Algemeen muziek topic

1 2 ... 5 ... 18 19
esims2.0

Wilders zou het een tsunami van zwarte muziek noemen.

Raul Alcala

De andere is helemaal niet mijn muziektopic. Een ieder is vrij daar te posten.

En ik spreek helemaal niets met je af.

esims2.0

1988, vooroorlogse keyboards, maar ouderwets goed.

Wheely

Voor Kiss

Teringtyfus, mijn bloed zit vol met alcohol, ik snap geen hol, maar ik heb lol

Dus laat me verdomme m'n bier op zuipen ook al moet ik daarna naar huis toe kruipen

Wheely

esims2.0

Na die Kruder Dorfmeister remix van Useless gaat het wel de verkeerde kant op met je muzieksmaak Wheely. Dit zijn wat commentaren uit het niet meer bestaande NPO Radio 2 gastenboek.

2017-11-27 Joost
Ja Stefan, Sam Smith. Ik vind dat zo ongelofelijk onvoorstelbaar dat er zulke muziek opduikt en dat mensen dat dan kennelijk nog de moeite waard vinden ook, niet te geloven zo waardeloos. Trouwens, die Annemiek moet ook weg, die draait nu alleen maar wat wij 25 jaar geleden in het poppodium draaiden, gatverdamme, nou dat zouteloze Blind Melon weer, hiervoor Kravitz, GVD nog an toe, wat is er toch aan de hand? Gelukkig heeft 3FM ook geen marktaandeel meer met al die lelijke DJ's, nou Radio 2 nog naar de ondergang,. Ga zo door!!

2017-11-27 Joost
Ook zo'n wijvenmuziek, Lenny Kravitz.... zucht, ik ben moegestreden.

2017-10-28 esims
Lenny Kravitz in de playlist is een voortdurende bron van ergernis. Maar zoals Drs. P ooit zei over de Dodenrit, "enige wreedheid geeft glans aan het bestaan", dat zou ook wel eens voor ergernis kunnen gelden.

2017-05-13 esims
@Martijn J.: Ik ken niet al het werk van Kravitz maar Are You Gonna Go My Way heb ik wel een behoorlijke hekel aan.

2017-05-13 Martijn J.
@esims:gelukkig maar:). Wat vind je het ergste nummer van Kravitz?

2017-05-13 esims
Ik zit me af te vragen wat ik erger vind, Hazes of Kravitz. Lastig.

2017-05-11 Stefan T.
Ja en ik zag het ook al weer die achterlijke Kravitz. Zwaar overschat. Zijn muziek lijkt helemaal nergens op. Ik irriteer me er weer dood aan als hij weer langs komt op Arrow.

2017-05-11 Joost
Ha Staafman begint met de zwaar overschatte Lenny Kravitz en het zeikerige Let Love Rule.

2017-05-31 Joost
Ik hoor nu Lenny Kravitz, daarnet Bruce Zwaaroverschatsteen, we weten weer wat ons vandaag te wachten staat. Ouwe rotzooi zoals gewoonlijk maar een geen goeie ouwe rotzooi.

2017-06-12 Joost
Godverdegodver: eerst Lenny Kravitz met z'n uitgekauwde klotemuziek en nou Piano Man weer van B. Joel. Het is weer maandag op de na Radio Rijnmond na slechtste zender van Nederland. Goedemorgen allemaal.

2017-11-14 Joost
Zou Lenny Kravitz ook verboden kunnen worden? Dat is muziek voor club-Dj's uit de jaren 90, dus oprotten graag. Ruud de Wild ook duidelijk te oud.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nou, die Joost die weet het wel ahaha. Maar z'n ex meisie dan? Mooi fietsenrekkie toch.

esims2.0

Joe Le Taxi vind ik zeker een goed nummer. Maar ze draaien altijd Be My Baby van haar en is die niet geschreven door Lenny Kravitz?

Wheely

De radio 2 luisteraar mag lekker mijn kont kussen, burgerlijke boomers. Lenny is een baas.

Wheely

Raul Alcala
esims2.0
#108
Joe Le Taxi vind ik zeker een goed nummer. Maar ze draaien altijd Be My Baby van haar en is die niet...

Geen idee, dat mag Joost weten. Maar Kravitz ia een eindbaas.

Wat blanke muziek 

esims2.0

Klootje Kriekeljon

Lekker nummertje die bekendste van Paradis. De clip helpt daarin vast mee. 

Ongekend dat mensen op een top 2000 platform zich zo snobistisch over muziek uitlaten. En er een dagtaak aan hebben. What a job this is.

 

 

esims2.0

Het is dan wel welke je de bekendste van Vanessa Paradis noemt. Zoals gezegd vind ik Joe Le Taxi leuk en Be My Baby weinig tot niets aan.

esims2.0

Dit is denk ik mijn favoriete Italiaanstalige nummer.

kraamhol

altijd mooi bij begin tour

esims2.0

En dit mijn favoriete Franstalige nummer. Samen met Désenchantée van Mylène Farmer (en niet die nepcover van Kate Ryan).

Wheely

Wheely

In dat zwarte scherm zie ik dus de koers op mijn mobiel nu

 

esims2.0

"Er gaat behoorlijk wat mis vandaag. Liveblog liep achter, website eruit na aankomst, verspringend beeld/reactie op telefoon. Overal reclame tussendoor."

Mais Chirac a bien parlé!

Raul Alcala

esims2.0

"Depeche Mode is French for weird wuzzi's."

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Weird Science,  de movie, is me wel bijgebleven 

Houd je ook van Massive Attack?

esims2.0

Unfinished Sympathy is natuurlijk een goed nummer, maar het valt me op dat rockfans het vaak in hun lijstjes zetten als een multiculti excuustruus. Daarom had ik afgelopen keer nog deze in mijn lijstje gezet. Die er best wat van weg heeft, maar nog niet 'verpest' is.

Raul Alcala

Ja, die meeslepende beat heeft zeker gelijkenissen. Haar stem is veel voller, geeft het wat meer cachet tov unfinished sympathy.

En deze, vraag ik voorzichtig?

1 2 ... 5 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.