Algemeen muziek topic

1 2 ... 6 ... 18 19
esims2.0

Niks op tegen, maar een redelijk veilig radionummer. Wel beter dan de meeste meuk in dat andere topic.

SprintMaster

Van Diana naar Dina is maar een kleine stap. Uit diezelfde tijd, een rustig opgebouwd nummer. 

 

esims2.0

Ik zag een ander topic met Franse hits en daarom maar eens mijn top 20. Désenchantée staat ieder jaar in mijn Top 2000 lijstje en vind ik de meest onterecht ontbrekende notering in de NPO Radio 2 Top 2000.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#128
Ik zag een ander topic met Franse hits en daarom maar eens mijn top 20. Désenchantée s...

Franstalige hits of hits uit Frankrijk? Als dat eerste het geval is, mis ik absoluut Stromae, een van de beste (franstalige) artiesten van onze tijd.

kraamhol

Het moet van esi natuurlijk wel BLANKE franse muziek zijn, dit is ZIJN topic, hoe durf je?

Klootje Kriekeljon

Michael Jackson telt dus.

esims2.0
kraamhol
#130
Het moet van esi natuurlijk wel BLANKE franse muziek zijn, dit is ZIJN topic, hoe durf je?

De muziek van Stromae is weer net het tegenovergestelde van wat er doorgaans in dat andere topic gedeeld wordt, alleen is het mij allemaal net te verantwoord. Papaoutai en Formidable vind ik best aardige nummers, maar L'enfer ronduit vervelend.

esims2.0

Deze was ik nog vergeten in mijn top 20. Is dat niet Belgisch?

 

esims2.0
kraamhol
#130
Het moet van esi natuurlijk wel BLANKE franse muziek zijn, dit is ZIJN topic, hoe durf je?

Er stonden trouwens meerdere zwarte nummers in mijn top 20.

Klootje Kriekeljon

esims2.0

"Er zijn nu zo'n 5 man op dit Amerikaanse feest, dus neem het ervan."

 

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#132
De muziek van Stromae is weer net het tegenovergestelde van wat er doorgaans in dat andere topic ged...

Hoe bedoel je verantwoord?

esims2.0

Dat weet je volgens mij best. Een soort ongeschreven norm van wat artistiek verantwoord is. Wat Leo Blokhuis goed vindt. Waar ik meteen bij zeg dat de norm van Leo Blokhuis verre van de mijne is en dat er nergens een objectieve norm is van wat goed en wat niet goed is in de muziek. Maar daarover valt wel degelijk te twisten.

esims2.0

Ik heb het stemmen helaas weer gemist, maar vanaf aanstaande maandag is op KINK weer de jaarlijkse Album Top 1000 te horen. Over het algemeen ook muziek die ver van mij afstaat, maar toch beter te doen dan luisteren naar een NPO Blend HipHop R&B Top 1000. Ik had het veel logischer gevonden als er op dit forum meer van dit soort muziek gedeeld werd. Depeche Mode staat met 6 albums in deze lijst, maar Black Celebration (een van mijn favorieten) helaas niet.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#138
Dat weet je volgens mij best. Een soort ongeschreven norm van wat artistiek verantwoord is. Wat Leo...

Ah kijk, dat wist ik dus niet. snap wel wat je bedoelt overigens. Maar jij houdt dus vooral van dingen die niet aan die norm voldoen of hoe moet ik dat zien? Ik ken leo blokhuis overigens alleen van naam, geen idee wie hij is, wat hij luistert en waarom dat relevant is haha

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#139
Ik heb het stemmen helaas weer gemist, maar vanaf aanstaande maandag is op KINK weer de jaarlijkse A...

Ik luister best veel Kink, dat is toch veelal muziek die ik niet perse onder die norm zou definieren waar je het over had. Leuke zender. :)

esims2.0

Mainstream muziek is niet per se verkeerd, maar radio is veel te voorgekookt. Week in week uit de best geteste nummers, nul verrrassing. Op alle zenders. KINK doet het in dit opzicht nog heel goed, alleen is hun muziekprofiel (alternatieve rock) niet de mijne.

esims2.0

Het album Some Great Reward kwam toevallig zondagavond bij NPO Radio 2 voorbij en gisteren op KINK. Dat ze beiden als eerste track voor het onvermijdelijke People Are People kozen is nog een keer daar aan toe, maar de tweede track was bij R2 Somebody en bij KINK Master And Servant, beiden ook singles. Terwijl dit album nu juist uitstekende niet-singles bevat. Dit is denk ik mijn favoriet, al is Lie To Me ook heel goed.

Laatst gewijzigd
Wheely

Tijdloze klassieker

Wheely

Zigeuners! ❤️

Raul Alcala

Gvd!

Raul Alcala

Joden ❤️

Wheely

Wheely

Arabieren! ❤️

Raul Alcala

Gooi die die die die beat erin 🧕

1 2 ... 6 ... 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.