Klopt en de vlucht is nog maar 1 a 2x vooruit gebleven gebleven in de eerste week, dus dat helpt voor de voorspellingen ook wel mee. Bankpunten komen helaas ook in ploegleider wel vaak voor haha en daar ben ik vandaag ook weer bang voor. Kan vpp, pellizari of piganzoli er in zetten voor eventuele vlucht, maar ik neig toch naar piganzoli die 16e in het Ak staat op 9:29 en misschien op die manier wat wil klimmen vandaag. @poeksel staat 9 plekken boven me in het Ak zag ik en als jouw Arensman nog verder komt bovendrijven in week 3 doe je denk ik wel mee om een podiumplek
Heerlijk man 3e plek hopelijk kan je nog klimmen naar plek 1. Wij hebben volgens mij beide ook maar 3 sprinters en meestal pakken de dure sprinters zonder de puntentrui niet meer punten dan ak renners rond dezelfde prijs. Ben benieuwd wat er de komende 3 etappes gaat gebeuren, lijken me weinig weinig mogelijkheden op veel puntjes
De nummer 1 in het klassement (en jaarklassement) heeft twee uitvallers (Kooij en Lutsenko), knap dus dat hij toch bovenaan staat. Maar goede kans dat hij zijn voorsprong uitbreidt met Narvaez in het team.
Voor gisteren had ik trouwens een vergelijkbaar dilemma als Vinniesmitte: Dainese of Pithie opstellen. Echt een dilemma leek het me niet. Verkeerd gekozen dus, bleek achteraf.
Ja dat was een taaie keuze weer gister tussen die 2 sprinters, ik had ook dainese er ingezet om de zelfde redenen als jij maar uijtebroeks viel uit in die etappe dus had pithie bovenaan in reserves gezet, daardoor gelukkig nog de punten van pithie gekregen. De nummer 1 heeft alleen geen thomas en nog maar 1 sprinter dus ik ga er van uit dat je hem nog wel voorbij gaat in de komende dagen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.