Algemeen muziek topic

1 2 ... 20 ... 24 25
Romāns Vainšteins

Vast ergens waar 'kukelekuuuuuuuu', 'moeoehoeoeh' en 'groink , groink , KZZZZTTTBZZT!! GROINK! GROINK!!!' het geluidsdecor des ochtends kleuren.

Jij dan Kraam, Biblebelt zeg je wel eens, welke van die mooie plekken waar het lekker doorheen blaffen onder in de beugel op zondagen is? Ik ken nagenoeg alles wel.

Romāns Vainšteins

Als ik een gok mag doen: regio Putten-Ermelo-Harderwijk-Nunspeet ?

Romāns Vainšteins

Over groink, groink, bzzt, krzzzzzt, GROINK! GROINK! gesproken: wat zat die Wiersma gisteren te kloten zeg: niet normaal hoe dommig en koppig volhouden terwijl de hele kamer die wet wil.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Als ik een gok mag doen: regio Putten-Ermelo-Harderwijk-Nunspeet ?

Jazeker, de hele nw-veluwe is van mij...en Utreg, en wat plekkies in dui.

Raul Alcala

Schubbekutteveen? Nee Raul, dat is ranzig. Én gemeen.

kraamhol

Ik zie ezi ook wel ergens in brabant, tussen die auschwitzboeren.

Romāns Vainšteins

Vind ik één van de mooiste stukken Veluwe. Speuld, Sprield, dat soort gedoe. Kromme bomen, verlaten bossen. Op één of andere manier minder druk dan de Zuid-Veluwe waar ik opgegroeid ben en het aantal recreanten zo ongeveer verdubbeld is. Binnekort weer eens doen, dit is de mooiste tijd van het jaar daaro.

Romāns Vainšteins

Ezi n Brabo... Neuh. Ergens in de Gelderse vallei denk ik, waar een mixodeur van landbouwplastic en mestoverschot de neusgaten 24/7 teistert. Wie er opgroeit ruikt er niks van.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Vind ik één van de mooiste stukken Veluwe. Speuld, Sprield, dat soort gedoe. Kromme bo...

Ja, wilde ik nog zeggen, die hele veluwezoom en hoge veluwe is druk. Hier kom je echt nauwelijks wat tegen. En stukkie fietsen en je kunt ook in flevoland lekker beuken, of het landschap richting barneveld in. Je kunt me in de bossen herkennen aan m'n joodse neus, iets te kleine mtb en een hoofd gelijkend op een keppeltje.

kraamhol

Overigens, de bossen zijn echt schandalig laat aan het verkleuren, en veel rulle zandpaden momenteel, is nog wat regen nodig, en beetje koude, en binnenkort is het weer het paradijs.

kraamhol

oh ja, en het merelvirus is weer terug, je gaat er weinig zien.

Raul Alcala

Wel veel vlinders

Raul Alcala

Merel, dat is toch die befvogel?

Raul Alcala

kraamhol

dat is klikbeet raul

kraamhol

iemand trouwens een werkende youtube downloader? YT schijnt de mazen aardig te hebben gedicht.

kraamhol

ik had altijd by click downloader, maar werkt niet meer.

kraamhol

Heb graag de muziek als mp3 op m'n laptop, voor als de kernwapens komen, dan valt het internet weg.

kraamhol

En ik ben een jood, wil er geen cent aan uitgeven.

Romāns Vainšteins

Neem spotify, geen kutfilmpjes, geen kutclips, alleen maar muziek.

Raul Alcala

Houd eens op met die ranzige taal van je, Romans 

SprintMaster
Romāns Vainšteins
Willen we met meer of minder zwarte muziek esims lijstjestopic plamuren? kan iemand smiley faces va...

Bedoel je deze?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Willen we met meer of minder zwarte muziek esims lijstjestopic plamuren? kan iemand smiley faces va...

Dese?

kraamhol
Romāns Vainšteins
Neem spotify, geen kutfilmpjes, geen kutclips, alleen maar muziek.

kost geld en internet romein. Voor muziek hoef ik ook geen vid's, muv alle forumtopics natuurlijk. En ik ben een verzamelaar, net als ezi, alleen verzamelt hij teletekst en schandalige opmerkingen.

Romāns Vainšteins

Je kan misschien een family account delen met Ezi & Raul, de youtubeduif zal ook wel op Spotify actief zijn gok ik.

1 2 ... 20 ... 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.