Algemeen muziek topic

1 2 ... 63 64 65 66
kraampje pappie

Hadden we vorig jaar nog last van wokkie proteststemmen vanwege joosti, dit jaar niet, dat wordt een win in Basel voor Yuval.

esims5.0

Het lijkt ineens ook YouTube media only te zijn op dit forum. Deze video - eigenlijk alleen audio van R2 - is in ieder geval niet meer te zien. Andere avatars en dit soort wijzigingen hebben blijkbaar prioriteit boven het oplossen van iets eenvoudigs als foutieve paginaverwijzingen in links op de voorpagina.

Laatst gewijzigd
kraampje pappie

ja, en afbeeldingen uploaden kan ook niet meer, alleen nog iets linken...

Sunneklaas

kleomantre

Dit is nou echte songfestival quality, maar jah die russen zitten nu home alone.

esims5.0

Wtf. Maar eens terugluisteren dan, en wat ik al vermoedde bleek zo te zijn.

Laatst gewijzigd
kleomantre

en dat is?

esims5.0

Daar zou je wel een vermoeden van moeten hebben. Dit is het fragment. Je kunt het hier niet meer embedded weergeven volgens mij.

kleomantre

Ah, het is dus Kom Hiernamaals geworden. Prima eerbetoon om er even kort stil bij te staan. 

Laatst gewijzigd
esims5.0

Het mooie van de 80's is dat Muse nog niet bestond.

esims5.0

Leuk geprobeerd voor de Top 80's :)
(Niet door mij) (Deze wel)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Bah, was het niet voorlopig afgelopen met dat lijstjesgeouwehoer?

esims5.0
Romāns Vainšteins
Bah, was het niet voorlopig afgelopen met dat lijstjesgeouwehoer?

O sorry, ik bedoelde natuurlijk: Muse is een topband!

SprintMaster

@redactie: mag dit topic op slot?

esims5.0

Je lijkt kraam wel: zeuren om een gele kaart om daarmee jezelf neer te zetten als fatsoenlijk en de ander als onfatsoenlijk. Enkel omdat je rancuneus bent.

Jeroen Grueter van NOS Studio Sport heeft ook weer gestemd zag ik (ik volg hem niet met zijn mening over Journey). Ter illustratie dat er meer is dan sport.

Laatst gewijzigd
kraampje pappie

@redactie: mag sprintmaster op slot? 

Romāns Vainšteins

'Jeroen Grueter van NOS Studio Sport heeft ook weer gestemd zag ik'

Eens dat de boel op slot moet.

esims5.0

Wat een kinderachtig gedoe. Enkel ingegeven door discussies uit het verleden.

kraampje pappie
esims5.0
Wat een kinderachtig gedoe. Enkel ingegeven door discussies uit het verleden.

Eens. Het wordt allemaal steeds sneuer, juist die gasten die vele topics hebben verpest die nu vragen om een muziek topic te sluiten. Vandaar die gele kaarten, heer esims.

Marik
kraampje pappie
@redactie: mag sprintmaster op slot? 

Ah kijk, het bruine hemd is ook weer aangetrokken.

Romāns Vainšteins

Niet het muziektopic, maar ÁLLE topics waat trolletje en kopplaat als enigen overblijven moeten, zeer hermetisch en luchtdicht, op slot.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Als ze allemaal ja en amen tegen jou zouden zeggen, dan was de SP wel de grootste partij van Nederland. Ik vind een ander hier voor plaatkop uitmaken ronduit asociaal. En hoe zat het nu precies? Ik ben te lui om het op te zoeken, maar je zei zoiets als dat je hoopte dat het een tijd lang afgelopen was met het lijstjesgedoe. Waarop ik zoiets zei als dat het circus in februari weer opnieuw begint. Dat is heel iets anders dan jouw voorstelling van zaken. Mijn opmerking over Muse was natuurlijk tegen het zere been, maar met een ironische opmerking terug reageren zit niet in jouw systeem; het is meteen met de botte bijl hakken. En dan zo'n SprintMaster die daar garen bij probeert te spinnen, het is werkelijk niet te geloven zo kinderachtig.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

kraampje pappie
esims5.0
Als ze allemaal ja en amen tegen jou zouden zeggen, dan was de SP wel de grootste partij van Nederla...

ach je moet weten wie het zegt natuurlijk. De romein is als een trump, veel geschreeuw voor de wol die ie scheert. Dat ie daarmee het forum om zeep helpt, tja dat kun je hem 100 keer zeggen, maar dat komt niet aan in het narcistische bolleke. Enige reden waarom wf dat toestaat zijn de miljard dagelijkse kliks door de romein, en dat levert knaken op.

Marik
kraampje pappie
ach je moet weten wie het zegt natuurlijk. De romein is als een trump, veel geschreeuw voor de wol d...

Koekoek, hoe is het in je eigen wereld? Bliep bliep.

1 2 ... 63 64 65 66

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.