Scorito Tour de France 2015 poule

1 2 ... 90 ... 94 95
Uwi

Verkeerde kopman :( Quintana ipv Rodriguez

ivo001

Ik zal eens een dagje geen Pinot en Bardet opstellen...

Meintjes pakt vandaag wel mooi punten.

Alleen Dan Martin en Simon Yates niets voor mij vandaag.

rubenvvs1999

Morgen:

Sagan (C)
Froome
Valverde
Thomas
Kristoff
Hagen
Gallopin
Van Avermaet
Cimolai

Dit is mijn team tot nu toe. Ik zou nog renners als Quintana (eventueel C), Contador, Rodriguez (eventueel C), Bardet, Pinot, D Martin, Coquard, Bennet of Demare kunnen toevoegen. Wat is volgens jullie mijn best mogelijke team voor morgen? Ik vind het persoonlijk lastig inschatten.

Jelle van der Linden

Is morgen niet te zwaar voor Kristoff?
En wordt het voor Sagan ook niet te moelijk?
het einde is 9,6 procent, dat is toch te stijl voor de mannen als Sagan

Laatst gewijzigd
Roel92

Is er wel eens vaker gefinished op dit slotklimmetje?

Rovers

'@ivo001 had hetzelfde probleem ! :-(

Orange

'@Jelle | 570m moet geen probleem zijn. Je komt met een aardige vaart de helling oprijden, dat scheelt al de helft.

Mijn team:
Froome (sowieso 16pt)
Rodriguez
Sagan (C)
Quintana (sowieso 12pt)
Valverde
D. Martin
Degenkolb
Boasson Hagen
van Avermaet

Ik twijfel verder tussen Coquard, Kristoff en Cimolai. Vooral Coquard wil ik er nog graag bij, maar voor wie? Tips?

daannnnn

'@orange als je voor de gok wil gaan zou ik coquard opstellen. Als je voor zekerheid wil gaan zou ik voor quintana gaan.

Wie schatten jullie verder hoger in, Kristoff of cimolai?
Zelf schat ik cimolai hoger in alleen bij Kristoff heb je nog truipunten + kans op etappe purito..

Gids05

Cimolai zal hij top 8 redden ????

Konysjev

Balen, heb ik bijna elke klimetappe die wispelturige Pinot opgesteld die nog geen deuk in een bakje boter rijdt en steeds later binnenkomt elke dag en die mij tot nu toe maar één punt opgeleverd heeft, dus ga ik maar eens voor de zekere acht truipunten van Sagan en voor het klimtalent Sepulveda die al een paar keer net in of kort achter de top-20 binnenkwam, wordt die Pinot vandaag in een loodzware etappe ineens twaalfde en levert die 19 punten op in totaal! Gelukkig had ik wel Bardet, die ook uit de dood herrezen lijkt...

Niballie

Haha, ik had precies hetzelfde, alleen bij mij was het nog erger: ik had Bardet en Pinot beide niet opgesteld...

Konysjev

Okee, dan mag ik vergeleken met jou nog niet klagen met die 44 punten die ik gelukkig nog voor Bardet heb...;-)
En met die 278 punten in totaal heb ik het sowieso best goed gedaan en ben ik weer flink gestegen!

Laatst gewijzigd
TourNoob

Bardet, nibali, Kristoff, S.yates of coquard voor d'r laatste plek. Wie zou ik doen?

Gids05

Nu sagan cap .

Froome
valverde
rodriquez
martin
contador
degenkolb
quntana
van avermaet

Reserve kristoff cimolai demare bennet valls bardet pinot kelderman .

Wie zou er wat veranderen ???? Graag reacties vind dit heel moeilijk voor morge pffffff

WoutervitesseNL

Als ik Meintjes had opgesteld ipv Scarponi en Rodriquez als captain had aangewezen was de hoogste Scorito score vandaag op mijn erelijstje verschenen. Maar ja als als als...

@TourNoob, een Coquard in goede doen zou je aardig wat punten op kunnen leveren. Maar hetzelfde geldt voor Kristoff, alhoewel mijn gevoel zegt dat dit teveel van het goede is voor hem. De andere drie renners gaan het niet redden. Misschien Nibali op plaats 18, maar om daar nou van uit te gaan...

Goozbabs

Navardauskas, Cumolai of Contador? Laatste wegens teampunten trui en eventuele dagzege van Sagan

ConINGtador

Vind dit echt een moeilijk te voorspellen etappe.

1). Purito, Sagan of Quintana kopman?

2). Wat kunnen Boasson Hagen, Degenkolb, Cimolai, Coquard en Navardauskas in de finale? Of is het meer geschikt voor mannen als D. Martin, Rodriguez en Valverde?

siht

Zal Rodriquez uberhaupt wel rijden voor een overwinning vandaag.. na de inspanning van gisteren?
De etappe van morgen is misschien interessanter.

Ik hoorde ook dat Vuillermoz last van zijn rug heeft?

sprintgeit

Quintana, Froome, Sagan (geel), Degenkolb, v Avermaet, Cimolai, Martin, Hagen

Heb nog een plekje over: Contador, Demare, Kristoff, Purito en Navardauskas komen in aanmerking.

Wie o wie?

sprintgeit

'@ConINGtador. Sagan sowieso kopman, Mur de Bretagne was toch wel iets zwaarder en dat hielt hij ook prima vol. Voor vraag 2 zet ik de mannen op volgorde van wat ik van ze verwacht
1) Boasson
2) Valverde
3) Martin
4) Cimolai
5) Degenkolb
6) Coquard
7) Navardauskas

Uwi

Kristoff of Navardauskas?

siht

Ligt eraan.
Navardauskas zie ik niet in een sprint naar voren komen, een ontsnapping wel.

WieVis

Vanmarcke, matthews of kristoff?

Gids05

Sagan cap
froome
valverde
contador
quntana
degenkolb
martin
avermaet
rodriquez

Reserve cimolai kristoff demare bennet oss kelderman bardet pinot vals .
wie zal er iets veranderen ??????

nafnikleb

Froome & Quintana voor de gegarandeerde puntjes.
Degenkolb (C)
Sagan
Kristoff
Boason Hagen
D. Martin
Valverde
Vanmarcke

Maar ik heb nog Navardauskas die ik er heel graag in wil zetten. Zou goed mogelijk in een ontsnapping mee kunnen gaan. In een sprint zou hij ook prima top 10 kunnen rijden. En ik heb ook nog Rodriguez, die misschien ook wel dit sprintje bergop kan winnen.

Super lastig wie wel en niet op te stellen...

1 2 ... 90 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.