Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 85 ... 94 95
Stuff

Top 8 krijgt morgen punten. Renners uit winnende team 40 punten. Nr 2 krijgt 32 punten etc. Geen teampunten. Wel worden punten en teampunten over de klassementen uitgedeeld.

Bertje82

"Opgestelde renners verdienen punten wanneer hun ploeg in de top 8 is geëindigd van de ploegentijdrit.
Renners uit de winnende ploeg krijgen allemaal 40 punten. Renners uit de ploeg die 2e wordt krijgen allemaal 32 punten etc. Voor de ploegentijdrit worden geen teampunten toegekend."

Ik snap de etc niet helemaal. Als het per acht punten gaat kan de top 8 geen punten krijgen. Maar met de normale puntenverdeling komt 36 er nog tussen.

Edit: Of is het 40 32 28 24 20 16 12 8?

Laatst gewijzigd
Orange

'@Bertje | Het is 40 32 28 24 20 16 12 8

1 plek over: AG2R, Lampre, MTN of toch Orica?

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Ik twijfel ook tussen Lampre MTN en AG2R?

Laatst gewijzigd
Konysjev

Gelukkig had ik Sagan weer als kopman, daar heb ik al 716 punten mee gescoord tot nu toe.
Altijd doen in dit soort etappes zoals we vandaag hadden, want door al die truien van hem heb je dan sowieso al 44 punten en hij is zo goed in vorm dat hij tot nu toe bijna altijd bij de eerste vijf eindigt.

Laatst gewijzigd
WCEendT

1x Astana
2x Katusha
2x Tinkoff
1x Movistar
1x BMC
1x Trek
2x FDJ
2x Cannondale
1x Giant
1x MTN
2x Lampre
1x Bora

Neem denk sowieso:
1x Astana
2x Tinkoff
1x Movistar
1x BMC
1x Trek
Maar dan?

heldheino

'@WcEendt Doe MTN, dan heb je 3 team punten voor Teklahaimanot ;)

JimKro

IAM kan ook wel top 7 halen

TheStrikers

Wie doen jullie als kopman morgen?

jan.linde

ruim 5000 posities winst vandaag ;)

Jelle van der Linden

'@TheStrikers,

Ik doe als kopman voor morgen Froome

TheStrikers

Ik ga denk Sagan doen vanwege de trui punten en Saxo gaat top 4 rijden denk ik

ConINGtador

Vraag 1:
Graag in volgorde van GOED naar SLECHT:

- Cannondale-Garmin
- MTN
- Katusha
- Lampre
- Orica

Vraag 2:
Sagan of Quintana kopman?

Uwi

Cannondale - MTN - Lampre - Katusha - Orica. Zoiets denk ik, Orica zal gewoon op tijd binnen willen komen met z'n 6en.

Ik kies Sagan als kopman, Sagan pakt 18 truipunten meer dan Quintana (naar schatting van de klassementen na morgen). Als Movistar morgen wint, en Saxo eindigt in de top 4, pak je meer punten met Sagan.

ConINGtador

'@Uwi

Maar MTN heeft toch niemand meer voor het AK? Meintjes bijv. heeft al tientallen minuten verloren. Dus de noodzaak om goed te presteren in de tijdrit is er niet. Katusha (Rodriguez) en in mindere mate Lampre (Costa) hebben nog wel een man voor het AK. Zij moeten dus wel, misschien gaan ze hier harder door rijden. Of is dat gek gedacht?

elrio

Ik hoop echt op winst van Saxo vandaag. Heb 5 saxo renners in mijn team (+ 1 sky, 1 bmc, 1 movistar, 1 cannondale). Zou me dicht bij de echte top van het klassement kunnen brengen. (sta nu op plek 836 met 1966 punten).

Pingdo

Bora reed in het verleden nog wel leuke TTTs. (vooral op het vlakke) Achten jullie dit team helemaal kansloos voor top 8?
Ik heb namelijk nog 2 plekken te vervullen en heb nog 2 Katusha's over, 2 MTN en 1 Bora . Mijn 3 Orica renners die ik eigenlijk ook gekocht had voor de TTT (Gerrands, Matthews en Yates) blijken weggegooid geld te zijn.

Laatst gewijzigd
nasibal

3x Sky, 2x saxo, 2x movistar, 1x BMC en 1x Astana. Ik maak me geen zorgen vandaag.

Laatst gewijzigd
ConINGtador

Ik doe vandaag alles of niets:

Dus geen combinatie maar gokken op 1 ploeg.
Wat zouden jullie doen:

2X Katusha (inclusief 4 punten bergtrui Rodriguez)

2X MTN (inclusief 2x3 teampunten bergtrui)

WCEendT

'@tador
2x MTN, Katusha is maar met 7-man.

Jelle van der Linden

Kan AG2R vandaag in de top 8 eindigen?

JimKro

Ze zijn niet favoriet voor top 8, maar het kan zeker

Jelmerbelkin

Ik heb 2x Tinkoff 2x Etixx 1x BMC 1x Lotto 1x Movistar, 1x Astana en 1x andere Lotto, verwacht niet te veel punten vandaag

sven241

Snap niets van de uitslag van vandaag?

JimKro

Hoezo niet? Extreem voorspelbaar lijkt me juist toch.

Duurt het bij jullie ook zo lang tot de score is berekend? Volgens mij is het toch nog best aardig gegaan. Alleen geen BMC in m'n team.

1 2 ... 85 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.