Scorito Klassiekerspel 2024

« 1 2 3 4 ... 72 73
Hommeles

Het verbaasd me dat dit onderwerp nog niet is aangemaakt. Aanstaande donderdag, kunnen we namelijk weer los voor het klassiekerspel van Scorito 2024.

Welke belangrijke keuzes zullen ditmaal een polariserend effect hebben op de forumleden? Het wel of niet selecteren van Pogacar? Heb er nu al zin in.

BramZola

En welke wissels ga je wanneer toepassen?

Rad

Het spel met de meeste voorpret.. om na de Omloop al alles en iedereen te vervloeken uit je team hehe.

shakingmcj

In navolging van terug naar de tekentafel is er recentelijk een nieuwe discordgroep gestart met als doel constructief overleggen en info delen tbv subpoules en scorito index. Speel je mee met meerdere poules en heb je een goed index%? Als je interesse hebt stuur me even een pb en geef aan welke sport je volgt een goed scoort. 

 

Eddix

Dank voor het aanmaken van het topic Hommeles! Ik heb zelf meerdere malen op het punt gestaan om het topic zelf te starten maar wilde niet op die manier mijn forumnaam verbinden aan de eindelozen reeks berichten met of zonder inhoud. Nee geintje, het was luiheid. Ik heb er weer zin in.

De Haai van Milheze

Erg veel zin in weer. En wat kan er veel veranderen in een jaar tijd. Vorig jaar waren Milan (1 MLN), Ganna (1 MLN) en De Lie (2 MLN) nog voor een schijntje op te halen. Zomaar wat renners waar dit jaar een flinke stijging te verwachten valt. Wie zijn jullie als grote stijgers of dalers qua prijs?

Hommeles

Om meteen maar te beginnen, Pogi heeft maar drie klassiekers op z'n programma staan. Geen WP en geen AGR, dus een strategie om hem later 'in te wisselen' heeft sowieso geen zin. Hij rijdt Strade, MSR en LBL. Alleen bij Strade en bij LBL is hij gegarandeerd top 3 / winnaar. Voor 5 mil neem ik hem niet mee. 

Baskeee

Powless was vorig jaar ook maar 750/500K, die zal zeker 1.5M aan gaan tikken lijkt me. Heerlijk puzzelen weer straks, top!

ProScoritoManager

Yess, het lange wachten is nu echt bijna voorbij!

@De Haai: Milan was zelfs voor dat geld nog een miskoop en waar de Lie vooraf werd getipt als dé aanstormende veelwinnaar van 2023, was ie maar amper z'n geld waard achteraf. Een echt koopje die dit jaar wel wat duurder zal zijn vond ik dan Ben Healy. Ook Pedersen bleek achteraf zwaar underpriced, dat zal dit jaar wel een lastigere keuze worden.

Wat ik zelf vooral heb meegenomen van mijn eerste deelname vorig jaar is: Laporte voor geen goud thuislaten. Doe met die kennis wat jullie willen.

Ab Normaal
ProScoritoManager
#9
Yess, het lange wachten is nu echt bijna voorbij! @De Haai: Milan was zelfs voor dat geld nog een m...

Voor geen goud? Dus als ze er 5,5 mln op plakken neem jij 'm mee?

Hommeles
ProScoritoManager
#9
Yess, het lange wachten is nu echt bijna voorbij! @De Haai: Milan was zelfs voor dat geld nog een m...

Milan vind ik moeilijk te plaatsen. Het is een stevig menneke, dus hij zou toch echt kort moeten kunnen eindigen in een aantal klassiekers. Maar vorig jaar was het niks in de klassiekers maar vervolgens wel erg sterk in de Giro. Maar voor 2 mil ga ik hem niet nemen.

snoek1974

Moeilijkste van klassiekerspel blijft je selecteert bepaalde renners voor bepaalde koersen zoals bijv Scheldeprijs om er later achter te komen dat ondanks dat die in voorlopige selectie zat m helemaal niet rijdt en programma's zijn helemaal niet bekend , als je bij vd Poel checkt rijdt die nu volgens pro cycling maar 2 koersen van het klassieker spel .

Nijmos

@ab normaal: 5.5 miljoen lijkt me niet eens zo'n hele gekke prijs voor Laporte. Jou wel? Hij zal toch dicht tegen de duurste spelers aanzitten. En dan is hij voor mij nog steeds een optie (maar uiteraard geen zekerheid zoals jij terecht opmerkt).

ProScoritoManager

@Ab: Het forum is ook om zaken wat overdreven te poneren toch ;) Het komt er in ieder geval op neer dat hij vorig jaar een flink gemis was in mijn team.

Maar zoals Nijmos zegt, ook voor die prijs sluit ik hem nog niet uit. Tenminste als hij dezelfde rol krijgt als vorig jaar.

Risje89

En wat te doen met Jorgenson dit jaar? Vorige jaar natuurlijk alle vrijheid, dit jaar..?

Ik verwacht niet dat V-LAB dit jaar weer alles de vernieling in rijdt.

Nijmos

@Hommeles: ik verwacht dat Pogacar "in principie te duur" wordt voor die drie koersen die hij rijdt dus dat je flink moet betalen voor de extra zekerheid. Terecht ook want zeker in Strade B komt er niemand in de buurt als x3-kopman.

Hommeles
Nijmos
#16
@Hommeles: ik verwacht dat Pogacar "in principie te duur" wordt voor die drie koersen die hij rijdt...

Kijk, daar beginnen we al. Welkom terug :-)

Voor 5 mil neem ik Pogi niet mee met dit progamma. Dan liever geld besparen voor Evenepoel (die zou dit jaar alle heuvelklassiekers doen) en Pidcock.

Willempie94
Hommeles
#1
Het verbaasd me dat dit onderwerp nog niet is aangemaakt. Aanstaande donderdag, kunnen we namelijk w...

Yes we mogen weer!:)

Benzardi

" Tulett, Uijtdebroeks, Valter, Matteo Jorgensen en Tom Gloag"

Deze heren zitten in 1 team, die zou je toch willen hebben, alleen de vraag is zijn ze betaalbaar en wat rijden ze.

 

 

De Tourminator

Ook ik ben weer van de partij. Tussendoor al wat aantekeningen gemaakt van potentiële pareltjes .... Donderdag 10 uur gaan we eens kijken welke prijzen er aan de renners hangen.

DennisdeMenniss

Hallootjes, na een tweetal jaar alle smakelijke discussies te hebben gevolgd hier zelf ook maar eens een account aangemaakt. Nu al zin in alle zandstrooiers, mekkeraars en betweters :P 

DennisdeMenniss

De vraag die ons de komende weken bezig zal houden... Hoeveel voorjaarsklassiekers zal Tour de Tietema gaan rijden en welke parels neem je dan mee...

mas22
Hommeles
#17
Kijk, daar beginnen we al. Welkom terug :-) Voor 5 mil neem ik Pogi niet mee met dit progamma. Dan...

Evenepoel is interessant om er in te wisselen.

Pidcock zal echt van de prijs afhangen. Behalve Omloop rijdt hij verder geen kasseiklassiekers, dat maakt hem voor mij wel minder interessant.  Ook al rijdt hij wel Strade en MSR.

NielsH97

Wanneer is de deadline? zullen er tegen die tijd al meer selecties bekend zijn voor de klassiekers?

Frits
DennisdeMenniss
#22
De vraag die ons de komende weken bezig zal houden... Hoeveel voorjaarsklassiekers zal Tour de Tiete...

Schema van TDT-Unibet is grotendeels al klaar. Amstel dit jaar.

« 1 2 3 4 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.