Ploegleider Giro d'Italia 2024

1 2 3 4
Poeksel

Ik heb bijna hetzelfde team als Sepa, maar Arensman (zucht), Van Poppel en Sheffield i.p.v. Uijtdebroeks, Lipowitz en piganzoli. 

Laatst gewijzigd
Timber

Pogacar, O'Connor, Milan, Bardet, D. Martinez, Caruso, Tiberi, Pithie. Reserves: Dainese, Lund Andresen, V. Paret-Peintre, Pellizzari, Kepplinger

Avatar of
WielerFlits Ploegleider
moderator

Rome is nog ver! ;-) Krijgen we vandaag net als gisteren een verrassende winnaar of laat Pogacar zich geen twee keer foppen?

Sepa Van de block

24e plek in ak na vandaag, helaas was rubio nog aan het warmlopen dus geen punten voor hem

Sepa Van de block

@Poeksel jij staat er inmiddels ook goed voor zag ik, 194 punten vandaag?

Vinniesmittie

In tegenstelling tot het klassieker spel ga ik tot nu toe als een speer, sta nu 17e! En dat ondanks 2 keer vergeten te voorspellen.  Mijn Verschilmakers zijn sheffield, plapp en narvaez

Poeksel

Vandaag een lekkere dag voor mij ja met o.a. Arensman, Sheffield, Thomas en Tiberi (en de winnaar juist).

Voor morgen een lastige keuze: wel of niet alvast anticiperen op de etappe voor zondag?

Poeksel

Ik dacht even dat het een baaldag zou worden met twee bankrenners in de vlucht, maar uiteindelijk is het weer een heel lekkere dag voor mijn ploeg geworden. 

Poeksel

Zeven keer groen trouwens bij de voorspellingen, dat betekent vooral dat het een voorspelbare eerste week was. Gisteren wel voor het eerst bankpunten met Dainese. Niet makkelijk te vermijden met de afwisseling tussen sprint- en bergritten.

Sepa Van de block
Poeksel
#58
Zeven keer groen trouwens bij de voorspellingen, dat betekent vooral dat het een voorspelbare eerste...

Klopt en de vlucht is nog maar 1 a 2x vooruit gebleven gebleven in de eerste week, dus dat helpt voor de voorspellingen ook wel mee. Bankpunten komen helaas ook in ploegleider wel vaak voor haha en daar ben ik vandaag ook weer bang voor. Kan vpp, pellizari of piganzoli er in zetten voor eventuele vlucht, maar ik neig toch naar piganzoli die 16e in het Ak staat op 9:29 en misschien op die manier wat wil klimmen vandaag. @poeksel staat 9 plekken boven me in het Ak zag ik en als jouw Arensman nog verder komt bovendrijven in week 3  doe je denk ik wel mee om een podiumplek

Poeksel

Even vastleggen, want straks is de stand wellicht anders:

Ik twijfelde voor vandaag tussen VPP en Arensman. Goed gegokt!

Laatst gewijzigd
Sepa Van de block

Hahaha klasse kerel goed gegokt idd, ik helaas verkeerd gegokt daardoor uit de top 20 nu 

Poeksel

Jammer Sepa! Met etappes als deze moet je geluk hebben natuurlijk.

Ik ben nu de volledige uitslag er is naar plek 3 gezakt. Opvallend dat het team aan kop maar drie sprinters heeft.

Laatst gewijzigd
Sepa Van de block

Heerlijk man 3e plek hopelijk kan je nog klimmen naar plek 1. Wij hebben volgens mij beide ook maar 3 sprinters en meestal pakken de dure sprinters zonder de puntentrui niet meer punten dan ak renners rond dezelfde prijs. Ben benieuwd wat er de komende 3 etappes gaat gebeuren, lijken me weinig weinig mogelijkheden op veel puntjes

Poeksel

Ik heb er vier, al komen Pithie en Van Poppel nog niet zo uit de verf. Ik heb ook Kooij sterk overwogen, gelukkig uiteindelijk niet gedaan. Je wil inderdaad qua dure sprinters alleen de beste hebben.

Laatst gewijzigd
Vinniesmittie

Ik sta nu op plekje 48, zeer tevreden al mee. Morgen nog twijfel tussen Dainese of v Poppel erin wisselen. Even een muntje opgooien denk ik

Avatar of
WielerFlits Ploegleider
moderator
Poeksel
#60
Even vastleggen, want straks is de stand wellicht anders: Ik twijfelde voor vandaag tussen VPP en...

Knap zeg! Inmiddels zijn er de nodige renners afgestapt. Ook uit jouw team of valt het vooralsnog mee?

Sepa Van de block

Cian Uijtdegiro helaas, had ik wel nodig om nog voor het podium mee te doen 😣

Poeksel

Ik ben vooralsnog in dit spel goed weggekomen. Overigens heeft elk nadeel ook een voordeel: hoe meer uitvallers, hoe makkelijker het wordt de dagselectie te maken.

(desondanks geef ik de voorkeur aan geen uitvallers)

Rick Uiterloo

Hoe is het mogelijk dat iemand uit onze subleague terwijl hij geen uitvallers in zijn team had staan 2 wissels heeft kunnen doorvoeren, in navolgende etappe?

Erg benieuwd naar het antwoord.

Niels22

Goede vraag, ik zie liever ook Andresen terug op m'n bank en APP in de basis 

Poeksel

De nummer 1 in het klassement (en jaarklassement) heeft twee uitvallers (Kooij en Lutsenko), knap dus dat hij toch bovenaan staat. Maar goede kans dat hij zijn voorsprong uitbreidt met Narvaez in het team.

Voor gisteren had ik trouwens een vergelijkbaar dilemma als Vinniesmitte: Dainese of Pithie opstellen. Echt een dilemma leek het me niet. Verkeerd gekozen dus, bleek achteraf.

 

 

Laatst gewijzigd
Barrygoal
Poeksel
#71
De nummer 1 in het klassement (en jaarklassement) heeft twee uitvallers (Kooij en Lutsenko), knap du...

Ai had je dainese opgesteld? die zat achter de valpartij, dus botte pech

Sepa Van de block
Poeksel
#71
De nummer 1 in het klassement (en jaarklassement) heeft twee uitvallers (Kooij en Lutsenko), knap du...

Ja dat was een taaie keuze weer gister tussen die 2 sprinters, ik had ook dainese er ingezet om de zelfde redenen als jij maar uijtebroeks viel uit in die etappe dus had pithie bovenaan in reserves gezet, daardoor gelukkig nog de punten van pithie gekregen. De nummer 1 heeft alleen geen thomas en nog maar 1 sprinter dus ik ga er van uit dat je hem nog wel voorbij gaat in de komende dagen

Niels22
Poeksel
#71
De nummer 1 in het klassement (en jaarklassement) heeft twee uitvallers (Kooij en Lutsenko), knap du...

Moet ik minder mijn best gaan doen?

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.