Ploegleider Giro d'Italia 2024

1 2 3 4 5
Poeksel
Niels22
#74
Moet ik minder mijn best gaan doen?

Ja graag! Maar het uitvallen van Jakobsen lijkt me ook gunstig voor je.

Laatst gewijzigd
Vinniesmittie

Opgeklommen naar plek 16, zeer fijne Ploegleider Giro tot nu toe. Morgen gooi ik alle 4 mijn sprinters erin, hoppa

Poeksel

Ik heb een luxeprobleem. Ik heb zes renners die de vorige tijdrit top tien reden. Ik heb vier sprinters. Er zijn acht plekken in de basis. Ik moet dus of zaterdag een tijdrijder banken, of morgen (inmiddels vandaag) een sprinter. Dat wordt, met tegenzin, weer Pithie (of van Poppel) op de bank. 

Vinniesmittie
Poeksel
#77
Ik heb een luxeprobleem. Ik heb zes renners die de vorige tijdrit top tien reden. Ik heb vier sprint...

Ja heb ik ook een beetje. Afweging is om of voor de sprint en de tijdrit te gaan qua wissels, of alvast voorsorteren op de bergetappes daarna. Heb voor het eerste gekozen, omdat dat in mijn ogen iets meer zekerheid bied qua punten

Poeksel

Ik ga toch voor de tijdrijders, wat betekent dat Pithie (of Van Poppel) in mijn team eigenlijk overbodig is (en beter Narvaez kunnen zijn). Maar dat is de situatie zonder uitvallers: als een van beiden uitgevallen was of totaal uit vorm is het wel weer fijn de ander te kunnen opstellen.

Vinniesmittie

Uitslag viel toch een beetje tegen, Groves 16e en geen vPoppel te bekennen. Wel mijn 16e plek behouden gelukkig

Laatst gewijzigd
Poeksel

En ik weer verkeerd gegokt op Van Poppel ipv Pithie. Al is de schade niet heel groot, 14 punten. Morgen hoop ik goed te scoren.

Laatst gewijzigd
Vinniesmittie

Mooie score @Poeksel! Zelf ook niet slecht gescoord,  nu 9e. Morgen schade beperkt proberen te houden, heb nog 2 klimmers op de bank helaas

Poeksel

Toch baal ik een beetje, zonder valpartij van Sheffield was het helemaal mooi geweest.

Voor morgen heeft de nummer 1 Zana en O'Connor tegen Arensman voor mij, kleine kans dus dat ik hem inhaal.

Poeksel

En Tim is inderdaad uitgelopen. Ik moet hopen dat Arensman snel het wit verovert. 

Sepa Van de block

40e plek nu, kom helaas te kort door afwezigheid van uijtdebroeks en eventueel lipowitz als hij zn vorm kon doorzetten

Poeksel

Toch de weekprijs gewonnen (een exemplaar van Ride) omdat Tim die blijkbaar vorige week al had.

Vinniesmittie

Weer wat gezakt naar plek 29, maar dat had ik al wel zien aankomen. Nu Rubio er weer in kunnen wisselen, dus hoop weer omhoog te kunnen kijken

Vinniesmittie

Aiaiai, had Pellizari nog op het bankje ..........

Poeksel

Dito. Desondanks een goede dag voor mij (maar het had dus nog mooier kunnen zijn). Wel mijn eerste uitvaller (Van Poppel), maar die zal ik niet missen.

Sepa Van de block

Hier ook helaas, blijf wel nog in de top 40 staan.

Dimitri naar plek 1 sterk bezig gap!

Emootje

Ik ook Pelizzari op de bank, en toch met alle renners punten. Al had ik Bardet wel willen inruilen natuurlijk. Ach, zo is het... Kooij ook bankie toen hij won.

Vinniesmittie

Zat nog even te twijfelen om Pelizzari er voor vandaag wel in te wisselen, maar heb liever 3 sprinters aan de start in etappe 18, iets meer zekere punten hoop ik

Poeksel

Was je ook blij dat de groep met Pellizari weer werd teruggpakt? ;)

Ik ben niet voor een tweede sprinter gegaan vandaag, dan kan ik morgen tussen Pithie en Dainese weer de verkeerde selecteren.

Sepa Van de block

Ik zet morgen Dainese erin, vorig jaar in de giro en vuelta pas in de slotweek een etappe gewonnen dus misschien dat hij morgen weer iets meer over heeft dan andere sprinters

Sepa Van de block
Poeksel
#50
Ik heb bijna hetzelfde team als Sepa, maar Arensman (zucht), Van Poppel en Sheffield i.p.v. Uijtdebr...

Ik kan me deze post van jou 2 week geleden nog herinneren. Nogsteeds spijt van je keuze Arensman ipv uijtdebroeks? 😂😭

Laatst gewijzigd
Poeksel

Nee :P

Wel niet heel erg blij met de strategie van INEOS vandaag.

Sepa Van de block

Hahaha begrijpelijk. Wat is hiervoor eigenlijk je hoogste eind ranking geweest tot nu toe?

Poeksel

Dat weet ik niet en ik vind het jammer dat het van vorige jaren niet terug te vinden is, maar in het klassiekerspel werd ik 46e. Ik kan me geen hogere notering herinneren.

Sepa Van de block

Nee idd vind ik ook jammer, zou leuk zijn als je klasseringen en teams van jaren ervoor kon terugzien maar helaas. Zou leuk zijn als je deze giro in de erelijst beland! Van harte gegund iig

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.