Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 396 ... 399 400
Puddingbenen
esims5.0
Ga je nu een beetje linkse victorie zitten kraaien? Wat de precieze psychologie van deze man ook is...

Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Je zou als migrant namelijk gek worden als je je afvraagt wat je moet doen om opgenomen te worden in de Nederlandse of Duitse samenleving. Zelfs als je je de pleuris werkt, geen voet verkeerd hebt gezet, iedere dag werkt voor een (blanke) baas, dan nog hou je het gevoel dat je niet welkom bent. Je moet jezelf blijkbaar eerst blank schilderen en tot een andere god gaan bidden wil je geaccepteerd worden. O ja, en varkensvlees eten.

flip vla
Limal
Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die een vredig eindejaar niet gegund is. In Maagdenburg en de...

Mooi gezegd, het enige juiste in deze...verder gepaste stilte...

Puddingbenen
esims5.0
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen niet gewoon afgaan op gerenomeerde nieuwsbronnen, en de...

Een anti-islam arabier die een kerstmarkt op rijdt namens AfD; je zou er inderdaad complotdenker van worden.

Heel soms heb ik het idee dat Esims eigenlijk ultra-links is. Maar nu hard werkt aan zijn extreemrechtse imago op platforms zoals deze, om later ook ooit de wereld voor de gek te houden...

esims5.0

Ik weet niet wat je allemaal probeert te doen geloven, maar volgens mij ben jij bezig met complottheorieën. Dat deze man handelde namens de AfD is in ieder geval geen officiële conclusie en het lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

En inmiddels heeft DOM rechts bedacht dat het ook nog eens een goed iedee is om te gaan demonsteren op een plek waar net 1 van hun matties donuts heeft lopen draaien op een kerstmarkt.

Ik ben zo klaar met dit domme, imbeciele tuig. Bah!

esims5.0

Lukt het een beetje met je linkse straatje schoonvegen?

esims5.0

In België is altijd iets te doen..

Ragnar Lolbroek
esims5.0

Er stond er deze week ook eentje met een mes te zwaaien in Brussel. Uiteraard werden de matrakken spoedig ingezeept door de ordehandhaving. Enkeltje petoet was voor de messenzwaaier het resultaat.

esims5.0

Deze humor lijkt zo voor de hand te liggen, maar zelf kom ik er niet op. Vorig jaar (1 september) waren de makers van Fokke & Sukke gestopt met dagelijkse cartoons op foksuk.nl (je kon ze alleen nog bekijken via een abonnement op de NRC), maar nu lijken ze toch weer door te gaan. Zou een groot publiek uiteindelijk toch het belangrijkst zijn?

Laatst gewijzigd
esims5.0

esims5.0

Geen beste dag voor de linkse kerk.

Il Leopardo della Primavera

Ja poeh, de linkse kerk is zo met Noord-Korea betrokken!

Puddingbenen

En intussen blijft die joodse teringlijer maar moeilijk doen, uit angst voor zijn eigen politieke carriere:

https://www.nu.nl/buitenland/6342512/netanyahu-stelt-dat-hamas-toch-nog-moeilijk-doet-stemming-kabinet-uitgesteld.html

Hopelijk eindelijk een eerste stap richting een oplossing. En laat alsjeblieft iemand bibi opruimen.

Ragnar Lolbroek

Zou me niet verbazen als het op 21 januari plotseling ok is.😏 Smotrich & Ben Gvir blijven wel hufters natuurlijk. 

kraampje pappie

Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk:

https://nos.nl/artikel/2551995-netanyahu-stelt-ministerraad-uit-geeft-hamas-schuld-van-lastminute-crisis

De pallo's die gister aan het juichen waren ivm bestand, zien we binnenkort juichen als er weer een aanslag is op Israel. 

esims5.0

Weet je ook hoeveel privekapitaal Trump in zijn campagne mocht steken? Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Ik denk niet dat geld de belangrijkste reden is waarom Trump twee keer heeft gewonnen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
kraampje pappie
Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk: https://nos.nl/artikel/2551995-netanyahu-...

Net zo min een reden om te juichen als het juichen van een Ben Gvir/Smotrich als er weer eens ettelijke hectares Westelijke Jordaanoever geannexeerd/gestolen worden.

kraampje pappie
esims5.0
Weet je ook hoeveel privekapitaal Trump in zijn campagne mocht steken? Ik weet dat eerlijk gezegd ni...

Ik ga er even vanuit dat Trump geen termijnen had gekregen indien schoenlapper, maar we weten het niet, we weten het niet.

esims5.0

Niet alles tegelijk. Eerst Netanyahu en Gallant.

kraampje pappie

Is er al een bevel (of een decreet) om Trump te arresteren?

Sunneklaas

plaatjes plakken lukt niet meer?

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Sunneklaas
plaatjes plakken lukt niet meer?

Ligt eraan waarop, op je lichaam? Even goed likken dan. Plaatjes uploaden kan al een tijd niet meer, geen idee waarom.

esims5.0

esims5.0

Dit soort eenzijdige actie-reactie Israël propaganda slaat nergens op. De wereld wordt op dit moment geregeerd door een paar schurken (Trump, Netanyahu en Musk). Die hele affaire met het strafhof is buitengewoon treurig. Pieter Omtzigt had daar nog wel wat interessants over te zeggen op Twitter, en dan bedoel ik dat laatste. Overigens zag ik dat Leo Blokhuis deze week zijn X account heeft beëindigd. Dat is best opvallend, gelet op hoe actief hij daar altijd was.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims5.0
Dit soort eenzijdige actie-reactie Israël propaganda slaat nergens op. De wereld wordt op dit moment...

Ben het voor de verandering met je eens.

1 2 ... 396 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.