Algemeen muziek topic

1 2 3 4 ... 68 69
Wheely

Stel je voor dat esims in de stilte coupé zit en DJ Kool en Lil Jon komen tegenover hem zitten. 🤣

Laatst gewijzigd
Wheely

Sorry, ik kom niet meer bij. 😅😭😂

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Wheely

Ik vind het eigenlijk ook een draak van een plaat maar hij is wel gezellig. Net als deze zeg maar.

Wheely

Het origineel is natuurlijk van The Sunclub, van die ene radio dj die later dat andere groepje is begonnen. Hier duidelijk hoorbaar.

Il Leopardo della Primavera
Wheely
Ik vind het eigenlijk ook een draak van een plaat maar hij is wel gezellig. Net als deze zeg maar.

Deze heeft bij mij nog een soort nostalgie-laag waardoor ik 'm wel kan waarderen, maar eigenlijk een draak van een plaat ja. Die videoclip is ook echt een verschrikking. Maar als ik op een feestje ben en deze wordt gedraaid ga ik wel los, haha.

Die Dave Chappelle sketch is overigens echt hilarisch ja

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het spijt me maar dat looptroop is niks voor mij, te vrijblijvend. Beetje te stoned en te weinig naargeestig.

Ik ben ook wel een zeurkous op dit vlak hoor. Soit, heb het tenminste even geprobeerd.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En zomerhitjes..... Altijd al een herfstpersoon geweest. 

Ik zou wellicht deze kunnen opperen? : (hoewel het al eerder wat melancholisch/opgegeven klinkt dan echt dan huppa, nu gaan we er wat maken!'

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Het spijt me maar dat looptroop is niks voor mij, te vrijblijvend. Beetje te stoned en te weinig naa...

haha no worries RV, snap het helemaal. Wat vind je in het hiphopgenre nog meer goed?

Wheely

Die Get Lucky en Jeruzalem vind ik dan weer verschrikkelijke tracks, te cheesy, word er misselijk van.

redacted-191125

redacted-191125

Wheely
redacted-191125

Eddie was zijn tijd ver vooruit.

redacted_251125_441

Wheely

Raul Alcala

Een draak van een plaat met Biz Markie er in? Cultuurbarbaren 

redacted_251125_441

Raul Alcala

Geïnspireerd door Laurent Garnier 

redacted_251125_441

redacted_251125_441

Raul Alcala

Het spiet me donders, Esims!@

redacted_251125_441

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dat krijg je ervan als je zo zeikt

Ik denk dat je doelt op Dezi Page. Prachtige stem. Maar dat je notabene Common als boze rapper wegzet is hilarisch.

redacted_251125_441

1 2 3 4 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.