Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 3 4 ... 72 73
Ragnar Lolbroek

Deadline is dag van de Omloop normaal gezien. Tussen morgen en dan gaan de startlijsten nog wel bijgevuld worden. O.a. programma van Mathieu,  Mohoric in San Remo, e.d.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Pidcock voor mij juist interessanter door focus op 6 wedstrijden waarin hij specifiek kan scoren. In plaats van 10 waar hij wellicht kans maakt. Ik zou alleen graag nog even horen of hij ook Brabantse Pijl rijdt.

Sjonge Jonge

Van Aert 7

Vd Poel 6

Laporte 5

De Lie 5

Pogacar 4,5

Philipsen 4

Pidcock 4

Benoot 4

Pedersen 3,5

Mohoric 3

V Baarle 3

Asgreen 2,5

Kung 2

Madouas 2

Powless 2

Stuyven 1,5

Alaphilippe 1,5

Jorgenson 2,5

Wellens 2

Tratnik 2

Girmay 2

Teuns 2

Kragh 1,5

Ganna 1,5

Matthews 1,5

Demare 1

Veel puzzel plezier!

 

Laatst gewijzigd
PieterZegen

Morgen kunnen we los! Merk aan mezelf dat ik PCS al aardig aan het afstruinen ben in de zoektocht naar pareltjes. 

Vinden jullie ook niet dat Scorito het spel wel erg snel online zet? Er is nog weinig bekend over de programma's en er zijn nog veel wedstrijden voor de Omloop waarin veel duidelijk kan worden

Baskeee
PieterZegen
#29
Morgen kunnen we los! Merk aan mezelf dat ik PCS al aardig aan het afstruinen ben in de zoektocht na...

Het voorspel wat je ermee hebt is het leukste van het hele spel! Vind het prima zo vroeg ;-)

Ragnar Lolbroek

Bij De Lie is al een Eschborn-Frankfurt bonus bijgeteld precies.😅

Hommeles

Jaaa, de Lie en Philipsen lijken me onmisbaar omdat ze ook hoge ogen gooien in de wat minder prestigieuze klassiekers.

Hommeles

Hopende dat Scorito inmiddels alles klaar heeft en deze discussies niet tot prijsveranderingen zullen leiden, even een paar wat onbekendere namen die ik alvast interessant vind.

Dylan Vanderstorme: reed vorig jaar kort in allerlei klassiekers U23
William Junior Lecerf: 2e dit jaar in AlulaTour (waar echt wel wat aardige koereurs rondreden)
Lennert van Eetvelt: vorig jaar brak hij al een beetje door in de Giro, rijdt SB, WP, LBL
Axel Laurance: deze vind ik heel interessant, gezien zijn programma.

Risje89
Hommeles
#33
Hopende dat Scorito inmiddels alles klaar heeft en deze discussies niet tot prijsveranderingen zulle...

Ssst! Ik heb weinig om handen op het werk deze week. Gisteren dan maar een Excelletje gemaakt met de 100+ renners waarvan ik verwacht dat ze iets kunnen betekenen dit voorjaar en in welke race(s) ze starten. PCS en Sporza zijn m'n beste vrienden in deze dagen.

KV

Waarom is Wout zoveel duurder dan Mathieu?

JCG
KV
#35
Waarom is Wout zoveel duurder dan Mathieu?

Omdat Wout meer klassiekers op het programma heeft staan i.c.m. een hoop teampunten 

Laatst gewijzigd
fringale

Ik geraak niet binnen en land steeds op "wat een misser".  Nog mensen met dat probleem ?

KV
JCG
#36
Omdat Wout meer klassiekers op het programma heeft staan i.c.m. een hoop teampunten 

Hij heeft er nu veel meer op zijn programma staan, maar uiteindelijk zal er niet zoveel verschil zijn toch? Teampunten zal inderdaad wel een rol spelen.

fringale
fringale
#37
Ik geraak niet binnen en land steeds op "wat een misser".  Nog mensen met dat probleem ?

app werkt wel, via pc dus (nog) niet

Hommeles

Prijs voor de Lie vind ik extreem hoor. 

Sies
fringale
#39
app werkt wel, via pc dus (nog) niet

Via PC werkt bij mij ook gewoon

Ben Nihilisty

Kunnen weer van start; genieten! Wel ga ik me tot februari - pak 'm beet - de 21e inhouden om ook maar één naam het team in te klikken. In het klassiekerspel toch verstandig om de berichtgeving omtrent programma's (en uiteraard vorm, rolverdeling, en blessureleed) even zo lang mogelijk af te wachten. En zodra een renner in het teampje staat, gaat 'ie er toch minder eenvoudig weer uit dan wanneer die überhaupt nog niet zou zijn aangeklikt. Wel leuk om alvast even een blik op de prijzen te werpen; ik sluit me bij Hommeles aan dat De Lie wel erg hoog geprijsd is. Flippie voor €1.5m is wel geinig geprijsd overigens. Bij 1m had ik hem er op oppurtinisme sowieso ingeramd, boven deze anderhalf miljoen op basis van de realiteit buiten gehouden, en met deze prijs. Tja, hij ken zo presteren hè - toch een schitterende top 5 plaats Down Under dit jaar. 

JCG

De klassiekers. Toch denk ik bij de opening van het spel altijd even terug aan één van de meest bizarre/mooie sportoverwinningen ooit; MVDP in de Amstel Gold Race 2019... Keer op keer kippenvel

Laatst gewijzigd
Nijmos

Dan laat je De Lie toch lekker thuis, @Hommeles? ;)

n3razzurri

Met dit budget hoef je niemand thuis te laten!

Nijmos

Voor we weer over het budget gaan zaniken. Het klassiekerspel draait altijd meer om de 20 plekjes dan om de munten. 500.000 parels hoef je dus ook niet zo obscuur te zoeken. Ook van 500.0000 pakken er altijd een paar ruim 100 of zelfs 200 punten.

Mollemaaktmenietuit

Veel mooie koopjes van onder de 2 miljoen, ook in de 500k categorie mooie opties, is wel eens minder geweest. 

Willempie94
Risje89
#34
Ssst! Ik heb weinig om handen op het werk deze week. Gisteren dan maar een Excelletje gemaakt met de...

Haha, waar haal je de tijd vandaan man

NielsH97

Zekerheden (voor mij althans):

  • 4 Visma's
  • Moscon (mocht hij minimaal 3 a 4 wedstrijden rijden), koopje voor 500k
  • Madouas, gaat een klassieker winnen. 
  • Pogacar niet selecteren. Gaat niet veel klassiekers rijden met een Giro en Tour..

Jullie al enige zaken waar je zeker van bent?

Hommeles

@nielsH97

4 Visma's en Pogi niet selecteren: eens

Moscon is voor mij absoluut afgeschreven. Madouas is een net wel / net niet kwestie, en daarvoor 2 mil voor mij iets te veel.

Voor mij zijn MvdP, WvA maar ook Mads Pedersen must-haves. Ik vind 3.5 mln voor Pedersen echt goedkoop. 

Ik vind Welsford interessant. Die lijkt een stap genomen te hebben en past beter in zijn nieuwe ploeg. Rijdt ook een paar klassiekers waarbij je minder goede alternatieven hebt. (BdP, SP).

En ik denk dat Scorito niet goed heeft opgelet wat er aan het einde van het seizoen '23 is gebeurd. Daar zie je dat Hirschi echt weer terug is en dat Kron inmiddels een stabiele topper is in de lastige koersen. Dat zie je niet terug in de lage prijs voor deze heren.

1 2 3 4 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.