Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 81 ... 94 95
WCEendT

Van Oss?
Neem aan dat je bedoeld Oss morgen ook niet opstellen, eigen keuze durf er niks op te zeggen (heb hem zelf niet).

@Uwi
Denk al een tijdje dat het gewoon klaar is met Rolland, tot nu toe word het bevestigd, het zal me dan ook heel erg verbazen als hij een etappe gaat winnen. Hij koste 3,5M toch? of 2,5M? Naja, stel dat hij 1 etappe wint is dat nog discutabel of het dat geld waard was.

Laatst gewijzigd
Uwi

'@WCEendT

Ik hoop dat je gelijk hebt, heb hem namelijk niet gekozen, ook niet in een andere poule waar ik aan mee doe (22 renners vrij kiezen, alleen punten voor etappe-uitslagen). Denk dat hij rond de 3 miljoen kostte.

nasibal

'@Ruben

Hey! Ik heb inderdaad niet veel in dit topic gekeken sinds de start van de tour, dus heb je vraag compleet gemist.

Ik heb uiteindelijk besloten om Matthews en Degenkolb thuis te laten en Sagan wel mee te nemen. Vooralsnog blijkt dit een juiste gok, ook al loop ik zonder Degenkolb redelijk wat punten mis.

De sprinters overige sprinters die ik heb zijn Hagen, Kristoff, Cimolai en Demare. Ik baal er vooralsnog van dat ik uiteindelijk gekozen heb om Oss en Geschke mee te nemen ipv V. Avermaet

Voor de bergen heb ik De grote 4 aangevuld met Rodriquez, Costa, Valverde, Pinot en Bardet. Als reserve heb ik Poels en Valls. De laatste 500k heb ik aan Stannard besteed. Die gaat dat wel terugverdienen met de ploegentijdrit en teampunten. Zeker als Froome een trui wint.

WCEendT

'@Nasibal
En je kopmannen ;)

ConINGtador

Laatste plekje voor morgen is discutabel:

- Navardauskas (gaat ie dan eindelijk sprinten?)
- Rodriguez (2e bergtrui + Kristoff)
- Quintana (3e jongerentrui)
- Contador (Sagan -> maar die wordt toch 2e)

Laatst gewijzigd
daannnnn

'@conINGtador sagan heeft ook nog wit en derde in klassement..
Ik zit met hetzelfde dilemma. Wie denken jullie dat meer (team)punten oplevert?
Contador (sagan)
Kwiatkowski (cav)
Wellens (Greipel)
Rodriguez (Kristoff + berg)
Ik laat Oss erbuiten, want denk niet dat hij mee gaat sprinten.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik gok het op Contador, Sagan gaat morgen winnen. (alternatief levert 6 punten op) Hoeveel leeft etappe teampunten ook alweer op?! 10/16?

daannnnn

10 geloof ik. Ik ga daar denk ik ook voor.
Hopen dat Bennett zich morgen een keer laat zien!

WCEendT

10 kan ik dan niet beter voor de zekere punten van Rodriguez (4+Kristoff) of van Garderen (6) gaan?

daannnnn

Contador heeft ook zekere punten. Witte trui sagan, derde klassement (weet niet of dat punten oplevert?) en hij kan morgen groene trui pakken evt.
Dat is wel een gokje die meer punten kan opleveren en ik zie sagan eerder winnen dan Kristoff.

Konysjev

Aan de ene kant wil ik voor zekere trui- en teampunten gaan, aan de andere kant wil ik al mijn sprinters opstellen en dus risico nemen en dan heb ik alleen nog maar ruimte voor Froome om de meeste truipunten op te halen. Ik zou er spijt van krijgen als ik vandaag een sprinter buiten de ploeg zou laten die dan in de punten gaat rijden en zoveel sprintkansen komen er voorlopig niet meer. Ik heb ze tenslotte niet voor niets meegenomen. Wel een luxeprobleem dat ik alleen nog maar Dumoulin als uitvaller heb en nu nog 18 renners over heb, dat wordt keuzes maken.

Laatst gewijzigd
Lance Beenstrong

Gallopin zeker 2 + 6 als greipel groen houdt + 10 bij winst greipel of froome vrij zeker 10? Of navardauskas :p

remco_jacobs

Dat blijft de ham vraag... Wel of geen Navardauskas...

WCEendT

Hoeveel punten krijg je voor de leiding hebben in het ploegenklassement? 10? 0?

Laatst gewijzigd
S@NDER1984

1 plekje over.. Wellens of Froome?

Froome = zeker 10 punten.

Wellens = 15 punten bij winst Greipel (i.v.m. Winst + Groene trui).

WCEendT

Froome

daannnnn

'@WCEendT volgens mij niks

S@NDER1984

'@WCEendT; Voor het ploegenklassement krijg je geen punten.

Ik denk dat ik voor Wellens & Froome ga, Bennet eruit.. wordt toch weer niets en goede kans op samen 26 punten..

Edit: Toch wel Bennet erin en Navardauskas eruit (rijdt rond met gekneusde ellebogen). Als Bennet de slag vandaag een keer niet mist dan sprint hij vast wel mee.. :-)

Laatst gewijzigd
SJB

Gaat Oss vandaag meesprinten? Anders kies ik voor Wellens i.v.m. eventuele winst van Greipel.

back2bike

Ik heb Sagan uiteindelijk niet gekozen, wel spijt van. Degenkolb had ik toch wel vergelijkbaar geschat (zeker omdat Degenkolb ook een heel team om zich heen heeft en sagan het alleen moet uitzoeken). Ook had ik kristoff een beetje beter verwacht. Hopen dat hij vandaag nog wat potten kan breken.

Laatst gewijzigd
siht

'@S@ander1984 , waar heb je de informatie vandaan dan Navadauskas gekneusde ellebogen heeft?

Stuff

'@siht

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150705_01763806

Medisch bulletin, op dag 4 staat Navardauskas vermeld.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Team vandaag
Sagan (geel), Degenkolb, Kristoff, Demare, Bennett, v Avermaet, Cimolai, Navardauskas, Boasson Hagen

Eindelijk eens de kans om mn volledige sprintequipe erin te knallen. Laat de punten maar komen!

S@NDER1984

Precies Siht, daar dus..

Maar je zou zeggen dat hij daar nu toch wel weer mee moet kunnen rijden & sprinten?

RubenVB

Goede keuze Sprintgeit. Nav moet er een keer doorheen komen en ik neem dan ook maar het risico met hem dan de 4 punten van Purito.

1 2 ... 81 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.