Algemeen muziek topic

1 2 ... 26 27 28 29
Raul Alcala
Fuubs
Deze heb ik vroeger ook veel geluisterd, leuk om weer eens te horen! En ja na mijn eerste liefdes ve...

Subliem in en outro ook. Ik haalde mn eerste zoen op Pamela van Toto. Sensationeel

esims5.0

Speciaal voor alle *kuch* automonteurs op Wielerflits.

Romāns Vainšteins

Romāns Vainšteins

Romāns Vainšteins

Ga ze verderop deze week zien, oordoppen mee.

esims5.0

Raul Alcala

Die Keesie toch

esims5.0

Moeten ze bij de Top 2000 ook eens doen, lijkt me lachen. Om de hilariteit compleet te maken stond Just Can't Get Enough er vorig jaar wel nieuw in (in een classic rock lijst).

kraamhol

maar even een kwaliteitsinjectie hier:

esims5.0

esims5.0

Dat vileine schoppen tegen de VARA hierboven :) Misschien ben ik toen wel politiek gevormd.

Romāns Vainšteins

Kinderen voor kinderen is tegenwoordig BoemBoemBoemBoem onder een kutautotune-liedje

kleomantre

Zo zeg, zijn er hier nog liefhebbers van obscure (rommel). Zo af en toe beland ik ergens in een achterafstraatje waarvan je denkt, wtf!

Deze gaat los zo rond de 30 seconden...

kraamhol

Voor Raul:

Lale-Cubino
kleomantre
Zo zeg, zijn er hier nog liefhebbers van obscure (rommel). Zo af en toe beland ik ergens in een acht...

Hier groot liefhebber van obscuur, maar bepaald geen rommel:

https://youtu.be/KMd4zmRLhWc?si=H35iH4cCuHywZokZ

esims5.0

Wat minder obscuur.

kraamhol

Ik zou het geen evergreen noemen, maar hij is wel lekker hoor:

esims5.0

In de Facebookgroep van de Evergreen Top 1000 wordt steen en been geklaagd over wat ze in de keuzelijst zetten van die lijst. Want dat is het traditionele NPO Radio 5 publiek en die willen Frank Sinatra en Dean Martin en zo. Evergreen is onderhand ook een soort merknaam geworden van alle toplijsten die NPO Radio 5 door het jaar heen organiseert. Volgens Wikipedia is een evergreen "een lied dat door de jaren heen zijn populariteit behoudt." Met die betekenis vond ik het ook niet terecht dat Roller Coaster al in 2019, het jaar dat het nummer uitkwam, in de lijst stond. Wat ik trouwens een vreselijk nummer vind.

kraamhol

Die live versie van roller coaster is toch wel een beetje kippenvel, maar het origineel kan mij ook gestolen worden. Evergreen, ik moet gelijk aan Kenny Rogers denken enzo, maar bv niet aan the Eagles.

kraamhol

En depeche mode is te goed om evergreen te zijn, of...te anders.

esims5.0

Je kon ook op Just Can't Get Enough stemmen. Goed he dat ik daar niet op heb gestemd.

kraamhol

Ik werd vanaf playing the angel wel fan trouwens, maar ben het weer heel even kwijt, gewoon teveel aanbod uit verschillende hoeken. Misschien zit de hiphop het in de weg bij me:)

esims5.0

"Dát was nog een overgang."

josemanuelfuente

Hou wel van dat introotje

Raul Alcala

De roddels doen de ronde als de rotonde

1 2 ... 26 27 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.