Walking in Memphis en Ska Train wtf is daar mis mee? En DJ Okawari is een lust voor het oor. Zo luchtig en vrolijk, klassIek meets beats.
Is de regel alleen tracks te plaatsen uit eoa top 2000 lijstje, uitgezonden op Teletekst, wanneer Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen? Niet te ranzig natuurlijk en al helemaal geen zwarte macho cultuur promotende rappers.
Je gaf aan dat je ook over muziek wilt discussiëren. Nou, dat gaat je verdomt goed. Heb je mij dus niet voor nodig. De pest met je Mode grill.
Donderdag 25 januari 1990. De jonge kraam moest 's avonds bij appie werken, koopavond. Het was de avond van de zwaarste storm ooit in ned. Op de radio hoorde je het door de muziek heen, zelfs op mijn opgenomen cassette. Niemand bij ah natuurlijk, nooit eens afgevraagd waarom mijn ouders me lieten gaan, behalve nu dan. Bijzondere avond, dank Raul voor tpau. Al weet ik niet of zij er die avond ook op kwam.
ja, turn up the bass, dance classics, maar volgens mij waren er ook met de top40 in omloop, naam even vergeten, vooral op vinyl, soms op cassette. En van die kwartaaldingen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.