Algemeen muziek topic

1 2 ... 22 23 24 25
esims4.0

Volgens mij heb ik een aantal keren gezegd dat de Top 2000 qua muziek ook helemaal niet mijn ding is. En het stemmen op Qmusic (en andere lijsten) doe ik ook vooral om toch een beetje bij te blijven bij de muziek van deze eeuw, om niet (alleen) te blijven hangen in de muziek van je jeugd.

Maar maak je geen illusies wat ik van jouw hiphop vind. Het draait daarbij amper om de muziek, maar of ze wel de juiste moves maken en of hun petje goed zit. Bij de meesten is het ook de vraag of ze net uit de bak komen, of ernaartoe gaan. Zoals Romans al eens opmerkte.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
esims4.0
Volgens mij heb ik een aantal keren gezegd dat de Top 2000 qua muziek ook helemaal niet mijn ding is...

The world according to Esims. WF zou subsidie moeten krijgen voor het opvangen van je.  

Het grote verschil is dat jij niets kent buiten je eigen kader, vooral niets wil kennen. Mening al lang gevormd. Maar dat andersom iedereen jouw meuk allang heeft horen dood gedraaid worden op die middle of the road kanalen van je, Leo Blokhuis. En dan kom je dat hier nog delen ook alsof je een of andere connaisseur van fine music bent. Je bent de Free Record Shop man. Het spannendste uitstapje is Dj Tiësto of Black Eyed Peas. Nou nee want daar zit een zwarte bij. 

En voor de duidelijkheid. Meuk is niet slecht. Meuk is meuk. Het heeft geeneens gewicht. Het is er als opvulling voor de simpelen. Maar goed het moge duidelijk zijn. Gloves off, blaadjes in de wind ipv voor de mond. Kom maar op. Wat draaiden ze nog meer in 1984 bij Ad Vissers? Dan kan ik daar ook ff overheen schijten. Wordt alle muziek alsnog bruin. 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

En weet je wat ook treurig is? Zelf in je tienerjaren op de autostrade della recalcitranti gestaan hebben en een andere afslag nemen. En dan na zoveel jaar gaan zitten zeiken op rap. Terwijl de zelf genomen afslag naar het equivalent van hiphop leidde, maar dan voor bleue mannetje die quasi-nonchalant kijken in een vervallen hangar op een oud-industrieel complex. Met vooral wat minder boenk boenk want dat mag niet meer van het eigen beeld over identiteit. Oeh hoor je dat? Ja pretentieus geleuter.

gvd dit is eigenlijk wel lekker man. In het politieke topic zijn we al op laten we gewoon lekker schelden aangekomen. Zin in! 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Meh, met muziek werkt dat niet echt. Komt eerder wat sneu over.

Raul Alcala
esims4.0
Dat vind jij. Ik deel hier lijstjes met de bedoeling dat er enige discussie over onstaat. Ik vind ec...

Ik was serieus hoor,  feestvarken. Babbel ze

esims4.0

Voor de hiphopfundamentalisten. Nog bijna De Slimste Mens (verloor van Astrid Kerseboom). Ga lekker zitten haten in je eigen topic. Ik val jullie daar toch ook niet lastig?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Discussietopics kan je aanmaken maar zijn niet 'van jezelf', natuurlijk.

Beetje vaag wat je wil zeggen, ik gok 90ies de beste muziekperiode. Eens hoor, maar dat heeft ook te maken met wanneer je opgroeit.

esims4.0

Gold van Prince lijkt dit keer het buzznummer van de dj's te zijn. Een goeie poprock song en wat minder aanstellerig dan zijn funknummers, maar voor mij nog altijd niet goed genoeg.

kraamhol

Ik hou ook van regels:

Raul Alcala

Voor kleo

Raul Alcala

Voor kraam

Raul Alcala

Voor esims

Ehm

kraamhol
Raul Alcala
Voor esims Ehm

doe effe een deepassmood voor ezi

kraamhol
esims4.0

Een stel kolonisten bezig in dit topic. Ik heb er een paar gerapporteerd.

Romāns Vainšteins

Wie exact voor welke reden? Boter bij de vis.

esims4.0

En mensen die mij tot twee keer toe rapporteren (waaronder kraamhol) met een ban tot gevolg die überhaupt anoniem blijven? Ik dacht het niet.

kraamhol
esims4.0
En mensen die mij tot twee keer toe rapporteren (waaronder kraamhol) met een ban tot gevolg die &uum...

Blijf je nou liegen? En ja, je laat weer eens zien dat jij als enige hier rapporteert, en dat direct na je ban.

esims4.0
kraamhol
Blijf je nou liegen? En ja, je laat weer eens zien dat jij als enige hier rapporteert, en dat direct...

Dat ik niet de enige ben is een feit. En de truc om met random beschuldigingen te strooien ("liegen"), bedoeld als stemmingmakerij richting de redactie, zal ondertussen ook wel doorgeprikt zijn.

kraamhol
esims4.0
Dat ik niet de enige ben is een feit. En de truc om met random beschuldigingen te strooien ("liegen"...

Je blijft volhouden dat oa ik je bans bezorgd heb, dat is dus glashard liegen. Die bans zijn vanwege je gedrag. 

esims4.0

Er is nog geen enkel feit genoemd met betrekking tot dat gedrag, ook niet door WF. Er zijn in ieder geval meer dan een forumleden voor verantwoordelijk en jij bent daar een van. Dat ontken je ook helemaal niet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
doe effe een deepassmood voor ezi

Nah, esims moet gewoon ff chille

kraamhol
Raul Alcala
Nah, esims moet gewoon ff chille

Ezi moet vooral stoppen met liegebeesten, oa.

Raul Alcala

Ah, we hebben een eerste dieren nick naam te pakken

esims4.0

Ik had overigens twee recente berichten van kraamhol in dit topic gerapporteerd, en het is niet zo moeilijk na te gaan welke. Maar dit topic wordt ook effectief verziekt door Raul met z'n video's. Wat trouwens ook geldt voor andere topics. En maar doorgaan met asociaal gedrag, erop gokken dat ik op dit moment weinig in de melk te brokkelen heb bij de redactie.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 22 23 24 25

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.