Algemeen muziek topic

1 2 ... 22 23 24 25
kraamhol
esims4.0
Ik had overigens twee recente berichten van kraamhol in dit topic gerapporteerd, en het is niet zo m...

welke 2? 

Raul Alcala
esims4.0
Ik had overigens twee recente berichten van kraamhol in dit topic gerapporteerd, en het is niet zo m...

Walking in Memphis en Ska Train wtf is daar mis mee? En DJ Okawari is een lust voor het oor. Zo luchtig en vrolijk, klassIek meets beats.

Is de regel alleen tracks te plaatsen uit eoa top 2000 lijstje, uitgezonden op Teletekst, wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen? Niet te ranzig natuurlijk en al helemaal geen zwarte macho cultuur promotende rappers. 

Je gaf aan dat je ook over muziek wilt discussiëren.  Nou, dat gaat je verdomt goed. Heb je mij dus niet voor nodig. De pest met je Mode grill.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Dream on esims, oftewel 

Raul Alcala

Ook een 90's banger

Raul Alcala

Ook dropte ik drop in het andere topic en gaf je Tears for Fears.

Volgens mij doe je het erom 

kraamhol

Leuke herinneringen met T'pau, gevoelsmatig dan. Volgens mij die nog opgenomen op bandje, top40

kraamhol

Stukje plakband als de cassette weer eens was vastgelopen, hoorde je niet. En met kerst natuurlijk niet bij de fam hoeven te zitten, er 'moest' worden opgenomen.

kraamhol

Donderdag 25 januari 1990. De jonge kraam moest 's avonds bij appie werken, koopavond. Het was de avond van de zwaarste storm ooit in ned. Op de radio hoorde je het door de muziek heen, zelfs op mijn opgenomen cassette. Niemand bij ah natuurlijk, nooit eens afgevraagd waarom mijn ouders me lieten gaan, behalve nu dan. Bijzondere avond, dank Raul voor tpau. Al weet ik niet of zij er die avond ook op kwam.

kraamhol

Deze dacht ik wel

kraamhol
kraamhol

En natuurlijk tony scott

Romāns Vainšteins

Ik heb zo'n casettebandje wel eens ongevouwen teruggeplakt, kreeg je wat er aan de andere kant stond en aan de andere kant wat je terug wilde plakken.

kleomantre

Even wat goede vibes inzetten, voor het topic.

 

 

Jacco van Stierop

Niet all Britse bandjes zijn ruk.

kraamhol

Voor mij was die avond in januari 1990 surrealistisch, en niet los te zien van de muziek toentertijd. 

Wat voor muziekassociaties hebben jullie, uit willekeurig een periode of dag?

Klootje Kriekeljon
kraamhol
Voor mij was die avond in januari 1990 surrealistisch, en niet los te zien van de muziek toentertijd...

1990. Help eens. Hoe heette die verzamelcassettebandjes met popmuziek.. Te algemeen denk. Maar volgens mij had iedereen die toen. Met zulk spul:


Raul Alcala

Hun muziek draaiden we heel veel toen m'n moeder zo ziek was. Kon lang niet naar ze luisteren zonder los te barsten. Laatste tijd lukt het weer

Raul Alcala

Turn up the Bass?

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Turn up the Bass?

Nee echt popmuziek. Chaka Khan, MJ, Billy Ocean. Dat gedoe. Mooie overzichtelijke tijden. Net zoals deze, iedereen van voor 1980 geb. datum heeft die film gezien.

Raul Alcala

Mompelt Ben Liebrand

Koffietijd 

kraamhol
Klootje Kriekeljon
1990. Help eens. Hoe heette die verzamelcassettebandjes met popmuziek.. Te algemeen denk. Maar volge...

ja, turn up the bass, dance classics, maar volgens mij waren er ook met de top40 in omloop, naam even vergeten, vooral op vinyl, soms op cassette. En van die kwartaaldingen.

kraamhol

en verzamelalbums voor het jaar natuurlijk, ook de naam even vergeten. Misschien worden we oud...(laten we het maar hopen dan)

kraamhol
Raul Alcala
Hun muziek draaiden we heel veel toen m'n moeder zo ziek was. Kon lang niet naar ze luisteren zonder...

ja die snap ik helemaal...

Raul Alcala
kraamhol
ja die snap ik helemaal...

Sniff 'n' the Tears

Klootje Kriekeljon

Nog wat zoet jaren 80 spul

 

1 2 ... 22 23 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.