Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 83 ... 94 95
TourNoob

Sagan of Contador kopman zouden jullie doen?

wesley1983

Toch even opmerken deze rit. 9e plaats voor Cimolai (24 ptn) en 10e plaats voor Bennett ( 22 ptn), samen 1 mil. waard. Doe daar dan nog Demare of Navardauskas (beiden 1 mil. waard) bij en je zit al enorm boven het puntenaantal dat Cavendisch haalde en heb je 3 mil. kunnen vrijmaken voor een klassementsrenner.

wesley1983

Denk dat het morgen aan de klassementsmannen zal zijn en punchers zoals Martin, Vuillermoz, Gallopin ( heeft deze rit aangekruist). Van Barguil verwacht ik ook wel wat. Aan Sagan twijfel ik wel omdat het toch wel veel lastiger is dan donderdag en hij zal volgende week gemakkelijk punten voor de grote trui kunnen sprokkelen waar Greipel al gelost zal zijn.

Goozbabs

'@wesley, houdt er wel rekening mee dat als je cavendish koos dat je hem dan als kopman had kunnen kiezen

wesley1983

'@Goozbabs: Ja ook waar maar Sagan als kopman tijdens de sprintetappes opstellen dan verlies je ook niks ten opzichte van Cavendisch.

JimKro

Voor het kiezen van je kopman morgen:

Sagan pakt sowieso 20 punten voor al zijn truien. Rodiguez 4 voor de Bergtruipunten. Dus stel dat Rodriguez wint kan Sagan evenveel of meer punten halen als hij ook in de top 4 eindigt.

Laatst gewijzigd
Gids05

Kan cimolai dit ??? En wie zouden jullie cap nemen sagan froome of quntana pfffff moeilijk ???????

ValverdeBassoNibali

Sowieso niet Cimolai. Eerder Costa, al is hij wel al gevallen. In topvorm Costa zeker voor top 10.

S@NDER1984

Ik denk toch echt dat de klassementsmannen hier weer volle bak gaan...? Met Sagan die toch een keer moet winnen?

Dit is hem nu:
Sagan (C)
Froome
Valverde
Rodriquez
Quintana
Martin
Kwiatkowski
Contador

Nog 1 plekje.. Ik twijfel over Wellens, die moet dit kunnen toch? En als Gallopin wint teampunten. Of kan Boasson Hagen dit ook aan?
Of toch maar Bardet (4e in jongerklassement)?

Iemand goede tip?

ConINGtador

Wat zouden jullie doen?

1). Bardet
4e jongerentrui en naar mijn mening ook goed in lastige aankomsten. Onlangs nog hoog geeindigd in L-B-L als ik me niet vergis.

2). Boasson Hagen
Zelf twijfel ik of de aankomst niet te lastig voor hem is. Maar de ploegleider van MTN heeft vandaag aangegeven dat ze kansen zien.

Voor de rest wordt dit mijn team:

1. Purito (C)
2. Valverde
3. D. Martin (nog last van blessure?)
4. Quintana
5. Contador
6. Sagan
7. Nibali
8. S. Yates
9. Bardet / Boasson Hagen

S@NDER1984

'@ConINGtador; ik ga voor Bardet. Bij AG2R ook nog Vuillermoz die dit kan winnen, dan teampunten voor Bardet.

Plus goede uitslag Bardet + jongeren trui... :-)

Wishfull thinking..

jan.linde

Wat kan van avermaet morgen?

Pingdo

Wie zouden jullie kiezen voor mijn laatste plek
1. Sepulveda
2. Boasson Hagen
3. Coquard
4. Meintjes
5. Pinot

Sepulveda reed het beste op de muur van Hoei. Boasson-Hagen, Coquard en Meintjes hadden daar helemaal niets te zoeken.

Mijn team nu
1. Rodriguez (C)
2. Sagan
3. Contador
4. Nibali
5. Valverde
6. Quintana
7. S. Yates
8. D. Martin

Uwi

Voor morgen heb ik nu:
Rodriguez (c)
Quintana
Sagan
Froome
Nibali
Bardet
Dan Martin
Valverde
van Garderen

Ik heb ook nog Hagen, S.Yates en Degenkolb. Als ik 1 of meerdere van deze opstel, gaan Quintana, Bardet en/of van Garderen eruit. Ik overweeg Yates erin te zetten voor Bardet, twijfel of Hagen en Degenkolb dit overleven. Iemand tips?

Laatst gewijzigd
siht

'@UWI je zou de muur van Huy als voorbeeld kunnen nemen, toen heb ik ook geen sprinters gezien

Wat is er trouwens aan de hand met Kwiatkowski? Dit zou ook een leuke etappe voor hem kunnen zijn maar hij is niet in vorm / mag niet rijden?

daannnnn

Nog 2 plekken over voor kwiatkowski, Wellens, bardet of quintana. Wat zeggen jullie?

rubenvvs1999

Dit is mijn team op dit moment:
Quintana
Rodriguez (C)
Sagan (zou eventueel ook captain kunnen worden)
Contador
Valverde
D Martin
Costa
Gallopin
van Avermaet

Ik zou nog Froome, Bardet, Pinot, Thomas, Kristoff en Hagen kunnen kiezen. Graag tips en opbouwende kritiek!

Gids05

Okeee wue cap sagan of froome??????

siht

'@Ruben Froome in je team!

@Gids05 , ik kies Froome denk ik, die zie ik sowieso wel top 10 eindigen, Sagan heb ik mijn twijfels over.. of het wordt heel goed of hij is er helemaal niet bij

daannnnn

'@ruben ik zou sowieso froome erbij doen. Zelf zou ik die ipv Costa doen, want die heeft nog niks laten zien deze ronde. En anders quintana eruit naar mijn mening.

Kan je ook nog even naar mijn dilemma kijken?

Laatst gewijzigd
rubenvvs1999

'@daannnn oei die van jou is pittig hoor! Kwiatkowski rijdt al de hele tour in dienst van z'n ploeg en laat weinig zien, maar dit soort etappes zijn op zijn lijf geschreven. Tim Wellens lijkt me nog net te licht voor deze etappe in deze tour. Quintana reed in de punten op de muur van Huy ik zou hem er wel in doen. Bardet is lastig, goeie renner maar ik weet niet of hij het vandaag red. Ik zou gaan kiezen tussen kwiatkowski en Bardet en Quintana er sowieso in. Ik neem aan dat Quintana graag een goede klassering wil behalen vandaag.

heldheino

Ik heb froome in het geel vandaag. Sagan rijdt top 3 of helemaal niet en bij froome is het wel redelijk zeker dat hij kort gaat eindigen. Verder twijfel ik nog om Kwiatkowski of Pinot erin te zetten vandaag. Pinot rijdt de hele tour al belabberd en Kwiat rijdt iedere keer voor een ander... lastig.

rubenvvs1999

Wie als captain? Sagan of Rodriguez???

NilisB

Doe zelf Froome omdat die sowieso meekan en top 5 wil rijden om geen tijd te verliezen en wellicht zelfs wat tijd te pakken.
Sagan zou het misschien ook wel kunnen maar daar ben ik niet 100% van overtuigd.

daannnnn

'@ruben bedankt! Ik denk idd dat quintana hoog wil eindigen, ben alleen bang dat de explosiviteit mist om mee te sprinten op het laatste stuk dat afvlakt. Maar ik neem m toch mee samen met kwiatkowski in de hoop dat die een keer voor zichzelf mag rijden..

Verder zou ik als ik jou was Rodriguez als kopman pakken, dat is een kleiner risico aangezien hij sowieso in de punten rijdt en bij sagan is dat maar de vraag

1 2 ... 83 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.