Algemeen muziek topic

1 2 3 4 ... 18 19
Wheely

Stel je voor dat esims in de stilte coupé zit en DJ Kool en Lil Jon komen tegenover hem zitten. 🤣

Laatst gewijzigd
Wheely

Sorry, ik kom niet meer bij. 😅😭😂

esims2.0

Ik ben ervan overtuigd dat velen mijn mening delen wat Let Me Clear My Throat betreft. Maar niet op dit zwarte forum natuurlijk.

Wheely

Ik vind het eigenlijk ook een draak van een plaat maar hij is wel gezellig. Net als deze zeg maar.

Wheely

Het origineel is natuurlijk van The Sunclub, van die ene radio dj die later dat andere groepje is begonnen. Hier duidelijk hoorbaar.

Il Leopardo della Primavera
Wheely
#79
Ik vind het eigenlijk ook een draak van een plaat maar hij is wel gezellig. Net als deze zeg maar.

Deze heeft bij mij nog een soort nostalgie-laag waardoor ik 'm wel kan waarderen, maar eigenlijk een draak van een plaat ja. Die videoclip is ook echt een verschrikking. Maar als ik op een feestje ben en deze wordt gedraaid ga ik wel los, haha.

 

Die Dave Chappelle sketch is overigens echt hilarisch ja

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het spijt me maar dat looptroop is niks voor mij, te vrijblijvend. Beetje te stoned en te weinig naargeestig.

Ik ben ook wel een zeurkous op dit vlak hoor. Soit, heb het tenminste even geprobeerd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En zomerhitjes..... Altijd al een herfstpersoon geweest. 

Ik zou wellicht deze kunnen opperen? : (hoewel het al eerder wat melancholisch/opgegeven klinkt dan echt dan huppa, nu gaan we er wat maken!'

Laatst gewijzigd
esims2.0

Nog meer zwarte muziek die ik wel kan waarderen.

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#82
Het spijt me maar dat looptroop is niks voor mij, te vrijblijvend. Beetje te stoned en te weinig naa...

haha no worries RV, snap het helemaal. Wat vind je in het hiphopgenre nog meer goed?

Wheely

Die Get Lucky en Jeruzalem vind ik dan weer verschrikkelijke tracks, te cheesy, word er misselijk van.

Klootje Kriekeljon

Klootje Kriekeljon

De eerste Havoc and Prodeje. Met LV, die van Coolios hitje.

 

Wheely
Klootje Kriekeljon
#87

Eddie was zijn tijd ver vooruit.

esims2.0

Die de vader van Kate speelde in de video van Cloudbusting als ik me niet vergis. Ik vond jarenlang dat Running Up That Hill ten onrechte in de schaduw van Cloudbusting stond, maar dat is later helemaal goedgekomen. Twee jaar geleden maakte 'popprofessor' Leo Blokhuis een podcast over Kate Bush en toen had hij het steevast over Cloudbursting.

Wheely

Raul Alcala

Een draak van een plaat met Biz Markie er in? Cultuurbarbaren 

Raul Alcala

Geïnspireerd door Laurent Garnier 

esims2.0

Een paar jaar geleden een paar keer op de radio te horen geweest, werd ook best wel lovend over gedaan, maar na een paar weken nooit meer gehoord. Ik snap dat niet.

esims2.0

Vanwege de aanhoudende stroom van rotzooi in dat andere muziektopic schoten me twee voorbeelden te binnen om aan te geven dat je behoorlijk op het verkeerde been gezet kunt worden wat betreft blank of zwart van de uitvoerende, en dat dat er eigenlijk niet toe doet: beiden uitstekende nummers vind ik.

Raul Alcala

Het spiet me donders, Esims!@

esims2.0

Vreselijk dat je alles moet verzieken met die achterlijke hiphopcultuur. Overigens had je onlangs een voorbeeld van zoetgevooisd in dat andere topic. Met die zangeres was niet veel mis, maar ook in dat nummer weer de overmijdelijk boze rapper. Ik vond die zangeres trouwens meer laid back zingen dan zoetgevooisd. Dit is wat mij betreft de koningin van zoetgevooisd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat krijg je ervan als je zo zeikt

Ik denk dat je doelt op Dezi Page. Prachtige stem. Maar dat je notabene Common als boze rapper wegzet is hilarisch.

esims2.0

Ik heb niets met bovenstaande muziek. Zullen we afspreken dat we elkaar niet gaan vervelen in elkaars muziektopic? Ik had deze niet voor niets aangemaakt, maar je moet blijkbaar alles onderschijten.

1 2 3 4 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.