deze erbij te doen: Demare, Navardauskas (denk t niet), Mollema, Nibali.

Jelle van der Linden

Van wie verwachten jullie meer op volgerde van hoe zwaarder het einde is
Hagen, Cimolai, Kristoff?

WCEendT

'@Jelle
** Hagen Kristoff
* Cimolai

Uwi

'@WCEeendT

Toevallig nog oude uitslagen gevonden op dit klimmetje? Ben erg benieuwd!

WCEendT

'@Uwi
Niks gevonden elke keer weer artikels over deze tour etappe.

WCEendT

'@Uwi
Dit is wat ik heb gezegd in ander forum:
Denk ook dat dit niks voor Kristoff is, percentages te laag voor Rodriguez maar gaat aan de Costa/Valverde/Martin’s van deze wereld zijn. Ook Sagan, Van Avermaet, Gallopin gaan kans hebben natuurlijk (Sagan topfavoriet).

wesley1983

'@WCEendt: ben ook enorm aan het twijfelen voor mijn selectie morgen. Zouden de echte punchers niet wachten tot zaterdag waar de finish een stuk lastiger is dan de etappe van morgen. Heb echt het gevoel dat al de sprinters die een heuvel op kunnen er nog gaan bij zitten morgen.

Uwi

Ik denk niet dat de puncheurs zich zullen sparen met het oog op zaterdag. Als ze morgen een kans zien, zullen ze die willen pakken. Nu is het wel afwachten of Rui Costa en Dan Martin zich kunnen mengen door hun valpartij. Maar als er vol doorgetrokken wordt door bijv. Movistar, Katusha of Cannondale dan zullen de mannen zoals Degenkolb dit denk ik niet overleven.

Konysjev

Wat ben ik blij dat ik Sagan heb deze Tour en ook nog eens als kopman. Levert een enorme smak aan punten op...:-)

WCEendT

'@Iedereen
Als je met je muis over het profiel gaat zie je percentages, soms zelfs rond de 10%!

http://veloviewer.com/segments/5915978?referrer=Embed_

P.S.
Al een paar mensen blij gemaakt vandaag, vertrouwde teveel op scorito (zeggen massa sprint) en hadden volle sprinters ploeg geselecteerd.

Laatst gewijzigd
leek

Helaas Albasini uitgevallen. Was, mits fit, ook een zekerheidje geweest.

Heb nu Sagan
Purito
Contador d. Martin
Kristoff
Degenkolb
Hagen
Navardauskas
En van Avermaet

Twijfel nog of ik Navardauskas eruit moet gooien voor Kwiatkowski, Nibali of Fuglsang. Is dit ook niet te zwaar voor Kristoff en Degenkolb?

WCEendT

'@leek
Ik zou wel Degenkolb nemen, en met Kristoff weet je t nooit (denk dat het te zwaar is maarja...)

Als het waaiers worden zou ik toch voor de zekerheid Nibali erin zetten.

TourNoob

Heb nog 1 plek over wat denken jullie gaat D.oss meedoen na een heuvel met de sprint of zou ik froome of rodriquez selecteren morgen? Zo ja in welke volgorde ?

WCEendT

'@TourNoob
Kijk is ff goed naar dat linkje dat ik stuurde, Ik zou sws Froome & Rodriguez selecteren. Zeker met de kans dat er waaiers gaan ontstaan.

TourNoob

Top! Doe ik dat haal ik Oss en coquard eruit:)

WCEendT

'@TN
Je hoeft het niet te doen, 't is mijn advies naar het zien van het profiel van die klim. Het blijft je eigen keuze ;-).

TourNoob

Gaan het zien haha. Ben het wel met je eens met het stijgingspercentage en mogelijke waaiers is het lastig voor de Sprinters op het vlakke dus volg je advies op! 💪🏻

TheStrikers

Rodriguez of Navardauskas twijfel nog beetje tussen hun 2.

Wat denken jullie?

Pingdo

Team nu:
Contador
Rodriguez
Sagan
Valverde
D. Martin
Kristoff
Coquard
Boasson Hagen
Navardauskas

Navardauskas heeft nog niets laten zien en ik heb geen idee of Coquard 7% omhoog kan.
Ik kan kiezen voor zeker 10 punten met T. Martin, of Bennet (? geen idee of die dit kan), of Nibali.

Uwi

'@TheStrikers

Lastige keuze, Katusha zou ook kunnen gaan voor Kristoff, maar Cannondale voor Dan.Martin. Ik zou gaan voor Rodriguez, hij lijkt sowieso goed in vorm.

IL DON

Wie zouden jullie morgen als kopman doen, Kristoff of Rodriguez?

Niballie

Toch Kristoff.

1 2 ... 77 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.