'@ConINGtador, tsja lastig maar de vraag is of zelfs als ze broertjes Yates uitspelen dit een finish voor ze is..
@ WCEendT, thanks!
Kan iemand zn lampie even laten schijnen over mijn selectieprobleem:
Momenteel opgesteld:
Sagan Kristoff Degenkolb EBH Costa VAvermaet Valverde D.Martin Coquard
Andere gegadigden op de bank voor mrogen:
Purito Demare Cimolai
Moet een van deze drie erin?
Deze etappe zou me toch aardig wat moeten opleveren:
P. Sagan (C)
A. Valverde
J. Rodriguez
A. Kristoff
J. Degenkolb
E. Boasson Hagen
T. Gallopin
G. Van Avermaet
M. Trentin
Heb nog Dan Martin en Oss als andere opties, en natuurlijk nog klassementsrenners. Martin laat ik eruit ivm val, ploeg waar ik twijfels over heb bij waaiers en gebrek aan teampunten potentie. Oss ook niet in goede doen lijkt me. Klassementsrenners lijken me echt te weinig punch te hebben voor deze finale, ook echt minder mogelijkheid op tijdwinst tov huy bijvoorbeeld.
Ik zou al m'n renners wel bijna op willen stellen vandaag. Voorlopig heb ik:
Sagan (kopman)
Rodriguez
Valverde
Boasson Hagen
Gallopin
D. Martin
Degenkolb
Kristoff
Froome
Op de bank heb ik nog Cimolai, Nibali, Costa en Coquard zitten. Zeg het maar, ik kom er niet uit. In principe kunnen ze allemaal top 10 eindigen in mijn ogen, het is alleen de vraag hoe zwaar die heuvel daadwerkelijk is. Wat zouden jullie doen?
Ik twijfel ook als laatste man nog tussen Demare/Martin/Costa/Yates.
In vorm had ik zeker gekozen voor Costa, die bakt er echter nog niet heel veel van. Martin op Huy goed, daarna niet echt. Als Demare erbij kan blijven wordt het voor hem wel top 5. Leek gisteren in ieder geval al een stuk sterker maar..11%?
Ik vind het vandaag erg lastig om te kiezen wie ik uit mijn team moet opstellen.
http://imgur.com/k7ZM3tK
Twijfel tussen Kristoff of Valverde als kopman.
Daarnaast zou ik Contador in kunnen zetten voor een goede klassering en misschien teampunten van Sagan.
Ook twijfel ik of ik misschien Navardauskas/Degenkolb/EBH moet wisselen voor Simon Yates.
ivo: ik zou Navardauskas eruit halen voor Yates. Hij lijkt niet goed in vorm, is al gevallen en heeft nog geen sprintuitslag neergezet. Als ze iemand uit gaan spelen morgen zal dat eerder Dan Martin zijn.
back2bike: kristoff. Hij en Valverde lijken beide niet super in vorm, maar dit is toch meer een kolfje naar de hand van Kristoff. Ook lijkt het dat hij aan pure sprintkracht heeft ingeleverd voor wat klimvermogen (zelfde met Cav), dus zou hij deze best goed moeten doen. Valverde/Kristoff >> Froome morgen.
Il mostro: ik zou eerder Dan Martin en Froome eruit halen voor Cimolai en Coquard. Kristoff (al dan niet in mindere vorm) kan hier toch ook naar plek 3/5 sprinten hoor! Froome zit er alleen bij voor de gele trui punten, als Cimolai top 10 haalt heeft ie al meer. Met die 9 man heb je een heel sterk team voor morgen denk ik. grote kans dat je 6/7 man bij de top 10 hebt zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.