Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 78 ... 94 95
Uwi

Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken, ik ga voor Sagan

IL DON

Of misschien wel hopen op Froome en die als kopman maken?

Daar krijg ik sowieso truipunten voor, dus dat is wel een veilige keuze mocht het mislopen..

Lastig dit!

ConINGtador

Wat verwachten jullie van S. Yates morgen? Eindigde op de muur van Huy ook bij de besten. Daarnaast zijn Gerrans en Albasini al uitgevallen en zit ook Matthews in de lappenmand. Misschien gaat Orica de broertjes Yates dus wel uitspelen morgen.

WCEendT

Voor de mensen die Coquard hebben:
More a puncheur than a real sprinter, Coquad hopes for a better result tomorrow.
“This is an uphill finish that I have had in mind for some time.

Uwi

'@ConINGtador

Mochten ze iemand uitspelen, dan zal dit inderdaad één van de broertjes Yates zijn. Ik gok dan dat dit Simon gaat zijn.

Uwi

'@WCEeendT

Ben dan erg benieuwd. Als ik die percentages zo zie, lijkt het me alsnog te zwaar voor Coquard. Maar, laat hij me maar verrassen.

EPOmeister

'@ConINGtador, tsja lastig maar de vraag is of zelfs als ze broertjes Yates uitspelen dit een finish voor ze is..

@ WCEendT, thanks!

Kan iemand zn lampie even laten schijnen over mijn selectieprobleem:
Momenteel opgesteld:
Sagan Kristoff Degenkolb EBH Costa VAvermaet Valverde D.Martin Coquard

Andere gegadigden op de bank voor mrogen:
Purito Demare Cimolai
Moet een van deze drie erin?

spherepeer

Deze etappe zou me toch aardig wat moeten opleveren:

P. Sagan (C)
A. Valverde
J. Rodriguez
A. Kristoff
J. Degenkolb
E. Boasson Hagen
T. Gallopin
G. Van Avermaet
M. Trentin

Heb nog Dan Martin en Oss als andere opties, en natuurlijk nog klassementsrenners. Martin laat ik eruit ivm val, ploeg waar ik twijfels over heb bij waaiers en gebrek aan teampunten potentie. Oss ook niet in goede doen lijkt me. Klassementsrenners lijken me echt te weinig punch te hebben voor deze finale, ook echt minder mogelijkheid op tijdwinst tov huy bijvoorbeeld.

Lance Beenstrong

ik heb froome ipv trentin en cimolai ipv kristoff, en dan martin voor purito. Navardauskas thuis en demare ook..

WCEendT

'@EPO
Durf het niet te zeggen, Coquard is wel gevallen (las ik net). Stel dat Purito aangaat vanaf het moment dat het omhoog gaat (+- 1,5KM voor einde) en dan een forcing volgt, dan kan hij zomaar top 5/10 rijden... zo moeilijk in te schatten.

Niballie

Coquard is gevallen ja, maar sprintte nog aardig mee. Hij heeft zelf aangegeven dat de aankomst morgen hem beter ligt. Daarnaast denk ik dat Cimolai dit ook moet kunnen. Hij kon in Zwitserland ook aardig meekomen in etappe 8 (derde achter Kristoff en Sagan).

Il Mostro

Ik zou al m'n renners wel bijna op willen stellen vandaag. Voorlopig heb ik:
Sagan (kopman)
Rodriguez
Valverde
Boasson Hagen
Gallopin
D. Martin
Degenkolb
Kristoff
Froome

Op de bank heb ik nog Cimolai, Nibali, Costa en Coquard zitten. Zeg het maar, ik kom er niet uit. In principe kunnen ze allemaal top 10 eindigen in mijn ogen, het is alleen de vraag hoe zwaar die heuvel daadwerkelijk is. Wat zouden jullie doen?

waggie

D.Martin eruit denk ik, die lijkt me niet echt goed deze Tour (door valpartij)
Dan Nibali erin denk ik.

siht

Wanneer is D. Martin dan gevallen? Op de muur van Huy reed hij niet slecht.

Vuillermoz weer kansen? (Huy 3de).

sprintgeit

Ik twijfel ook als laatste man nog tussen Demare/Martin/Costa/Yates.

In vorm had ik zeker gekozen voor Costa, die bakt er echter nog niet heel veel van. Martin op Huy goed, daarna niet echt. Als Demare erbij kan blijven wordt het voor hem wel top 5. Leek gisteren in ieder geval al een stuk sterker maar..11%?

remco_jacobs

Wat een twijfels...!!

Momenteel:
Valverde
Sagan
Rodriguez
Wellens
Kristoff
Degenkolb
Boasson Hagen
Costa
Cimolai

Op de bank: Demare/Froome/Martin/Yates/Nibali

Wat te doen??? help!

Gids05

Froome contador of kristoffff contador mischien hoog plus teampunten eventueel van sagan en mischien top 20? Froome trui punten en top 20??? Of zal kristoff top 10/15 rijden ???? Helpppp.wie zou wat doen ????

ivo001

Ik vind het vandaag erg lastig om te kiezen wie ik uit mijn team moet opstellen.

http://imgur.com/k7ZM3tK

Twijfel tussen Kristoff of Valverde als kopman.
Daarnaast zou ik Contador in kunnen zetten voor een goede klassering en misschien teampunten van Sagan.
Ook twijfel ik of ik misschien Navardauskas/Degenkolb/EBH moet wisselen voor Simon Yates.

back2bike

Kopman: Kristoff,Valverde of Froome?

Lance Beenstrong

'@ Il mostro: purito en kristoff eruit, cimolai en coquard erin

rosencrantz

'@back2bike : als hij in vorm was geweest zou ik Kristoff zeggen, nu zou ik eerder voor Valverde gaan.

Trainee

ivo: ik zou Navardauskas eruit halen voor Yates. Hij lijkt niet goed in vorm, is al gevallen en heeft nog geen sprintuitslag neergezet. Als ze iemand uit gaan spelen morgen zal dat eerder Dan Martin zijn.
back2bike: kristoff. Hij en Valverde lijken beide niet super in vorm, maar dit is toch meer een kolfje naar de hand van Kristoff. Ook lijkt het dat hij aan pure sprintkracht heeft ingeleverd voor wat klimvermogen (zelfde met Cav), dus zou hij deze best goed moeten doen. Valverde/Kristoff >> Froome morgen.

Trainee

Il mostro: ik zou eerder Dan Martin en Froome eruit halen voor Cimolai en Coquard. Kristoff (al dan niet in mindere vorm) kan hier toch ook naar plek 3/5 sprinten hoor! Froome zit er alleen bij voor de gele trui punten, als Cimolai top 10 haalt heeft ie al meer. Met die 9 man heb je een heel sterk team voor morgen denk ik. grote kans dat je 6/7 man bij de top 10 hebt zitten.

Laatst gewijzigd
Monsalve

Zou Kwiatkowski vandaag eindelijk voor z'n kans mogen gaan? Aangezien vandaag niet echt voor Cav is.

back2bike

Ja hoop eindelijk kwiatkowski een keer te zien. Echter, zouden ze ook voor Stybar kunnen gaan en het geel verdedigen van Martin. Hopelijk gaan we kwiat nog een keer zien, hij heeft de inhoud om zeker een etappe te winnen.

1 2 ... 78 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.