Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 398 399 400 401
kraampje pappie
Lemond
Gruwelijke ook de gezichten van de laatste vrijgelaten gijzelaars. Alsof ze uit een concentratiekamp...

Er zitten nog 76 onschuldigen vast krek. Ik vrees met grote vreze. Maar echt, hoe bagger ook, het beleid moet op de schop: geen deals met gijzelaars maken. Zonder deals worden er ook geen mensen gegijzeld. 

Il Leopardo della Primavera

Hey ehh, hebben jullie twee nou nog geen nummers uitgewisseld of zijn jullie gewoon beide te verlegen om met elkaar op date te gaan? 

kraampje pappie

Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld worden heten gegijzelden, de terroristen die mensen gijzelen heten gijzelaars. En sneuneuzen zoals hierboven heten sneuneuzen.

Il Leopardo della Primavera
kraampje pappie
Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld wor...

Nope, het is wel degelijk gijzelaar. Taalkundig klinkt het wat gek maar het klopt wel. Zie uitleg.

Lemond
kraampje pappie
Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld wor...

Vergeet niet ze structureel en opzichtig te negeren, Kraam. 

kraampje pappie
Lemond
Vergeet niet ze structureel en opzichtig te negeren, Kraam. 

mwoah, negeren hoeft niet, ik weet wel hoe ik met de sneuzen om moet gaan. Je weet hoe het ooit ging, het negeren van de antisemieten. Heeft voor een hoop joodse monumenten gezorgd.

Lemond
kraampje pappie
mwoah, negeren hoeft niet, ik weet wel hoe ik met de sneuzen om moet gaan. Je weet hoe het ooit ging...

Puddingbenen

Kraam, 

Je zou al een boel kunnen verbeteren aan het anti-joodse sentiment hier op de site als je gewoon zou stellen dat Netanyahu een vieze genocidepleger is en het Palestijnse volk ook gewoon haar plek verdient op deze wereld. 

En dan mag je er gerust bij zeggen dat Hamas terroristen zijn. Daar is denk ik ook de hele wereld het wel over eens. Of in ieder geval vind je daar mij ook gewoon aan je zijde.

Maar door steeds als een jankende baby aan te slaan bij iedereen die kritiek heeft op de koers van Israel en ze uit te schelden voor antisemiet, ben je eigenlijk zelf ook gewoon een motor achter het antisemitisme. Als je daar echt tegen wil strijden, kijk dan eens naar je eigen bijdrages. En dat geldt ook voor Raul, Lemond of weet ik hoe hij zich nog meer noemt.

Lemond

Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn bijdrages van Pudding aka Wijsgeer aka Michelangelo en al je andere voorgaande nicks.

esims5.0

Volgens de evolutietheorie moeten de Joden en de Palestijnen een gemeenschappelijke voorouder hebben gehad, alleen is het Joodse volk later doorgeëvolueeerd via de olifantentak.

Lemond

Zou ik bijna nog good old Wouter van Hout vergeten.

kraampje pappie
esims5.0
Volgens de evolutietheorie moeten de Joden en de Palestijnen een gemeenschappelijke voorouder hebben...

😁. Zo mag ik je wel esi!

kraampje pappie
Lemond
Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn bijdrages van Pudding aka Wijsgeer aka Michelangelo en...

Pud heeft -net als malikkie en lepra- zelden of nooit inhoudelijk gereageerd inzake Israel. Hoe kunnen ze ook, zonder kennis of wens om kennis te nemen?

Lemond

Voor hun is luisteren bedenken wat ze zelf willen roepen.

Ik weet dat ik niets weet

Laatst gewijzigd
Marik

Hoera, weer een dag met de extremisten op het forum!

kraampje pappie

Hou je in krek, hou je in😵

Lemond

Bill Clinton in december 2024

"All [young people in America] know that a lot more Palestinians have been killed than Israelis. And I tell them what Arafat walked away from, and they, like, can’t believe it,” said the former commander-in-chief.

Arafat “walked away from a Palestinian state, with a capital in East Jerusalem, 96% of the West Bank, 4% of Israel to make up for the 4% [of the West Bank to be annexed for Israeli settlements],” Clinton elaborated, repeating an account of the Oslo peace negotiations, to which the ex-president has returned repeatedly in recent interviews and remarks."

esims5.0
Lemond
Bill Clinton in december 2024 "All [young people in America] know that a lot more Palestinians have...

Bron: The Times Of Israël. Klinkt lekker onafhankelijk. Ook niet het verhaal van twee kanten vertellen. Wat ben je toch een vervelende Israël trol.

kraampje pappie
Lemond
Bill Clinton in december 2024 "All [young people in America] know that a lot more Palestinians have...

pcies, zo slaan we de onweters om de oorkes.

Lemond

Vermakelijk hoor die esims, Kraam

esims5.0

Barak blijft geloven in een tweestatenoplossing waarbij Israël en de Palestijnen in eigen staten naast elkaar leven, zonder dat Palestijnen aanvallen uitvoeren op Israëlisch grondgebied en zonder dat Israëliërs land op de Westelijke Jordaanoever koloniseren.

Rond de eeuwwisseling onderhandelde hij hierover met de PLO, de organisatie die toen werd erkend als officiële vertegenwoordiger van de Palestijnen. Een vredesakkoord leek even dichtbij, maar toen Barak de verkiezingen verloor werden de gesprekken nooit afgerond. -- NOS.nl

Ik ken alle details van alle voorstellen ook niet maar blind afgaan op de twee Israël-trollen van dit forum lijkt me een slecht idee.

kraampje pappie
Lemond
Vermakelijk hoor die esims, Kraam

Je hebt pb krek. Esims is overigens de enige die af en toe wat inhoudelijks bijdraagt inzake the case, als ie het woord trollen eruit zou halen zou er zelfs te praten zijn. De anderen kennen we...

Klootje Kriekeljon

Eej Raul. Als jij nou eens probeert het goede voorbeeld te geven en gewoon ophoudt met dit geleuter. Het leidt tot niks, behalve het nog meer in de stront trekken van wat jarenlang een goede community is geweest. Laten we het houden bij muziek delen en kutmeningkjes over wielrennen. 

Het is inmiddels wel duidelijk dat een groep gasten op de een of andere manier deze plek nodig heeft om als uitlaatklep te dienen voor andere zaken in hun leven en dat WF het niet voor elkaar krijgt om deze mensen buiten te houden. Jij bent iemand die nog enigszins in staat is een stap terug te nemen en naar jezelf te kijken. Dus ik wil je aanmoedigen om over te stappen naar de andere kant en in negeermodus te gaan als het op je ruzievriendjes aankomt. Stop met de treurigheid.

Lemond

Klootje mejong. Dank voor de check. Ik kan een lang verhaal gewoon kort houden. Je hebt gelijk. Klopt, dit soort explosieve discussies horen niet thuis op de meest bruisende wielren site, e.o. Zeker als het telkens dezelfde handvol gasten zijn waaronder ondergetekende. En ja, ik heb dus zéker zelf ook een aandeel in dat onderhand treurige schouwspel gehad. In het bijzonder onder het alter ego Raul Alcala. Die wist van geen ophouden. Tot vervelens toe. Excuses daarvoor naar de community. Als je zo ook irl doet naar anderen dan is het een kwestie van een ogen blik. Maar Raul is definitief begraven. Net als dit topic inderdaad. Heeft Romans alsnog gelijk gekregen Klootje. En m'n zgn ruzie vriendjes? Die laat Lemond links liggen. Wielrennen, de verhalen van Jean en muziek dus. Ik teken ervoor.

Ik zie nu al uit aar het gesteggel over het delen van muziek. Waar, wie wel, en niet waarom.

Klootje Kriekeljon

Heel mooi. Merk aan mezelf dat het aan de ene kant prachtige onderwerpen zijn, maar dat het eigenlijk onder de streep niets oplevert. Behalve dat je meer moeite hebt om meningen en leden gescheiden te zien. Maw, levert niks op. En het gaat vooral ten koste van dat wat wel leuk is hier. Samen.

Succes.

1 2 ... 398 399 400 401

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.