Algemeen muziek topic

1 2 ... 29 ... 68 69
redacted_251125_8935

Dit bericht is verwijderd

redacted_251125_8935

Romāns Vainšteins

Echt superleuk inderdaad, schijtfiguurtjes die online ruzie maken over muzieklijstjes. 

Romāns Vainšteins

Ian Curtis zou nog zijn graf uit komen kruipen om dit nummer te schrijven en opnemen.

redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Echt superleuk inderdaad, schijtfiguurtjes die online ruzie maken over muzieklijstjes. 

Romāns Vainšteins

Leg uit wat je ermee bedoelt dan.

redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Leg uit wat je ermee bedoelt dan.

redacted_251125_8935

redacted_251125_8935

Raul Alcala

redacted_251125_8935

Raul Alcala

Ik noem je Pavlov

redacted_251125_8935

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik kan dat stemmen niet aan blijkt, ik denk niet in tracks maar albums, onoverkomelijke handicap bij deze lijst bepalen. Ik denk dus Homogenic ipv Joga en kan dat 2e absoluut niet los van het 2e zien. (waar met oa hunter, bachelorette en all is full of love minimaal zulke geode tracks staan) En zonder dat ik er per se tracks in een top 10 zou plaatsen vind ik Jagged Little Pill en Bad 5*****-albums, om maar een voorbeeld te geven.

@Esims : heb jij dat niet dan? Ben je echt een pure trackluisteraar? Het 'vangen' van een artistieke periode middels albums vind ik iig boeiender dan cherrypicken.

Laatst gewijzigd
redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Ik kan dat stemmen niet aan blijkt, ik denk niet in tracks maar albums, onoverkomelijke handicap bij...

Romāns Vainšteins

Dát is dus wat ik controleer met het ná ontdekken van vette tracks hele albums luisteren :)

Misschien vind je dit wel leuk? Een soort van 16 Horsepower door de blender met Joy Division en een tikkeltje Depeche Mode: Na deze track hun hele oeuvre geluisterd.

redacted_251125_8935
Romāns Vainšteins
Dát is dus wat ik controleer met het ná ontdekken van vette tracks hele albums luister...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Editors is een band 'an sich' natuurlijk :) Hebben wel wat van DM gehaald maar toch een heel eigen geluid.

Ik gok dat jij de omslag die ze met Blanck Mass samen hebben gemaakt naar de laatste 2 albums Violence en EBM (ook) wel waarderen kan?

Romāns Vainšteins

Veel mensen haakten er bij af maar ik vind het juist knap wanneer je als band een geheel 2e leven starten kan:

redacted_251125_8935

redacted_251125_8935

Romāns Vainšteins

'Ik heb er geen seconde zelf aan gedacht, maar het is wel duidelijk welk nummer dit jaar de hoogste nieuwe binnenkomer is in de Top 2000'

Europapa? Mijn dochter zingt dat nog steeds wel eens. Gezien de aanstekelijkheid onder blagen had die mafklappert dat kutevent nog kunnen winnen ook lijkt me. Ik kan me althans geen enkel ander liedje van dat armetierige hoopje shitmuziekmakers heugen.

redacted_251125_8935

Romāns Vainšteins

Zeer trots om te zeggen dat ik ook geen idee heb hoe het gekweel van tegelijk Mars en Gaga klinkt. 

Wél weet ik dat Chalk een live een live drummer heeft en de zanger van die geinige, glitterende Michael Jackson handschoentjes. Het leven zit vol prioriteiten.

Raul Alcala

Mars is zoet als een chocolade reep. Muzieklijstjes vul ik nooit in, het is te veel en te weinig tegelijk, dat wordt chaos. Het hoort natuurlijk bij de tijd van het jaar, ik voel de charmes ook wel als het aan me voorbij trekt. Ik trek de adventskalender met chocolade wel leeg.

1 2 ... 29 ... 68 69

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.