Afvalkoers Giro 2024

1 2 3 4 5 6 7
Ab Normaal

Ja, al neem je slechts 2 renners mee. 
12 is het maximum, er is geen minimum. En het budget mag je niet overschrijden. Let op, er zijn altijd etappes waar het op de tiebreak aan komt. 

Carbon ros

Beetje het topic gemist.. Als R5 nog vrij is, meld ik me daar bij deze voor aan!

Rabbiej

Pirazzi staat als 5e reserve op de lijst, ik heb je de plek erna gegeven Carbon ros. Ludi en JapieJapo hebben nog niet gereageerd of ze mee willen doen. Als ik na vandaag nog niets van hen heb vernomen zullen de eerste reserves in ieder geval doorschuiven. 

Zoals de afgelopen grote rondes heb ik ook weer een invulbestand aangemaakt. Hierbij de link naar dit bestand: Invulbestand

Uiteraard staat de deelnemerslijst nog niet vast en zullen er nog wijzigingen komen maar als je wilt puzzelen en ons het werk makkelijker wilt maken: graag gebruik maken van dit bestand. Ik zal dit bestand in de loop van deze week updaten.

Daarbij ook een extra reminder dat je bij het sturen van je team enkel de rennersnamen instuurt zonder de CQ-waarden (en dan graag ook de namen zoals ze op de CQ-ranking staan geschreven).

Laatst gewijzigd
encanto
Ab Normaal
#51
Ja, al neem je slechts 2 renners mee. 12 is het maximum, er is geen minimum. En het budget mag...

Dank voor de reactie! Even naar de tekentafel terug..wel echt leuk spel zo!:)

Ab Normaal

@Rabbiej

Ludi doet niet mee dus zijn plekje mag je doorschuiven

Rabbiej

Vandaag de laatste hand aan mijn eigen team gelegd en ingediend bij Ab. Ik heb ook al een aantal teams ontvangen en goedgekeurd. Het invulbestand is bijgewerkt met de wijzigingen tot en met vandaag. Succes met de laatste overpeinzingen.

Laatst gewijzigd
vernis

ik kan niet bewerken in het document

Rabbiej

Als het goed is kan je het bestand downloaden en kan je het lokaal bewerken.

Poeksel

Je kan klikken op Bestand en dan Kopie Maken (als je een googleaccount hebt).

ivo001

Team ingeleverd! 🤞

Limal

Moeilijke puzzel dit. Ik ga vanavond nog wat verschillende versies maken en er dan eentje uitkiezen, op goed geluk...

pirazzi

Team verzonden als reserve, wie weet ...

arjenzvob

Team verzonden met bibberende handjes. Man man, wat een puzzel. Wel of geen Pogi? Hoeveel sprinters in dit geweld? Hoe laag qua CQ zitten om vluchtetappes te overleven? We gaan het zien. Zin in! 

JDV21

Dat zijn precies ook mijn vragen en ben nog heel erg aan het twijfelen 

opa

Same here. Zou wel eens een andere koersverloop kunnen worden dan de vorige afvalkoersen. Vraagt dat ook om andere teambalans? 

BrackenRidgeCycling

Team verstuurd, we gaan het zien

JDV21

Mijn team is ook verzonden! Ben benieuwd naar de keuzes die zijn gemaakt!

oli4g

Team verzonden, vooral benieuwd naar pickrate Pogi. Succes alvast iedereen.

Rawolf

Team ook ingestuurd. Ben zeer benieuwd naar de verhouding sprinters, welke aanvallers gekozen zijn en inderdaad hoeveel teams Pogiboy hebben. ;) 

Carbon ros

Team gemaakt en verstuurd! Ben nog steeds benieuwd waarom de CQ-waarde er niet bij mag, zeker gezien we met dit excel-bestand werken. (Als ik de reden ooit gemist hebt, excuus voor de vraag)

Team maken als laatste reserve heeft er wel toe geleid dat ik wat leuke gokjes durfde te maken. Succes met de laatse puzzelstukjes en aan de organisatie!

Vunky

Veel te snel moeten picken, geen idee wat ik gedaan heb haha maar het bod is verzonden. Zoals we hier zouden zeggen KWW en als de andere teams bekend worden denken van hoe heb ik daar niet aan gedacht...

Succes organisatie en deelnemers

Rabbiej
Carbon ros
#70
Team gemaakt en verstuurd! Ben nog steeds benieuwd waarom de CQ-waarde er niet bij mag, zeker gezien...

In het bestand waarin wij de teams samenvoegen wordt automatisch de CQ-waarde toegekend aan de renners. Als we teams met CQ-waarde ontvangen moeten we dus die waarden verwijderen. Soms is dat makkelijk te doen maar soms moet je regel voor regel de waarden gaan verwijderen en dat telt bij 42 deelnemende teams wel op. De teams die ik tot op heden heb ontvangen waren erg gebruiksvriendelijk dus dank daarvoor!

Nog een 4 uur tot de deadline. Succes voor degene die nog de puzzel aan het leggen zijn. In post 2 houd ik bij van wie ik teams heb ontvangen en verwerkt.

Limal

Team verzonden. Na allerlei opstellingen geprobeerd te hebben ben ik er van overtuigd dat dé winnende formule niet bestaat. Of beter gezegd: de met zekerheid niet-verliezende... Erg benieuwd op welke bezettingen jullie allemaal geland zijn.

Laatst gewijzigd
Fins Els Collons

Team verzonden!

 

Poeksel

Maar hoeveel teams kunnen er nou meedoen? 43 (zoals in de aankondiging staat) of 42?

1 2 3 4 5 6 7

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.