Ploegleider Giro d'Italia 2024

« 1 2
Heipaal

De inschrijving is open dus de voorpret kan beginnen!

dawizz

Bij mij nog niet open hoor...

dawizz

Ah, nu wel

Avatar of
WielerFlits Ploegleider Thomas
moderator

Van de 100 renners die nu zijn toegevoegd in Wielerflits Ploegleider (Giro): wie zijn de goedkope pareltjes die jij vrijwel zeker meeneemt in je team?

Poeksel

De etappewinnaar van vandaag is niet duur!

dawizz

Of het pareltjes blijken weten we natuurlijk pas na verloop van koers, maar Rubio, Majka en Dainese zijn gunstig geprijsd wat mij betreft 

Heipaal

bij die eerste honderd namen zitten al een paar ondergewaardeerde renners 😏

Avatar of
WielerFlits Ploegleider Thomas
moderator

@Heipaal, kan je een klein tipje van de sluier oplichten? ;-)

esims2.0

Ligt het nu aan mij dat ik op WF nergens een linkje naar dat spel zie?

"Doe jij al mee? Voor 9 euro speel je niet alleen mee met de Giro, maar ook ..." en daar zou je die toch ergens verwachten. Dit suggereert dat je nog steeds mee kunt doen. Niet dat ik dat wil, maar was wel benieuwd om eens te kijken en dat lukt alleen via Google.

Laatst gewijzigd
dawizz

Kan ook via www.ploegleider.nl

ElmoOpdefiets

Een beetje droevig hoe het ploegleider spel er bij staat idd. Ik verwacht ook elke dag updates van de renners die niet/wel mee gaan doen in de Giro maar vergeleken met bv. iets als scorito is het zeer bedroevend.

De smokkelaar

Je kunt ook zien dat het totaal niet leeft. Niet zo gek als je slechts een paar dagen hebt om je team op te stellen. 

Onbegrijpelijk waarom het zo lang moet duren om wat wielrenners een prijs op te plakken.

Laatst gewijzigd
Muda

Zo kom je er inderdaad niet lekker in. Puzzelen isde helft van het plezier. Als ik zie dat er wel een voorlopige deelnemerslijst gepubliceerd wordt, zorg dan dat je daar ook een waarde aan gekoppeld hebt voor je eigen spel. Die lijst staat al even op PCS. 

Avatar of
WielerFlits Ploegleider Thomas
moderator

@Muda, we delen je frustratie... Helaas maken de ploegen traditiegetrouw hun definitieve Giro-team pas heel laat bekend. Op dit moment is alleen INEOS definitief bevestigd, maar we hebben goed nieuws: inmiddels hebben we alle renners van de voorlopige startlijst toegevoegd! Houd er wel rekening mee dat er nog wat wijzigingen zullen plaatsvinden.

Ploeglijder

Tot mijn verbazing zijn een aantal renners ineens in waarde gestegen. Dainese was 2 nu ineens 4. Rubio was 2 en nu 3. Beetje amateuristisch hoor.

dawizz

Ja, beetje jammer. Ik had 5 punten over gehouden voor een eventuele upgrade van mijn ploeg, daar is nu nog maar 1 punt van over 🙄

Avatar of
WielerFlits Ploegleider Thomas
moderator
Verwijderd
Poeksel

Dat is inderdaad jammer en betekent ook dat...

Laatst gewijzigd
Poeksel
dawizz
#6
Of het pareltjes blijken weten we natuurlijk pas na verloop van koers, maar Rubio, Majka en Dainese...

dit soort postings tot blijkbaar tot prijsverhogingen leiden.

dawizz

Ja lijkt het idd wel op. Maar het was hier al zo stil, dus ik voelde me geroepen te reageren...

Zal niet weer gebeuren 😂

Mazzel1986

Twee dagen lopen puzzelen zit ik ineens met een teamwaarde van 104 na deze update.. betekent dit nu dat mijn team ongeldig is en ik opnieuw kan beginnen?

Bert Van den oosten

Mee eens, maken ze renners ineens nog duurder. Zelfs nog vrij onbekende renners zomaar 5 punten. 

Bert Van den oosten
Ploeglijder
#15
Tot mijn verbazing zijn een aantal renners ineens in waarde gestegen. Dainese was 2 nu ineens 4. Rub...

Inderdaad niet professioneel 

Fimme BV

Ik sta opeens op 104 punten.. wat is er gebeurt? Erg jammer.. nu moet ik weer aan de gang, weet niet of ik nogmaals zo tevreden kan worden over mijn team. 

Wijon

Dit is echt waardeloos. Het kan aan mij liggen, maar in al die jaren heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ik wil graag zelfstandig puzzelen, niet door de incompetentie van de beheerders om het deelnemersveld tijdig en adequaat in te schatten

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.