Meteora van linkin park is een leuk album, het punt met deze band is gewoon dat de 'rapper' vol-kó-men K*T is. Iedere keer opnieuw, in elk nummer ooit van ze, denk ik 'ah tering, nee hè' wanneer hij aankakken komt.
Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_8935
Dit bericht is verwijderd
Oh ja, ik ben een fan hoor, kom ik eerlijk voor uit. Maar het album is gewoon goed. Jij hebt dus op die site het hele nieuwe album zitten overtikken om te kijken welke nummers er in staan? Please, enlighten me.
redacted_251125_8935
Oh ja, ik ben een fan hoor, kom ik eerlijk voor uit. Maar het album is gewoon goed. Jij hebt dus op...
Laatst gewijzigd
redacted_251125_8935
One step closer is zeker niet nieuw, die komt van Hybrid Theory uit 2000, tevens een van m'n eerste zelf gekochte albums. Heerlijk hard nummer trouwens.
redacted-191125
Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins
Jammer dat je het niet tegen mij hebt, ik heb nog wel wat dingen :)
zojuist SKLOSS en Heisa voor een song geliked
Laatst gewijzigd
redacted_251125_8935
redacted-191125
redacted_251125_8935
Laatst gewijzigd
redacted-191125
Ik zie Klootje eigenlijk (vrijwel) geen hiphop plaatsen.. geen idee hoe je daarbij komt Esims. Daarnaast: waarom is het oordeel van iemand die veel zwarte artiesten luistert minder waard? Vreemde stelling.
redacted_251125_8935
Laatst gewijzigd
kleomantre
Ik mis vooral de open blik, of de poging daartoe, die je toch zou verwachten bij het starten van een algemeen muziek topic.
Laatst gewijzigd
kleomantre
Ik mis vooral de open blik, of de poging daartoe, die je toch zou verwachten bij het starten van een...
Ik denk dat je algemeen uitspreekt als 'esims'.
flip vla
kleomantre
Ik mis vooral de open blik, of de poging daartoe, die je toch zou verwachten bij het starten van een...
Je zal begrijpen dat iemand met een open mind geen nieuw muziek topic hoeft te starten, of een nieuw politiek topic, want die bestaan al.
Romāns Vainšteins
Ah, Chris Buur!!!
dat verandert de zaak
redacted_251125_8935
kleomantre
Ragnar Lolbroek
Er is maar 1 lijst. En dat is De Tijdloze van StuBru. 😎
redacted_251125_8935
Ragnar Lolbroek
Ragnar Lolbroek
StuBru altijd +1
Ragnar Lolbroek
redacted_251125_8935
Enkel in een parallel universum is dat de lijst der lijsten.🙃😏
redacted-191125
redacted_251125_8935
Ragnar Lolbroek
Mogen die asielzoekers dan Tinariwen of Mamady Keita in de top 2000 stemmen? Faire deal wel.