Meww. Mokerslag voor mij. Wel boven het gemiddelde en Rolland die presteert zoals verwacht had(Hij gaat het nog beter doen), maar toch te veel renners die te vroeg lostte. Nibali, Martin, Bardet en Pinot(Alleen Pinot is niet heel verrassend maar die andere verwacht ik niet voor etappewinst, maar wel hoger dan dit.)
Wat een bizarre klim. 5 van de 9 opgestelde renners geen punten (Rodriguez, Bardet, Pinot, D.Martin en Nibali). Gaat spektakel opleveren in de komende bergritten met Rodriguez, Pinot, Bardet, D.Martin, Rui Costa, Kelderman, Kruijswijk, Nibali, Rolland en Peraud die waarschijnlijk allemaal voor een rit zullen gaan.
Zag ook veel van mijn renners al 1 voor 1 lossen ,
Bardet , Martin , Pinot , Rodriquez en Uran , als we het positief bekijken is het alleen maar tactiek voor morgen hè , zo N afstand creëeren dat je mag rijden van Sky .
Verwacht dat er wel een groepje mag vertrekken , maar laatste berg gaat het weer helemaal los waardoor er toch weer een klassement renner de etappe zal winnen
De 'koopjes' mogen het bij mij gaan doen morgen: S. Yates, Vuillermoz en Valls. Pinot, Bardet en Purito op de bank. Hoop vooral een slag te slaan met Rolland. Tegen beter weten in hopend op een aanval Nibali toch maar erin gelaten, evenals D. Martin (won in 2013 de rit na de eerste aankomst bergop). Verder 'gewoon' Froome (C), Quintana en Piti.
Keuzes morgen...
Ik moet er 1 thuislaten. Wellens, yates, pinot, bardet, purito of Martin?
Ze hebben allemaal hun klassement vernaaid dus kans dat ze allemaal meewillen in een ontsnapping.. Wellens heeft al aangegeven dat die sowieso mee wil. Maar of die het haalt? Weer niet hoe het met de vorm zit, heeft nog niks laten zien. Sparen voor een etappe of gewoon niet goed genoeg?
Van Pinot verwacht ik helemaal niets meer eigenlijk. In deze vorm zal ie ook niet in een ontsnapping kans maken.
Nu geldt dat voor meer van mijn klimmers/klassementsrenners, maar dan ga ik toch eerder nog vasthouden aan Bardet en Nibali. Niet dat ik van hen nog veel verwacht, maar wel meer dan van Pinot....
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.