Ik sta nu 2900e en ik heb:
Quintana( K )
Rodriquez( K )
Nibali
Valverde
Gesink
Kelderman
Rolland
Pinot
Bardet
D.Martin
Sagan(K)
Kristoff
Degenkolb
Coquard
Demare
V Avermaet
EBH
Oss
Navardauskas
Jammer is dat zowel Oss als D.Martin zijn gevallen. Sindsdien zijn ze een stuk minder. Ik verwacht ze wel trouwens wel weer hersteld. Oss gaat weer vlammen als V Avermaet weg is(als hij blijft zie ik Oss nog wel in de TTT en Parijs). Ik hoop Martin op de volgende muur....
Kelderman heb ik opgegeven..
'@Ruben
Denk ook dat het klaar is met Kelderman, ook met Rolland, denk dat Pinot er nog wel boven op komt. Lekker veel punten gepakt vandaag met Coquard zie ik, had persoonlijk geen idee dat hij dit ook kon, zag hem meer als een Hutarovich achtige renner (komt geen berg over). Achteraf natuurlijk niet zo slim want het bewijs van zijn kunnen lag er al een tijdje.
Edit:
Als ik me niet vergis was Coquard ook 2M en had ik die besteed aan Navardauskas/Demare.
@Karel
Wat Ruben zegt.
'@Mellamel
Volgens mij werd Dan Martin opgehouden door de valpartij, die staat er denk ik wel bij de Mur van Bretagne.
Edit: Toch niet, heb even de valpartij terug gekeken en Dan Martin komt er na een tijdje op z'n gemakkie aan fietsen. Denk dat deze aankomst iets te makkelijk was voor Dan Martin. Er werd wel een andere renner van Garmin opgehouden, zal dan wel Navardauskas zijn en dan zullen ze hem misschien hebben uitgespeeld.
@WCEeendT
Wat is er met Rolland dan? Ik heb het idee dat er met hem nog niks gebeurd is en dat hij het klassement laat lopen om aan te vallen in de bergen.
'@WCEendt @Uwi
Van mij mag iedereen denken dat Rolland niet gaat presteren ;) ik hoorde ook echt niemand van te voren over Rolland en ik had hem maanden geleden al opgeschreven(figuurlijk).
Demare is denk ik geen hele slechte keuze hoor(geen topper maar daarom ook maar 1m). Navardauskas hebben zich meer mensen op verkeken haha
Coquard was inderdaad 2m. Eerlijk gezegd zag mijn selectie er eerst anders uit MET Bouhanni en geen Coquard. Door zijn val heb ik het een en ander aangepast en wel de gok met Coquard genomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.