Algemeen muziek topic

1 2 ... 62 ... 65 66
Romāns Vainšteins

Ik kén die 'Pitto', uit mijn verleden te Nijmegen rondom de Planet Rose - avonden. Wist niet dat hij als muzikant was doorgegaan,...

'Mood Elevator' , dat was zijn ding herinner ik me inderdaad, wat geinig joh.

Laatst gewijzigd
esims5.0

esims5.0

Gezien bij Leo Blokhuis. Ik krijg daar toch een heel dubbel gevoel bij. Iets van schuldgevoel afkopen waar we met zijn allen voor verantwoordelijk zijn en het gedrag niet willen aanpassen.

kraampje pappie
esims5.0
Gezien bij Leo Blokhuis. Ik krijg daar toch een heel dubbel gevoel bij. Iets van schuldgevoel afkope...

Ben zelf niet verantwoordelijk vanwege kleinst mogelijke ecologische voetafdruk, maar verder volledig met je eens!

Romāns Vainšteins

Ik mis nog een beste bak LA Bands daar die kennelijk al iets hadden staan?

esims5.0

Manuëla Kemp in betere tijden. Ik was het nummer vergeten, maar het haalt met gemak mijn Nederlandstalige top 100.

esims5.0

Klik voor groter.

Romāns Vainšteins

In betere tijden dan dood? Lekker weer Esimmy

kraampje pappie

Bullshit wederom van de romein, zucht. Maar hoe durf je marco B. in die lijst te hebben???

esims5.0

Omdat het altijd nog erger kan.

Romāns Vainšteins

Ik scheid die zaken wel volkomen van elkaar, net zoals binnen het wielrennen. Het meenemen van de hele persoonlijkheid, overtuigingen, uitstraling in een subjectief totaaloordeel is voor genoeg mensen een leuke hobby, ik vind het eerder vermoeiend en irrelevant.

Soul man altijd een verschrikkelijk kutnummer gevonden trouwens, een vaandel binnen het genre, niks voor mij.

esims5.0

Hierboven wordt David Bowie genoemd en die heeft volgens mij meer uitgehaald dan Marco Borsato, maar die staat nog steeds op zijn voetstuk. Ik hoorde Emmely de Wilt een keer een sappig verhaal vertellen over hem (Bowie), opgetekend in een boek van Debbie Harry, waarna anderen zeiden dat het ze niet verbaasde want je hoorde wel meer van dit soort verhalen over hem. Maar niet in de podcasts van Leo Blokhuis vermoed ik, voor wie David Bowie een muziekheld is.

esims5.0

"Damn, we moeten haar die prijs wel geven."

In de VS is TikTok onmiddellijk offline gegaan lees ik.

Natthas

If you're searching for an " andrologist near me ," GGOMED, ​​​​led by Mr. Giangiacomo Ollandini, provides expert care in urology and andrology. With personalized treatment plans and clinics in London and Milton Keynes, GGOMED ensures top-tier care for all your urological needs.

kraampje pappie

kraampje pappie

het winnende liedje, prachtig:

Romāns Vainšteins

Zouteloos Netanyahubiggetje out - Zoutloos Netanyahubiggetje in: ze zullen ergens in bezet gebied wel een fabriek hebben waar ze op de lopende band uitrollen komen. 

Robertje

Winnend liedje?

Romāns Vainšteins

Dat is wat ik bedoel Robertje, dit is het 'o wij zijn zo zielig' - jankliedje van 2025, inderdaad makkelijk verwarbaar met het 'o wij zijn zo zielig'-jankliedje van 2024. RaakKraam gaat dit nu tot in den treurnis blijven pushen hier omdat hij een vies trolletje is die een stijve mem krijgt van de von Keppelsteins.

kraampje pappie
Robertje
Winnend liedje?

Jazeker, met deze versie van dancing queen won ze gister, maar nog niet bekend met welk liedje ze naar Basel gaat.

esims5.0

kraampje pappie
esims5.0

Muziekie eronder en het past weer in dit topic esi.

esims5.0

Ja ik bedoelde het vorige bericht in een ander topic, dat ging mis.

Puddingbenen
kraampje pappie
het winnende liedje, prachtig:

Ik hoop dat die Israelische bitch lekker in eigen land blijft. En omdat het toch een muziektopic is: ik hoop dat Netanyahu en co heel snel een toontje lager gaan zingen (of permanent zwijgen). 

Tralala, tralalie!!

Puddingbenen

En Esims: prachtige fokke en sukke! Of een "youri en maxim"....

1 2 ... 62 ... 65 66

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.