Ploegleider Giro d'Italia 2024

1 2 3 4 5 »
Poeksel

Dank! Misschien kan Thomas van Ploegleider iets zeggen in hoeverre oude uitslagen te achterhalen zijn.

Poeksel

Wel een goede dag voor mij, van de top vijf hadden drie teams alleen Milan, twee (waaronder ik) Milan en Dainese.

Vinniesmittie

Gelukkig weer gestegen naar plek 55, maar om in top 100 te blijven heb ik wat geluk nodig morgen en zaterdag 

Vinniesmittie

Nou, het geluk zat idd een keer mee, Narvaez en Plapp zorgen voor de puntjes! Gestegen naar plek 14!

Poeksel

Dat was voor mij juist een flinke tegenvalller, de nummer 2 had Narvaez opgesteld (en Pellizari scoorde voor mj 0 punten). Nog wel eerste.

Sepa Van de block

24e plek na vandaag, zal morgen nog wel iets zakken maar wel redelijk tevreden met de uitslag

Poeksel

Wat een topper die VPP!

Sepa Van de block

Hahahah absoluut, heerlijke puntjes van hem weer

Vinniesmittie

Gisteren helaas maar liefst 42 plekken gedaald naar plek 56. Heb vandaag wel 3 sprinters maar denk dat de eindafrekening niet heel gunstig gaat uitpakken zonder DFM. maar zou al blij zijn met top100, beste uitslag zou dat zijn

Sepa Van de block

@Poeksel van harte gefeliciteerd met de winst man hartstikke mooi👊🏼!  Ik ben op plek 22 geëindigd dus ook nog wel redelijk oke, miste een 6e renner in de top 10 die de mensen boven mij wel hadden

Vinniesmittie

Gefeliciteerd @poeksel!! Volgens mij zijn nog niet alle punten toegekend, maar sta nu op plek 80, zeer tevreden met plek in de top100!

dawizz

Gefeliciteerd!

Poeksel

Bedankt beiden! Jullie ook gefeliciteerd met de nette prestaties.

Ik vind mijn team overigens helemaal niet zo bijzonder. Allemaal voor de hand liggende namen, geen relevante uitvallers, vrijwel alleen Pogacar of Milan bij de voorspellingen ingevuld, meer was er blijkbaar niet voor nodig.

Sepa Van de block

Nee maar goed je hebt alsnog wel de juiste namen gekozen. Je had gelukkig geen dure uitvallers idd dat is sws fijn. Denk dat de tour wel een stuk lastiger gaat worden gezien de voorlopige startlijst. Ben trouwens toch nog 19e geworden zag ik net geen idee wie nog extra punten kregen

Laatst gewijzigd
Avatar of
WielerFlits Ploegleider
moderator

De Giro zit erop en wat was het weer genieten! Hoe is jouw Ronde van Italië verlopen? Ter inspiratie voor de volgende rondes: dit is het winnende team van deze Giro! Dimitri met En Danseuse is de grote winnaar. Gefeliciteerd en heel knap gedaan!

 

Wijon

Gefeliciteerd! Rubio en beide Ineos mannen mee; goed gezien! 

1 2 3 4 5 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.