Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 88 ... 94 95
iwz

Ik heb me tijdens de tour voor de subpoule aangemeld. Gewoon de link aanklikken en de stappen volgen. Je staat niet meteen in de ranking. Geen idee hoe lang dat duurt.

Jeffrey81

Arredondo, Martin, Bardet en Pinot. Wie van de vier laat ik afvallen voor vandaag?

rubenvvs1999

Ik kan vandaag kiezen tussen Rodriguez en Quintana als kopman. Wat is volgens jullie de beste keus? En wie geven jullie de meeste kans vandaag Gallopin, van Avermaet, Thomas of Rui Costa?

shyguy

Vandaag de strijd aangaan met:
Nibali (C), Valverde, Froome, Quintana, van Garderen, Rodriguez, Pinot, D. Martin en Gesink.

Kelderman krijgt rugst en evenals het sprintersgilde.

hulksagan

wie zal ik vandaag als kopman kiezen: Quintana of Froome ?
graag advies

Niballie

Froome, want die heeft nog meer truipunten op dit moment.

nasibal

Verrassende uitslag vandaag. Mooi balen dat ik het nog niet aandurfde om Valls vandaag al meteen op te stellen.

waggie

Thomas en Porte in mijn team :p

En Poels ook wat nog 18 teampunten oplevert

JimKro

Gesink blijkt vooralsnog een prima keuze

quincyh

Oké, dan sta je onverwachts op de 1ste plaats :P Ben nu toch wel benieuwd wat de prijzen ook alweer waren.....

RubenVB

Meww. Mokerslag voor mij. Wel boven het gemiddelde en Rolland die presteert zoals verwacht had(Hij gaat het nog beter doen), maar toch te veel renners die te vroeg lostte. Nibali, Martin, Bardet en Pinot(Alleen Pinot is niet heel verrassend maar die andere verwacht ik niet voor etappewinst, maar wel hoger dan dit.)

Uwi

Wat een bizarre klim. 5 van de 9 opgestelde renners geen punten (Rodriguez, Bardet, Pinot, D.Martin en Nibali). Gaat spektakel opleveren in de komende bergritten met Rodriguez, Pinot, Bardet, D.Martin, Rui Costa, Kelderman, Kruijswijk, Nibali, Rolland en Peraud die waarschijnlijk allemaal voor een rit zullen gaan.

snoek1974

Zag ook veel van mijn renners al 1 voor 1 lossen ,

Bardet , Martin , Pinot , Rodriquez en Uran , als we het positief bekijken is het alleen maar tactiek voor morgen hè , zo N afstand creëeren dat je mag rijden van Sky .

Verwacht dat er wel een groepje mag vertrekken , maar laatste berg gaat het weer helemaal los waardoor er toch weer een klassement renner de etappe zal winnen

Abdoe

De 'koopjes' mogen het bij mij gaan doen morgen: S. Yates, Vuillermoz en Valls. Pinot, Bardet en Purito op de bank. Hoop vooral een slag te slaan met Rolland. Tegen beter weten in hopend op een aanval Nibali toch maar erin gelaten, evenals D. Martin (won in 2013 de rit na de eerste aankomst bergop). Verder 'gewoon' Froome (C), Quintana en Piti.

Laatst gewijzigd
daannnnn

Keuzes morgen...

Ik moet er 1 thuislaten. Wellens, yates, pinot, bardet, purito of Martin?

Ze hebben allemaal hun klassement vernaaid dus kans dat ze allemaal meewillen in een ontsnapping.. Wellens heeft al aangegeven dat die sowieso mee wil. Maar of die het haalt? Weer niet hoe het met de vorm zit, heeft nog niks laten zien. Sparen voor een etappe of gewoon niet goed genoeg?

Konysjev

Sepulveda negentiende en helaas had ik er geen ruimte meer voor in mijn ploeg van vandaag en ging ik voor zeker met de truipunten voor Sagan.
Toch maar eens gaan opstellen vanaf nu, want wie weet komt hij nog wel hoger in één van de komende dagen...

Jeffrey81

Van Pinot verwacht ik helemaal niets meer eigenlijk. In deze vorm zal ie ook niet in een ontsnapping kans maken.

Nu geldt dat voor meer van mijn klimmers/klassementsrenners, maar dan ga ik toch eerder nog vasthouden aan Bardet en Nibali. Niet dat ik van hen nog veel verwacht, maar wel meer dan van Pinot....

daanwo

Heeft s.yates bewust rustig aan gedaan vandaag of is er iets met hem aan de hand. Weet iemand dat?

leek

De gok 'geen Froome' pakt vooralsnog niet heel geweldig uit. 'Geen Nibali' was iets beter geweest zoals het nu lijkt

embargo

Hoe zit t met Kwiatkowski?
Nu Uran en geweldig doorheen zakte, ook geen kandidaat voor de vlucht?
& Valverde zal wel bij Quintana moeten blijven neem ik aan?

Gids05

Zal sagan morge weer het groen pakken ?????

ConINGtador

Meintjes of S. Yates voor de 2e bergrit?
Las ergens dat S. Yates niet helemaal fit is. Iemand die dit kan bevestigen?

Heb na vandaag ook sterk het idee dat ik de verkeerde Yates heb gekozen. Adam maakt op mij tot nu toe veel meer indruk ...

Niballie

'@Daanwo, ConINGtador

Volgens Cyclingsquotes heeft Simon wat last van keelpijn, dat zeggen ze in hun voorbeschouwing.

Pinot gaat zich over naar eigen zeggen richten op de derde week. Hij hoopt nu vooral te herstellen.

Laatst gewijzigd
Gids05

Zal sagan vandaag weer het groen pakken denken jullie ????

daanwo

'@Gids05 Sagan heeft voorgaande rondes wel laten zien dat hij mee gaat in de ontsnapping om zo punten te pakken voor de groene trui

1 2 ... 88 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.