Sportpools Tour de France

1 2 ... 8 9 10 11 »
Kingstown

N.a.v. de discussie vooraf aan de Tour waar er mensen behoorlijk twijfelden of er wel interessante nulpunters zouden zijn: Tot nu toe zijn Thomas, Vuillermoz, Gesink en Stybar toch redelijk interessante keuzes. Eigenlijk zijn er elke grote ronde wel een paar nulpunters die het uiteindelijk dusdanig goed doet dat je ze in je team kunt hebben.

Het is wat voorbarig, maar zeker Gesink en Thomas zie ik nog wel punten pakken (ook via nevenklassementen) en 43 punten voor Vuillermoz is nu al meer dan geslaagd te noemen voor een nulpunter.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En de meest populaire kluns (Peraud) blijkt vooralsnog een goede keuze (al is ie wel lelijk gevallen vandaag).

28 mensen hebben Sagan als kluns gekozen. Ik vraag me af wat hun motivatie daarvoor was...

Ab Normaal

'@king
Maar met alle respect, Thomas was niet te verwachten.
Met Poels, Porte en König in de ploeg was het nu niet bepaald logisch dat Thomas het laatste wagonnetje zou zijn.

Poeksel

Daarom was ie ook nul punten natuurlijk :)

Kingstown

'@ Ab

Klopt. Was idd niet echt te verwachten, maar er zijn echt altijd onverwachte nulpunters die het goed doen. Dat weet jij ook. ;)
Een "populaire" keuze zoals Navardauskas doet dan weer zo goed als niets. Dat maakt dit soort spelletjes dan ook zo leuk. :p

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dal klopt, maar als je zo'n onverwachte hebt is het puur ordinair geluk.
Overigens heb ik heel erg zitten twijfelen tussen Vuillermoz en mijn huidige sw. Koos voor mijn huidige sw omdat ik dacht dat die misschien op het vlakke ook wel eens mee zou sprinten. Spijt van....

waggie

Hm, als ik Albasini niet als kluns had gekozen, had ik zowaar in de top 100 gestaan xD

Ab Normaal

Waggie, maar wat was dan je overweging om Albasini als kluns te nemen. Ik snap er veel, maar die toch echt niet. Voor 1 schamel punt neem je een renner die aardig kan aankomen en een heuvel op kan, ook al zit Gerrans en Matthews bij 'm in het team.

Kingstown

Sepulveda exit. Daar gaat mijn kans op de witte trui. Was zo ongeveer de enige renner die het verschil kon maken met de naaste concurrenten.

pirazzi

Was mijn SW, dus geen badge "Geen uitvallers". Dan maar proberen die badge te winnen in de Vuelta.

Noud89

Vind het niet terecht dat Thomas kiezen hief als geluk wordt bestempeld. De kans was na zijn prestaties dit seizoen best redelijk dat hij de laatste man zou zijn voor Froome. Zeker na wat Porte allemaal gereden heeft dit jaar. En König en zeker Poels zijn gewoon een pak minder.

Ab Normaal

'@Noud
Sorry, ben het best vaak met je eens, maar dit is klinkklare onzin.
Thomas rijdt fantastisch dit seizoen en heeft bewezen aardig een heuvel over te kunnen maar buitencategorie bergen, dat is toch andere koek. Waar heeft ie dat bewezen dan?
Met Porte, Poels, König en Roche ook in de ploeg was het zeker niet te verwachten dat Gerraint het laatste karretje zou zijn.
Porte reed slechts een halve Giro.

1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.