Hoe zit het met D. Martin? Zag hem vandaag veel achterin het peloton bij de ziekenboeg. Maar morgen is normaal gesproken wel een uitermate geschikte kans voor hem.
Navardauskas was afgelopen dagen ook veel achterin te vinden en wordt vandaag toch knap 11e in de sprint. Helaas niet opgesteld, die fout wil ik niet nog een keer maken met zijn ploeggenoot D. Martin.
'@RubenVB klopt, maar ik heb 2 accounts, een met een serieuze gemixte ploeg, en eentje met dus veel sprinters. Maar ik wilde zien hoe dat uit zou gaanpakken, want heb wel klimmers erbij (quintana, nibali, valverde, rodriguez, yates) en dan nog een paar renners voor teampunten. Kan opzich ver komen als je een beetje mazzel hebt ;p
Selectie lastig voor morgen heb er een aantal op zeker:
1. Sagan (k)
2. Rodriquez
3. Van avermaet
4. Contador
5. Froome
6. EBH
7. D. Martin
8.
9.
Heb nog S.Yates (vorige vergelijkbare etappe 3 8e) , quintana (etappe 3 9e), nibali (etappe 3 7e)en Kristof (vorige keer niet gezien in een vergelijkbare etappe, tevens ook niet topvorm tot dusver) die deze etappe ook zeker top 20 kunnen eindigen. Iemand tips aanvullingen wie ik zal invullen op plek 8 en 9 wat zouden jullie doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.