Morgen:
Sagan (C)
Froome
Valverde
Thomas
Kristoff
Hagen
Gallopin
Van Avermaet
Cimolai
Dit is mijn team tot nu toe. Ik zou nog renners als Quintana (eventueel C), Contador, Rodriguez (eventueel C), Bardet, Pinot, D Martin, Coquard, Bennet of Demare kunnen toevoegen. Wat is volgens jullie mijn best mogelijke team voor morgen? Ik vind het persoonlijk lastig inschatten.
'@Jelle | 570m moet geen probleem zijn. Je komt met een aardige vaart de helling oprijden, dat scheelt al de helft.
Mijn team:
Froome (sowieso 16pt)
Rodriguez
Sagan (C)
Quintana (sowieso 12pt)
Valverde
D. Martin
Degenkolb
Boasson Hagen
van Avermaet
Ik twijfel verder tussen Coquard, Kristoff en Cimolai. Vooral Coquard wil ik er nog graag bij, maar voor wie? Tips?
Balen, heb ik bijna elke klimetappe die wispelturige Pinot opgesteld die nog geen deuk in een bakje boter rijdt en steeds later binnenkomt elke dag en die mij tot nu toe maar één punt opgeleverd heeft, dus ga ik maar eens voor de zekere acht truipunten van Sagan en voor het klimtalent Sepulveda die al een paar keer net in of kort achter de top-20 binnenkwam, wordt die Pinot vandaag in een loodzware etappe ineens twaalfde en levert die 19 punten op in totaal! Gelukkig had ik wel Bardet, die ook uit de dood herrezen lijkt...
Als ik Meintjes had opgesteld ipv Scarponi en Rodriquez als captain had aangewezen was de hoogste Scorito score vandaag op mijn erelijstje verschenen. Maar ja als als als...
@TourNoob, een Coquard in goede doen zou je aardig wat punten op kunnen leveren. Maar hetzelfde geldt voor Kristoff, alhoewel mijn gevoel zegt dat dit teveel van het goede is voor hem. De andere drie renners gaan het niet redden. Misschien Nibali op plaats 18, maar om daar nou van uit te gaan...
Froome & Quintana voor de gegarandeerde puntjes.
Degenkolb (C)
Sagan
Kristoff
Boason Hagen
D. Martin
Valverde
Vanmarcke
Maar ik heb nog Navardauskas die ik er heel graag in wil zetten. Zou goed mogelijk in een ontsnapping mee kunnen gaan. In een sprint zou hij ook prima top 10 kunnen rijden. En ik heb ook nog Rodriguez, die misschien ook wel dit sprintje bergop kan winnen.
Super lastig wie wel en niet op te stellen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.