Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 398 399 400 401 »
esims5.0
Klootje Kriekeljon
Heel mooi. Merk aan mezelf dat het aan de ene kant prachtige onderwerpen zijn, maar dat het eigenlij...

Samen? Jullie vormen met name in dat muziektopic toch gewoon een subcultuur waartoe weinigen zich aangetrokken voelen? En als je dan een nieuw topic begint, is het ontregelen geblazen. En dan beginnen over respect, nota bene degene die zich verlaagt tot Thurautjes.

Het is belachelijk hoe sommigen (Raul en kraam) hier Israël propaganda verkondigen, waarvan ze dondersgoed weten dat het ongenuanceerd is. Bij dat citaat met een mening van Clinton zonder bronvermelding kon je op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopte. Maar dan wel Raul verdedigen, als zou het gesteggel veroorzaakt worden door die nare anderen.

Laatst gewijzigd
Lemond

Doet nog een allerlaatste Columbo

Ook nog oprechte excuses naar jou van Raul Alcala, Esims. Ik had Arafat inderdaad ook ff moeten bellen alvorens ik Clinton citeerde. My bad. Tot in de pruimentijd. 

🎼

Laatst gewijzigd
kraampje pappie

Goed, sta ik er weer alleen voor, op wf dan. Mijn strijd tegen antisemitisme en andere haat gaat door, ook hier. De taak van een ieder met joods bloed, en ieder normaal denkend mens.

Edit: doen

Laatst gewijzigd
kraampje pappie

Edit: niet doen

Laatst gewijzigd
Puddingbenen
kraampje pappie
Goed, sta ik er weer alleen voor, op wf dan. Mijn strijd tegen antisemitisme en andere haat gaat doo...

De strijd tegen antisemitisme start met zelfreflectie door de Joodse gemeenschap. Over of het nou echt allemaal zo geweldig is wat Netanyahu aan het doen is, ongeacht wat de ander doet.

Dus strijder Kraam, doe je voordeel met die tip!

Puddingbenen

Inmiddels op de westbank...

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6345706/geweld-westelijke-jordaanoever-neemt-toe-niet-verbaasd-gaan-doen.html

Ook daar kruipt het Joodse bloed waar het niet gaan mag...

Lemond
Puddingbenen
Inmiddels op de westbank... https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6345706/geweld-westelijke-jordaa...

1 2 ... 398 399 400 401 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.