Sportpools Tour de France

1 2 ... 8 9 10 11
pirazzi

Heb Majka als kluns genomen, zodoende ruimte voor Boasson Hagen en Arredondo in de hoop dat ze uitrijden en punten halen voor groene resp. bolletjestrui. Bouhanni als kluns vond ik toch een te groot risico.

KcirAmsnir

Als je Bouhanni al een groot risico vind, snap ik persoonlijk niet dat je Majka hebt genomen haha! Verwacht ik eerlijk gezegd wel wat van en helemaal als Contador minder goed presteert en hij voor eigen kans mag rijden. Dan zie ik hem wel weer excelleren net als vorig jaar. Als ik een 2-punt kluns had, was ik voor Peraud gegaan. Ik heb wel gegokt op Bouhanni, hou m'n hart vast, maar zonder een gokje zal je nooit winnen.

pirazzi

De beste kluns weet je toch pas achteraf, waarschijnlijk zal dat Cavendish worden. Majka ondertussen 36ste in het tussenklassement van de etappe. :)

Ab Normaal

Froome
Quintana
Nibali
Pinot
Purito
Dan Martin
Rolland
Uran
Meintjes
Gesink
Degenkolb
Navardauskas
Oss

Kluns
Bouhanni

Kingstown

'@Ab:

Als ik niet voor een jongerenteam was gegaan, dan hadden onze teams er bijna hetzelfde uitgezien. Afgezien van Froome, Rolland en Meintjes had ik dezelfde renners geselecteerd als jij hebt gedaan.

Klootje Kriekeljon

1e van WF jeej!

pirazzi

Aha, you are mastertaga!

# Algemeen +/- Land Gebruiker Carriere Kluns Uitvallers Trui Punten
1 22 - mastertaga 1751 0 0 350 61
2 42 - Postulart 1837 0 0 347 56
3 104 - Davidoff 1698 0 0 372 48
4 155 - denise1935 2975 0 0 246 45
5 155 - Kirsipuu 2236 0 0 240 45
2 WielerFlits Totaal punten: 255
6 185 - Josko_84 2514 0 0 242 43
7 390 - hjonge1 292 0 0 252 35
8 400 - Wodka Cows 1517 0 0 174 34
9 400 - janmartin 791 0 0 194 34
10 400 - davidavid 1793 0 0 206 34

Kirsipuu

Lekker begin, 25 punten met een nuller!

Laatst gewijzigd
sven241

Dennis in m'n Scorito poule. Netjes begin voor me. 7e van de 38 van mijn vrienden en 429e van de 2960 van Wielerflits.

Kingstown

Momenteel op de vijfde plek van het JK. De nummer 1 heeft Dennis en Jungels, terwijl ik Sepulveda en Wellens heb.
Zoals verwacht zijn er meer mensen die bedacht hadden om voor de jongerentrui te gaan en zal het verschil waarschijnlijk door 1 of 2 renners gemaakt gaan worden.

DeTourwinjeinbed

'@lammefrans, zag je team voorbijkomen. Waar we de vorige keer bijna dezelfde hadden, hebben we nu een totaal ander team. Benieuwd of je tactiek met heel veel eenpunters werkt. De enige nuller die je hebt, heeft iig al punten gepakt!

Lamme Frans

Ik was net van plan het hier te posten. Kom net terug van een lang weekend fietsen in het Zwarte Woud. Ga zo jouw team ook eens even bekijken ;-)

Vincenzo Nibali 4 NEE 6 0 0 --- 10
Joaquím Rodriguez Oliver 3 NEE 0 50 20 --- 25
Romain Bardet 2 NEE 0 0 0 22 0
Bauke Mollema 1 NEE 8 0 0 --- 8
Pierre Rolland 1 NEE 0 0 0 --- 0
Wilco Kelderman 1 NEE 0 0 0 6 7
Jakob Fuglsang 1 NEE 0 0 0 --- 0
Rui Alberto Costa da Faria 1 NEE 0 0 0 --- 0
Daniel Martin 1 NEE 0 0 4 --- 16
Tony Gallopin 1 NEE 45 0 4 --- 15
Peter Sagan 4 NEE 35 0 35 30 20
John Degenkolb 2 NEE 0 0 18 --- 0
Daniel Oss 0 NEE 0 0 0 --- 14

Kluns: Peraud
SW: Navardauskas

Laatst gewijzigd
DeTourwinjeinbed

Moet je wel zoeken op "de hongerklop". Ik zie nu dat we toch een overeenkomst hebben haha. Allebei Navardauskas als SW! Ben benieuwd of natte John vanmiddag gaat scoren, er zijn er meer die het kunnen. Hij was relatief goedkoop.

DeTourwinjeinbed

'T zwarte woud is best een eindje rijden om te fietsen trouwens. Is t zo bijzonder mooi daar?

Laatst gewijzigd
Noud89

Als je een keer echt wil klimmen kun je toch juist niets dichterbij vinden dan het Zwarte Woud en de Vogezen?

Kingstown

Bovenaan in het jongerenklassement. Laat ze maar stoppen met de Tour. :p
Heb ondertussen wel het idee dat de keuze voor Wellens heel slecht uit gaat pakken.

Rechter K

'@Kingstown: Wellens is inderdaad niet in vorm en zit zo'n beetje tegen het depressieve aan na de etappe in Huy.

@detourwinjeinbed/hongerklop: Het zwarte Woud is het dichtstbijzijnde gebergte voor ons, vraag maar aan papa brambino; -)

Kirsipuu

Nu eerste in de wielerflitspool :)

Dat gaat alleen niet zo blijven ben ik bang. Gerrans gaat natuurlijk helemaal geen punten pakken en Matthews en Wellens ook niet vrees ik.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dat zijn idd de enige 3 renners in je team die nog geen punten hebben opgeleverd of het moet de -5 voor Gerrans zijn. :) Kluns Bouhanni heeft voor 224 deelnemers al -12 opgeleverd, Kristoff nog 0 dus dat was toch een betere kluns geweest tot nu toe.

Lamme Frans

Ik was nog nooit in het Zwarte Woud geweest, maar kan het iedereen wel aanraden. Veel klimmen, fraaie omgeving, goed asfalt en relatief rustige wegen. Heel weinig fietsers tegengekomen en automobilisten houden rekening met je.

waggie

Ai, daar ging mijn kluns Albasini :(

Onbekende gebruiker

Helaas om de verkeerde reden risicovol gebleken. Zonde waggie

pirazzi

'@Kingstown: Succes met je poging om de witte trui te winnen. Maar in topics over Kelderman lees ik dat je vindt dat hij moet afstappen. Dat kun je toch niet menen omdat je hem ook in je team hebt?

Poeksel

"Kluns Bouhanni heeft voor 224 deelnemers al -12 opgeleverd"

Veel meer inmiddels: "Als je kluns uitvalt dan verlies je 100 punten minus 3 per uitgereden rit." Dat was geen goede keuze dus.

Kristoff zou inderdaad wel eens de beste klunzenkeuze geweest kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
Kingstown

'@pirazzi:

Thnx. Het 1 staat geheel los van het ander en daarnaast denk ik dat iedereen die voor het witte truitje gaat Kelderman wel in zijn team heeft, dus dat dat uiteindelijk niets uitmaakt. Wat dat betreft is het zorgelijker dat Meintjes al zo'n ongelooflijk eind achter staat op de nummer 15 in het JK.

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.