Gelukkig kunnen asielzoekers wel makkelijker én comfortabeler asiel aanvragen met de grenscontroles nu, Faber bedankt!
Sterke aflevering overigens verder, goed feestje voor die ouderen ook.
Ik zie nu pas dat er op de vorig pagina een reactie is aangepast. Er stond een woord en dat was inderdaad niet zo netjes. Maar het was pure frustratie over wat hier gebeurt: Raul ging maar door met treiteren omdat hij weet dat rapporteren toch geen zin heeft. Anders had ik dat ook wel gedaan. Sterker nog: er heerst hier een mentaliteit dat wanneer je rapporteert, je teruggepakt wordt.
Met andere woorden: ik vind er bij voorbaat al geen zak aan. Ik heb net twee tracks beluisterd en ik vraag me ook af waarom dit goed zou moeten zijn. Het verschil met - in mijn ogen - nietszeggende muziek die kleomantre hier deelt is dat deze artiest waarvan ik nog nooit gehoord had, wel op de radio op meerdere zenders (zelfs R2) voorbij komt. Zag ik net pas. Maar veel indruk lijkt het ook daar niet te maken.
🤣
Aggregate scores | |
---|---|
Source | Rating |
Metacritic | 85/100[19] |
Review scores | |
Source | Rating |
AllMusic | [3] |
The Line of Best Fit | 9/10[2] |
NME | [1] |
Paste | 8.2[7] |
Pitchfork | 7.7/10[4] |
Slant Magazine | [20] |
Sputnikmusic | 3/5[21] |
Under the Radar | [22] |
"Met andere woorden: ik vind er bij voorbaat al geen zak aan. "
Dat klinkt toch flink bevooroordeeld. In combinatie met de airplay die je toont van slechts 7 bekende Nederlandse stations, waarvan er toch zeker 3 onder 'oude lullen' geschaard kunnen worden, en daar een verder waardeoordeel aan koppelt, maakt het naar mijn smaak ook allemaal wat bekrompen. Zie dat als het musicale universum bestaat vooral uit artiesten die in de playlist of de archieven van mijn geliefde stations voorkomen, zij maken de preselectie van wat goed is en gedraaid zou mogen worden.
"nietszeggende muziek"
Ik ben wel benieuwd wat dat bij jou dan behelst. Is het puur smaak, of doet de executie er toe, de skills die er al dan niet bij komen kijken, of het vernieuwend is of niet, of het tijdloos klinkt of niet enzovoorts. Of is het van belang of het al dan niet gedraaid wordt op de Nederlandse radio.
Zojuist er wat doorheen geluisterd. Het is een smaakvolle poging om (inderdaad) de muziek van de 80-90er jaren in een nieuw jasje te gieten waarbij het accent op de productie ligt en de zangeres (prototype: eekhoorn) van dienst alsmede songtopics (het zal wel) aan dat doel, zeer stevig, onderworpen zijn. Muzikaal wel interessant genoeg om door te luisteren.
Niet mijn ding maar wel goed.
Dat de radio er niet 'op springt' lijkt me te komen doordat het niet meteen heel toegankelijk is, je moet wel iets van muziek kunnen waarderen/snappen. De meeste radioluisteraars hebben échte hitjes nodig.
rv, album deed me op behoorlijk wat momenten denken aan allerlei andere popmuziek en artiesten. Heel knap gemaakt album. Haar stem doet bij momenten aan Kylie Minogue denken. Maar soms zelfs aan Yolandi van Die Antwoord. Maar zoals je zegt, vooral de producties spelen de hoofdrol. Zit allemaal prima in elkaar.
this is still largely just bait for vaguely alt zoomers who don't want to admit that they are into slightly repackaged top 40 pop music. there's nothing wrong with that, i like plenty of top 40 pop music myself, but it's nothing that special either.
Allereerste recensie die ik op RYM tegenkwam.
Ik had deze gebruikt, Esims:
0 out of 5 stars
I don't get this. The vocals appear to target male audiences with a propensity for fancying very young girls or rubber dolls. There is no way I can take this music seriously, when the female voice seems to be one of an infant tele tubby.
Al met al nog een 4.06 uit 5 gemiddeld.
https://rateyourmusic.com/release/album/magdalena-bay/imaginal-disk/
haha, als ik nu op internet een post vind die stelt dat Depeche Mode een stelletje zielige, aanstellende homo's zijn (zat te vinden) en hier neer zet. Dat is ongeveer van dezelfde kwaliteit als wat jij nu zit te doen.
Vind je het gek dat overal waar jij (online) je kop laat zien mensen prikkelig worden?
Van der Goes was right.
Haha ja die stem was me ook al opgevallen. Die ga ik nooit waarderen. Hetzelfde geldt voor Bruno Mars waarvan ik gisteren dat nummer Die With A Smile - waarvan ik verwacht dat het dit jaar de Top 2000 haalt - voor het eerst beluisterd heb. Halverwege doet Lady Gaga mee en die beurt het geheel met haar stem wel op, maar ik heb hem niet tot het einde afgeluisterd.
@Klootje: Ik heb de drie tracks die me aanstonden van NxWorries - Why Lawd maar aangeschaft om het te lekker is om te laten lopen en Sea Gets Hotter die je in de post erbij had gezet ook maar (deed me in aanvang wat denken aan Morcheeba).
Heb nu officieel 5 'soul' nummertjes met Tadow als eerste in dat gevoel/geluid. Mag nog best wat meer worden, denk dat het lekker is om in de avond mee weg te rijden als ik even geen zin heb ik in beat georieenteerde nachtelijke muziek.
Zwak om hier Wouter van der Goes als referentie te gebruiken. Mijn tweet over zijn rubriek De Vergeten 5 was het allereerste dat ik ooit rechtstreeks aan hem richtte en het enige waar hij over viel was dat ik zei dat ik hoopte dat hij daarbij beter zijn best zou gaan doen. De rest van zijn reactie was retorisch gezien een stropop. Je zag bij dat andere voorbeeld van het bladblazen dat die manier van reageren van Wouter op Twitter niet alleen aan mij voorbehouden is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.