Algemeen muziek topic

« 1 2 3 4 ... 68 69
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala

Er is al een muziek topic 🤣

kraamverlof
Raul Alcala
Er is al een muziek topic 🤣

Ik denk dat esimsallversions maar best een eigen wf website kan oprichten. Met een groot gedeelte fris antisemitisme, vanzelfsprekend.

redacted_251125_441

Jacco van Stierop
redacted_251125_441

kraamverlof

What's wrong with the world Mama:

kraamverlof

Romāns Vainšteins

Weinig 'bands' vreselijker, cheesier en tenenkrommender dan de Black Eyed Peas. 

kraamverlof
Romāns Vainšteins
Weinig 'bands' vreselijker, cheesier en tenenkrommender dan de Black Eyed Peas. 

Je reactie geeft precies hun boodschap aan. Je bent een hater romein! One love!!

Romāns Vainšteins

Hun boodschap behelst weinig anders dan hun eigen boodschappen financiëren: zielloze, op maat-voor-de-massa gemaakte commerciële pleurismuziek. Kan me dat 'where is the love' nog wel herinneren toen het net uitkwam, zelden een nummer gehoord dat je sneller naar een kotsbak doet rennen. 

Laatst gewijzigd
kleomantre

Black Eyed Peas is inderdaad goed vermarkte maar eigenlijk weinig om het lijf hebbende troep welke het onder andere moet hebben van een matige leadzangeres en een rapper die die naam niet eens mag hebben. Klaarblijkelijk wordt dat goed gepruimd.  

Laatst gewijzigd
kraamverlof

Romāns Vainšteins

Ja, de man wist wel dat hem de maat genomen zal worden en nam toen heel origineel een nummer op dat men hun bek houden moest.

redacted_251125_441

Wheely

De eerste twee albums van de B.E.P. zijn best goed eigenlijk. Soort positieve old skool Hip Hop vibe die toen ff heel verfrissend was vergeleken met wat er toen verder in het genre gebeurde. Het werd pas vies commercieel bij album 3 toen Fergie er bij kwam. Daarna werd het gewoon slimme pop natuurlijk.

redacted-191125

redacted_251125_441

redacted_251125_441

Jacco van Stierop

Jacco van Stierop

Z’n dochter Mavis treedt nog steeds op, 15 juni a.s. in Tivoli, Utrecht.

Raul Alcala

Leuk, een muziektopic. Net iets voor mij. Ben echt een jaren 80 Nederlandstalig liefhebber 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Hier werd ik ook warm van rond de lendenen 

redacted_251125_441

Romāns Vainšteins

Ik vind die Doe Maar verkrachtingen - tracks verschrikkelijk allemaal. Doet me gewoon pijn. En dat komt omdat ik het origineel waardeer. Opzouten tweedehands rappertjes, ga zelf wat verzinnen.

« 1 2 3 4 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.