Algemeen muziek topic

1 2 ... 16 17 18 19
Raul Alcala
esims2.0
#415
Dan ontstaat er nog iets van discussie over muziek (britpop, oasis), wordt het gelijk weer om zeep g...

Het was toch echt een oprechte poging van een blanke rapper uut Nieuwegein. Heel rustige en bescheiden gast. Is er al eens bovenop gekropen, en dan heb ik het niet over Samantha. Spitsvondig over een kabbelende beat van Brooklyn naar Breukelen met je Hindeloopen. Ik verdenk je ervan een Romans met me uit te halen Esims. Niet klikken wel oordelen. Maar dan weet ik nu dat echt vergeefse moeite is.

En lul gewoon door over die muziek, je hebt toch geen (langspeel)plaat voor je kop.

Prince, ik zag em nooit staan. Michael Jackson was de koning. Op het gevaar af, ik voel iets van Joost opkomen, vraag me niet waarom. Dat maggie lekker zelf weten. 

Voor die mooie meisje

Een tearjerker 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik heb echt de vliegende pest aan Prince. Ja, goede muziek maar ik vind het vreselijk. R&B wat mij betreft.

Raul Alcala

Ja, maar toch. Was wel een magneet toch. Wendy en Lisa, onze eigen Candy.

Raul Alcala

Kan me niet voorstellen dat esims hiervan op de barricaden slaat

Raul Alcala

Ik zoek geen beef met je esims. Maar het mag toch een beetje schuren? Bubbling muziek dan maar. Hedon, Zwolle.

Raul Alcala

Maar we houden de moed erin hé jongens? We moeten het toch met elkaar doen. Ik zeg maar zo

esims2.0
Raul Alcala
#429
Kan me niet voorstellen dat esims hiervan op de barricaden slaat

Aardig, niet meer dan dat. Ik zat even te kijken welk instrumentaal nummer als eerste in aanmerking komt voor mijn Top 2000 lijstje. Deze denk ik. Al uit de sixties.

Jacco van Stierop

Die doen nog geeneens zo gedateerd aan, Wendy and Lisa, als je het nu beluistert. Ja, hun vocalen behoren niet tot de wereldtop wegens te weinig diepgang, maar de instrumentatie blijft prima overeind staan. Kun je best nog mee voor de dag komen op een 35+ feestje zonder dat je spottende blikken toegeworpen krijgt.

esims2.0

Dit vind ik de beste instrumentale van Depeche Mode. Een b-kant van Enjoy The Silence.

 

Raul Alcala
esims2.0
#432
Aardig, niet meer dan dat. Ik zat even te kijken welk instrumentaal nummer als eerste in aanmerking...

Heerlijk nummer, ik kende em niet. Stuwt lekker voort. Beetje hoempapa.

Mijn laatste vandaag 

Raul Alcala
Jacco van Stierop
#433
Die doen nog geeneens zo gedateerd aan, Wendy and Lisa, als je het nu beluistert. Ja, hun vocalen be...

Nog een laatste voor Jacco dan

 

SprintMaster

Ik heb altijd een schurfthekel aan dat eeuwige nummer van Meat Loaf gehad. Ellen Foley daareentegen kon ik dan wel weer waarderen.

 

Jacco van Stierop

Dank Raul, Lilian is een schatje.

Klootje Kriekeljon

Oefenen op de mongolenversie uiteraard, RV.

Kifness met zijn toffe dingetjes.

Romāns Vainšteins

https://www.musicmeter.nl/album/1274

Geweldig! en in 39 nogwat gepropt.

 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#440
https://www.musicmeter.nl/album/1274 Geweldig! en in 39 nogwat gepropt.  

doe 'm effe als link aub, dan loop je kans dat er geklikt wordt.

dookie

of hele album:

Laatst gewijzigd
esims2.0

Classical Gas, een nummer dat ik gisteren hier noemde, is vandaag nog gedraaid op R5. Stond ook twee keer in de Top 2000 trouwens.

kleomantre

Iemand nog liefhebber van Russische muziek? Dat perspectief heb ik hier nog niet gezien

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Отава Ё is wel leuk, met van die doorlopende dubbele zang. Ze zijn wel erg Cheesy.

Ook de Russische Brel, Владимир Высоцкий, is de moeite waard.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Eerlijk gezegd staat alleen DJ Vadin in m'n playlists. Niet bepaald typisch Russisch 

Romāns Vainšteins

TaTu : 'They're not gonna get us' en 'All the things she said' : is Russisch qua origineel

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat je moet hebben zijn nummers met accordeon, ik vraag even een maat van me wat namen na. Ik hou iig wel van de klankkleur van Russische authentieke muziek.

kleomantre
Raul Alcala
#445
Eerlijk gezegd staat alleen DJ Vadin in m'n playlists. Niet bepaald typisch Russisch 

Hey die Kathrin De Boer deed een belletje rinkelen, ken ik nog wel van een fijn soort van apocalyptisch aandoende wall of sound.

Ter dege van bewust dat de meeste zo'n soort muziek alleen luisteren of horen als het de achtergrond is bij een of andere kunstexpositie of openingsshows van een of ander event. 

kleomantre

Natuurlijk heeft Little Big een reputatie opgebouwd gelijk aan die van Die Antwoord.

Uit die hoek komt Tatarka, wat serieuzer bedoeld, misschien iets voor Raul. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Thanks Kleo maar ik haat die shit, ben en blijf van de hiphop oude school. Alhoewel die je dropt volgens mij niet de slechtste in z'n genre is. Met rare drugs in je bloed mss zelfs wel de shit.

1 2 ... 16 17 18 19

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.