Ligt het nu aan mij dat ik op WF nergens een linkje naar dat spel zie?
"Doe jij al mee? Voor 9 euro speel je niet alleen mee met de Giro, maar ook ..." en daar zou je die toch ergens verwachten. Dit suggereert dat je nog steeds mee kunt doen. Niet dat ik dat wil, maar was wel benieuwd om eens te kijken en dat lukt alleen via Google.
@Muda, we delen je frustratie... Helaas maken de ploegen traditiegetrouw hun definitieve Giro-team pas heel laat bekend. Op dit moment is alleen INEOS definitief bevestigd, maar we hebben goed nieuws: inmiddels hebben we alle renners van de voorlopige startlijst toegevoegd! Houd er wel rekening mee dat er nog wat wijzigingen zullen plaatsvinden.
Hi ploegleiders, dank voor jullie opmerkingen en feedback. Nemen we erg serieus en daardoor hebben we het 'probleem' met de waardes gelukkig snel kunnen herstellen. Door een technische fout waren de waardes van acht renners kortstondig veranderd, maar inmiddels hebben we dit aangepast en hebben zij hun oude waarde weer terug. Dit had niks te maken met jullie input over de pareltjes ;-) Houd er wel rekening mee dat de startlijst nu nog een voorlopige startlijst is, dus het kan zijn dat bepaalde renners nog vervangen worden. Check daarom altijd nog even kort voor de deadline je team. De waardes van de renners die nu toegevoegd zijn, blijven in ieder geval hetzelfde.
Grt,
Wielerflits Ploegleider Thomas
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.