Het was toch echt een oprechte poging van een blanke rapper uut Nieuwegein. Heel rustige en bescheiden gast. Is er al eens bovenop gekropen, en dan heb ik het niet over Samantha. Spitsvondig over een kabbelende beat van Brooklyn naar Breukelen met je Hindeloopen. Ik verdenk je ervan een Romans met me uit te halen Esims. Niet klikken wel oordelen. Maar dan weet ik nu dat echt vergeefse moeite is.
En lul gewoon door over die muziek, je hebt toch geen (langspeel)plaat voor je kop.
Prince, ik zag em nooit staan. Michael Jackson was de koning. Op het gevaar af, ik voel iets van Joost opkomen, vraag me niet waarom. Dat maggie lekker zelf weten.
Voor die mooie meisje
Een tearjerker
Die doen nog geeneens zo gedateerd aan, Wendy and Lisa, als je het nu beluistert. Ja, hun vocalen behoren niet tot de wereldtop wegens te weinig diepgang, maar de instrumentatie blijft prima overeind staan. Kun je best nog mee voor de dag komen op een 35+ feestje zonder dat je spottende blikken toegeworpen krijgt.
doe 'm effe als link aub, dan loop je kans dat er geklikt wordt.
of hele album:
Hey die Kathrin De Boer deed een belletje rinkelen, ken ik nog wel van een fijn soort van apocalyptisch aandoende wall of sound.
Ter dege van bewust dat de meeste zo'n soort muziek alleen luisteren of horen als het de achtergrond is bij een of andere kunstexpositie of openingsshows van een of ander event.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.