Ik ben eens mijn team gaan vergelijken met de rest.
Nijmos is de enige die een lagere CQ-waarde heeft dan ik. Hij heeft Vendrame en Vansevenant, als verschillen met mij (uitvallers en door iedereen gekozen renners buiten beschouwing gelaten), waar ik Storer als enige verschil met hem heb. Go Storer! :) Als het aankomt op een sprint tussen Nijmos en mij, wint Nijmos dus op cq aangezien we dezelfde sprinters hebben.
Mijn sprinters zijn Milan (maar heeft iedereen), Dainese en Pithie. Lonardi vrij cruciaal. Ik heb hem niet, dus als hij nog 2x gaat presteren wordt het lastig voor me, aangezien veel teams hem wel hebben.
Mijn klimmers/Ak bestaat uit Pogacar (maar heeft iedereen), Arensman, Storer, Tiberi, DFM en Lopez. Storer en Lopez zijn mijn twee meest afwijkende AK/klimmers tov de rest. Thomas, Bardet en Hirt mogen wat mij betreft rustig de bergjes op gaan rijden, want die zag ik in veel andere teams.
Leuk om zo ver te komen, is voor mij voor het eerst.
Tijdrijden. Een hele eerlijke discipline. Alleen met jezelf, je fiets, de omstandigheden en je pijn.
Wie kan het beste pijn lijden.
Ook een discipline die je heel goed kunt voorspellen en waar je dus op kunt selecteren. Dat de te dure Ganna hier ging winnen zal voor niemand echt verrassend zijn en ook de overige ereplaatsen niet.
De vraag is hoe goedkoop iedereen dacht door te komen. Kortom; was je inschatting juist of niet?
De Siamese tweeling SvenVDB en Ab Normaal hebben er wellicht teveel. Ze winnen vandaag, maar ja, wat heb je aan een overwinning als je alleen maar niet bij de laatste twee hoeft te zijn?
Ook ditisdavid en Bode80 hebben misschien net iets teveel in tijdrijders geïnvesteerd maar ook dat zal de komende week moeten blijken.
Daarna een hele dikke middenmoot die de laatste tijdrit overleefd hebben.
Echt spannend werd het niet vandaag. Twee teams die duidelijk te minimalistisch hebben gedacht, al zal King Kelly met Caruso nog wel gedacht hebben een extra tijdrijder te hebben.
Heren, het was ons wederom een genoegen. Tot de volgende.
SvenVDB | 1.520 | 7.531 |
Ab Normaal | 1.520 | 7.771 |
ditisdavid | 1.460 | 7.401 |
Bode80 | 1.460 | 7.863 |
Ceramiche Ariostea | 1.280 | 7.454 |
Nijmos | 1.200 | 7.191 |
arjenzvob | 1.200 | 7.271 |
Silent Hill | 1.200 | 7.372 |
Coolietje | 1.200 | 7.439 |
opa | 1.200 | 7.486 |
Danusz1986 | 1.200 | 7.544 |
ivo001 | 1.200 | 7.752 |
vernis | 1.200 | 7.867 |
ZwiebeLD | 1.200 | 7.926 |
encanto | 1.200 | 7.972 |
Bazing | 800 | 7.592 |
King Kelly | 800 | 7.992 |
Team Bazing
POGACAR Tadej |
KOOIJ Olav |
MILAN Jonathan |
PITHIE Laurence |
TIBERI Antonio |
BAUHAUS Phil |
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe |
VANSEVENANT Mauri |
POZZOVIVO Domenico |
KANTER Max |
PARET PEINTRE Valentin |
QUINTANA ROJAS Nairo Alexander |
Team King Kelly
POGACAR Tadej |
BARDET Romain |
CARUSO Damiano |
MILAN Jonathan |
STORER Michael |
VENDRAME Andrea |
TIBERI Antonio |
DAINESE Alberto |
BAUHAUS Phil |
MARTINEZ POVEDA Daniel Felipe |
VANSEVENANT Mauri |
KANTER Max |
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.