Bill Clinton in december 2024
"All [young people in America] know that a lot more Palestinians have been killed than Israelis. And I tell them what Arafat walked away from, and they, like, can’t believe it,” said the former commander-in-chief.
Arafat “walked away from a Palestinian state, with a capital in East Jerusalem, 96% of the West Bank, 4% of Israel to make up for the 4% [of the West Bank to be annexed for Israeli settlements],” Clinton elaborated, repeating an account of the Oslo peace negotiations, to which the ex-president has returned repeatedly in recent interviews and remarks."
Klootje mejong. Dank voor de check. Ik kan een lang verhaal gewoon kort houden. Je hebt gelijk. Klopt, dit soort explosieve discussies horen niet thuis op de meest bruisende wielren site, e.o. Zeker als het telkens dezelfde handvol gasten zijn waaronder ondergetekende. En ja, ik heb dus zéker zelf ook een aandeel in dat onderhand treurige schouwspel gehad. In het bijzonder onder het alter ego Raul Alcala. Die wist van geen ophouden. Tot vervelens toe. Excuses daarvoor naar de community. Als je zo ook irl doet naar anderen dan is het een kwestie van een ogen blik. Maar Raul is definitief begraven. Net als dit topic inderdaad. Heeft Romans alsnog gelijk gekregen Klootje. En m'n zgn ruzie vriendjes? Die laat Lemond links liggen. Wielrennen, de verhalen van Jean en muziek dus. Ik teken ervoor.
Ik zie nu al uit aar het gesteggel over het delen van muziek. Waar, wie wel, en niet waarom.
De strijd tegen antisemitisme start met zelfreflectie door de Joodse gemeenschap. Over of het nou echt allemaal zo geweldig is wat Netanyahu aan het doen is, ongeacht wat de ander doet.
Dus strijder Kraam, doe je voordeel met die tip!
Inmiddels op de westbank...
Ook daar kruipt het Joodse bloed waar het niet gaan mag...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.