Pirazzi staat als 5e reserve op de lijst, ik heb je de plek erna gegeven Carbon ros. Ludi en JapieJapo hebben nog niet gereageerd of ze mee willen doen. Als ik na vandaag nog niets van hen heb vernomen zullen de eerste reserves in ieder geval doorschuiven.
Zoals de afgelopen grote rondes heb ik ook weer een invulbestand aangemaakt. Hierbij de link naar dit bestand: Invulbestand
Uiteraard staat de deelnemerslijst nog niet vast en zullen er nog wijzigingen komen maar als je wilt puzzelen en ons het werk makkelijker wilt maken: graag gebruik maken van dit bestand. Ik zal dit bestand in de loop van deze week updaten.
Daarbij ook een extra reminder dat je bij het sturen van je team enkel de rennersnamen instuurt zonder de CQ-waarden (en dan graag ook de namen zoals ze op de CQ-ranking staan geschreven).
Vandaag de laatste hand aan mijn eigen team gelegd en ingediend bij Ab. Ik heb ook al een aantal teams ontvangen en goedgekeurd. Het invulbestand is bijgewerkt met de wijzigingen tot en met vandaag. Succes met de laatste overpeinzingen.
Team gemaakt en verstuurd! Ben nog steeds benieuwd waarom de CQ-waarde er niet bij mag, zeker gezien we met dit excel-bestand werken. (Als ik de reden ooit gemist hebt, excuus voor de vraag)
Team maken als laatste reserve heeft er wel toe geleid dat ik wat leuke gokjes durfde te maken. Succes met de laatse puzzelstukjes en aan de organisatie!
In het bestand waarin wij de teams samenvoegen wordt automatisch de CQ-waarde toegekend aan de renners. Als we teams met CQ-waarde ontvangen moeten we dus die waarden verwijderen. Soms is dat makkelijk te doen maar soms moet je regel voor regel de waarden gaan verwijderen en dat telt bij 42 deelnemende teams wel op. De teams die ik tot op heden heb ontvangen waren erg gebruiksvriendelijk dus dank daarvoor!
Nog een 4 uur tot de deadline. Succes voor degene die nog de puzzel aan het leggen zijn. In post 2 houd ik bij van wie ik teams heb ontvangen en verwerkt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.