Deze heeft bij mij nog een soort nostalgie-laag waardoor ik 'm wel kan waarderen, maar eigenlijk een draak van een plaat ja. Die videoclip is ook echt een verschrikking. Maar als ik op een feestje ben en deze wordt gedraaid ga ik wel los, haha.
Die Dave Chappelle sketch is overigens echt hilarisch ja
Die de vader van Kate speelde in de video van Cloudbusting als ik me niet vergis. Ik vond jarenlang dat Running Up That Hill ten onrechte in de schaduw van Cloudbusting stond, maar dat is later helemaal goedgekomen. Twee jaar geleden maakte 'popprofessor' Leo Blokhuis een podcast over Kate Bush en toen had hij het steevast over Cloudbursting.
Vanwege de aanhoudende stroom van rotzooi in dat andere muziektopic schoten me twee voorbeelden te binnen om aan te geven dat je behoorlijk op het verkeerde been gezet kunt worden wat betreft blank of zwart van de uitvoerende, en dat dat er eigenlijk niet toe doet: beiden uitstekende nummers vind ik.
Vreselijk dat je alles moet verzieken met die achterlijke hiphopcultuur. Overigens had je onlangs een voorbeeld van zoetgevooisd in dat andere topic. Met die zangeres was niet veel mis, maar ook in dat nummer weer de overmijdelijk boze rapper. Ik vond die zangeres trouwens meer laid back zingen dan zoetgevooisd. Dit is wat mij betreft de koningin van zoetgevooisd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.