Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 397 ... 400 401
Ragnar Lolbroek

Zou me niet verbazen als het op 21 januari plotseling ok is.😏 Smotrich & Ben Gvir blijven wel hufters natuurlijk. 

kraampje pappie

Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk:

https://nos.nl/artikel/2551995-netanyahu-stelt-ministerraad-uit-geeft-hamas-schuld-van-lastminute-crisis

De pallo's die gister aan het juichen waren ivm bestand, zien we binnenkort juichen als er weer een aanslag is op Israel. 

esims5.0

Weet je ook hoeveel privekapitaal Trump in zijn campagne mocht steken? Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik denk niet dat geld de belangrijkste reden is waarom Trump twee keer heeft gewonnen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
kraampje pappie
Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk: https://nos.nl/artikel/2551995-netanyahu-...

Net zo min een reden om te juichen als het juichen van een Ben Gvir/Smotrich als er weer eens ettelijke hectares Westelijke Jordaanoever geannexeerd/gestolen worden.

kraampje pappie
esims5.0
Weet je ook hoeveel privekapitaal Trump in zijn campagne mocht steken? Ik weet dat eerlijk gezegd ni...

Ik ga er even vanuit dat Trump geen termijnen had gekregen indien schoenlapper, maar we weten het niet, we weten het niet.

esims5.0

Niet alles tegelijk. Eerst Netanyahu en Gallant.

kraampje pappie

Is er al een bevel (of een decreet) om Trump te arresteren?

Sunneklaas

plaatjes plakken lukt niet meer?

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Sunneklaas
plaatjes plakken lukt niet meer?

Ligt eraan waarop, op je lichaam? Even goed likken dan. Plaatjes uploaden kan al een tijd niet meer, geen idee waarom.

esims5.0

esims5.0

Dit soort eenzijdige actie-reactie Israël propaganda slaat nergens op. De wereld wordt op dit moment geregeerd door een paar schurken (Trump, Netanyahu en Musk). Die hele affaire met het strafhof is buitengewoon treurig. Pieter Omtzigt had daar nog wel wat interessants over te zeggen op Twitter, en dan bedoel ik dat laatste. Overigens zag ik dat Leo Blokhuis deze week zijn X account heeft beëindigd. Dat is best opvallend, gelet op hoe actief hij daar altijd was.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims5.0
Dit soort eenzijdige actie-reactie Israël propaganda slaat nergens op. De wereld wordt op dit moment...

Ben het voor de verandering met je eens.

Puddingbenen

Kraampie,

Zomaar even een greep uit het nieuws van de laatste dagen:

https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6345175/israelische-militair-veroordeeld-tot-celstraf-voor-martelen-gaza-gevangenen.html

En ik las ook een artikel dat Israel aan het begin van de oorlog zware bommen gooide op flatgebouwen, wetend dat ze daarmee een boel burgers EN GIJZELAARS zouden doden. 

En dan ben jij boos op het feit dat de Israelische gijzelaars weinig te eten hebben gekregen. Wel, ze hebben honger geleden, net als de rest van de bevolking.

En voor de rest krijg ik steeds meer moeite met mensen die vanwege hun besneden snikkel nog altijd alles doen om genocide goed te praten. Het keer op keer oproepen tot wraak op de Palestijnen leidt er bij mij toe dat ik steeds meer moeite heb om naar een Jood op TV te kijken zonder "Brusselmansgedachtes" te krijgen.

Ga gewoon weer een keer normaal doen, Kraam!

Laatst gewijzigd
Lemond

Mooi ook dat Trump en Netanyahu uit de VN Mensenrechtenraad aka Alice in Wonderland stappen. Het tij keert.

kraampje pappie

Gekke wereld. Raul waar ben je?

kraampje pappie

Deze vorm van censuur is eenzijdig en behoorlijk eng wf!

Edit: dus als ik het goed begrijp is mijn link naar een nos artikel over uitgemergelde vrijgelaten gegijzelden weggehaald, maar uitingen van haat en antisemitisme blijven gewoon staan??? Geef mijn portie aan fikkie en delete mijn account graag!!!

Laatst gewijzigd
Lemond

Ik zie nog wel een artikel staan over een Israelische militair die is veroordeeld (zo gaat dat in rechtstaat Israel) en een boute uitspraak over bommen op gaza zonder enige bron. Anyway, top dat Trump kapt met USAID, wie meer dan 300 miljoen dollar aan een cement fabriek in Gaza hebben geschonken. Iedereen weet wel waar dat cement is gebleven. 

kraampje pappie
Lemond
Ik zie nog wel een artikel staan over een Israelische militair die is veroordeeld (zo gaat dat in re...

Denk dat er bij wf beheer ook wel een ye zit. Er zijn me iets te vaak dingen weggehaald die pro Israel zijn. 

Puddingbenen

Hier is ie dan, Kraampie, Lemond:

https://www.972mag.com/tunnels-hamas-lethal-gas-bombs-gaza/

Oftewel: jouw besneden vriendjes daar in Jodenland gooien hele appartementsblokken plat en doden bewust gijzelaars en Palestijnse burgers met hele zware bommen om aan de plekken te komen waar ze tunnelcomplexen vermoeden. Met Amerikaanse bommen.

Maar blijf maar lekker huilen hoe zielig je Israelische vrienden zijn... en hoe goed het is dat ze het internationaal strafhof niet herkennen. Blijkbaar is een Palestijns leven jou niks waard, maar je verwacht wel dat we om een Joods leven geven.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Lemond is gewoon een nieuw account van Raul.

Lemond
kraampje pappie
Denk dat er bij wf beheer ook wel een ye zit. Er zijn me iets te vaak dingen weggehaald die pro Isra...

Ieder weldenkend mens ziet wat hier plaatsvindt. Wat mij betreft spat het er vanaf. Inclusief de eenzijdige censuur en ook impliciete geweldsbedreigingen van bovenstaand figuur naar Joden.

Puddingbenen

Overigens: 

Hoeveel recht op verontwaardiging om vermagerde Israelische gijzelaars heb je als:

• je een heel land uithongert, en er dus voor niemand genoeg te eten is?
  • je zelf Palestijnse gijzelaars in de meest erbarmelijke omstandigheden vast houdt en martelt?
  • je met bunkerbusters bewust je eigen landgenoten/gijzelaars doodt die in tunnels worden vastgehouden?
  • je als IDF met witte vlaggen wapperende Israelische gijzelaars neer maait met machinegeweren?

Ik stoor me dan ook aan alle berichtgeving over die vermagerde gijzelaars en de beelden van de dolblije familie. Terwijl aan de andere kant nauwelijks berichtgeving is over de vrijgekomen gijzelaars aan de andere kant. En er al helemaal niets te horen of te lezen is over de staat waarin die terug keren...

Dus ook hier lijkt in de westerse wereld het Joodse ras meer waard.

kraampje pappie
Puddingbenen
Overigens:  Hoeveel recht op verontwaardiging om vermagerde Israelische gijzelaars heb je als: je e...

De vrijgekomen palestijnen zijn eerder opgepakt, niet gegijzeld, vanwege terrorisme en andere acties tegen de joodse staat. Niet vreemd dat jij het verschil niet ziet, sinds je antisemitische coming out. Verder laat ik het hierbij.

Il Leopardo della Primavera
kraampje pappie
Deze vorm van censuur is eenzijdig en behoorlijk eng wf! Edit: dus als ik het goed begrijp is mijn l...

Als je zo graag je account hier weg wil hebben, kan je ook het volgende proberen:

-Zelf hier niet meer komen
-Als je weer eens gebanned wordt niet een nieuw account aanmaken
-Een siteblocker installeren en forum.wielerflits.nl erin zetten
-Je computer uit het raam flikkeren

Ga je natuurlijk allemaal niet doen, want we weten allemaal dat dit jouw hotel california is.

kraampje pappie

Zucht.. 

1 2 ... 397 ... 400 401

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.