Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 91 ... 94 95
siht

Als je die er graag in wilt zou ik Quintana en Kristoff er voor laten sneuvelen.

Quintana is misschien een zekerheidje kwa punten, maar zo veel is het niet.
Kristoff kan er uit als je Rodriguez gaat gokken (zelfde team, ze zullen er een van de twee uitspelen lijkt me).

back2bike

'@nafnikleb

ik schat rodriguez (ondanks of misschien wel dankzij zijn winst gisteren) hoger in dan vanmarcke op dit terrein. Mijn team:

Froome
Quintana
Valverde (C)
Hagen
D. Martin
Degenkolb
V. Avermaet
Rodriguez
Cimolai

nafnikleb

Omdat deze etappe een redelijke kans heeft dat er een ontsnapping voorop blijft, denk ik dat die zekere puntjes juist wel belangrijk zijn. Ik heb Kristoff eruit gehaald (te steil) voor Navardauska(n)s. Van Rodriguez verwacht ik dat hij vandaag niet voor de winst gaat na gisteren, en met een veel geschiktere aankomst morgen (3km 10% vlak voor de finish) zich een beetje zal sparen.

Hopen dat dit de juiste gok is ;-).

Niballie

In etappe 6 konden de sprinters ook prima meekomen, verwacht dat vandaag eigenlijk ook wel. Rodriguez heeft de etappe van morgen al aangekruist en zal vandaag misschien wat rustiger doen.

Roel92

Kristoff, Cimolai of Demare? Cimolai kwam gisteren pas een minuut na de bus binnen, dus is waarschijnlijk niet goed

TheStrikers

Ik had teveel keus daarom geen Contador en Quintana geselecteerd helaas.

Kristoff kon het weer niet waarmaken, Rodriguez had blijkbaar na de winst van gisteren vandaag toch de benen stil gehouden

Jelle van der Linden

Wie morgen als kopman Froome of Valverde?

Laatst gewijzigd
denise

Voor Sagan te moeilijk. 3 kilometers redelijk steil.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Verwachten jullie meer van Bardet of Pinot morgen?

of alllebij erin doen en Sagan eruit?

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Kan Sagan top 20 rijden of niet?

Uwi

Sagan gaat hier waarschijnlijk geen top 20 rijden. Pinot of Bardet is een lastige, ze lijken er allebei een beetje doorheen te komen getuige de rit van gisteren. Maar grote kans dat ze beide laten lopen met het oog op de Alpen, tenzij ze hun zinnen hebben gezet op morgen.

Uwi

Rodriguez of Quintana kopman?

ivo001

Toch wel erg jammer dat ik vandaag Pinot en Simon Yates niet had opgesteld...

En Sagan staat nu 61 (!) punten voor in het klassement voor de groene trui :o

Jelle van der Linden

Kan Demare of Bennett de etappe van morgen ook aan?

rosencrantz

'@jelle : Demare was er gisteren nog bij , dus ik denk van wel. Bennett sowieso niet lijkt mij , die was gisteren allerlaatste en binnen met de zieke Sinkeldam

Jelle van der Linden

Zal valverde morgen ook gaan mee sprinten?

Laatst gewijzigd
Niballie

Ligt aan de grootte van het peloton op het moment van de sprint denk ik.

ConINGtador

Morgen Bennett (wellicht 10-15e plek) of Quintana (truipunten)?

wesley1983

Morgen sprintetappe(enigste nog voor de laatste rit) dus alle sprinters opstellen, er komen nog genoeg etappes voor de klassementsmannen.

Gids05

Wie kan me helpen pfff heb nu

Sagan cap
degenkolb
demare
kristoff
cimolai
avermart
froome
quntana
contador

Reserve bennet oss valverde rodriguez martin valls kelderman .

Zou t wel een sprint worden ? Moet ik bennet erin zetten ? Voor wie ik weet t niet meer pfff

pirazzi

Avermart vervangen door Valverde zou ik doen want met Valverde heb je nog teampunten omdat Quintana de witte trui heeft.

Gids05

Wie kan mij helpen op me shout van boven ????

siht

Ik zet zelf ook te twijfelen met Bennett,
maar ik denk dat er sowieso een groepje vooruit blijft, en mocht het toch een sprint worden dat niet alle sprinters mee gaan doen vanwege dat klimmetje, als je daar lost ben je gewoon gezien. Ook al kom je terug in het peleton, dat kost zo veel energie.
Dus ik denk geen Bennett, Cavendish, Greipel

snoek1974

Twijfelde ook over de 9 de positie in mijn team

Bennett de sprinter ( wordt gelost in de bergen) van Garderen klassement ( zal niet bij de voorste 20 eindigen uitgaande dat de klassement renners niks gaan doen) of vrij buiter als Kwia

Gekozen voor Kwia , die eindelijk een keer wat moet laten zien en evt teampunten bij overwinning van Stybar of Cavendish

Jelle van der Linden

Is de etappe van morgen ook voor mannen als Hagen en Cimolai?
of kan ik beter gaan voor Bardet en Pinot

1 2 ... 91 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.