Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 393 394 395 396 »
Klootje Kriekeljon
Puddingbenen
Motief is waarschijnlijk hetzelfde: een debiele idioot die slachtoffers wil maken.  Wat i...

De andere kant van het spectrum zal morgenvroeg al wel weer weten dat het om een te hoge bloedsuikerspiegel ging. Of een verwarde getraumatiseerde man. Of ja hij kreeg geen goed genoeg huis voor zijn 13 kinderen. 

Volgens mij ben je per definitie ontoerekeningsvatbaar als je een conservatieve geloofsovertuiging hebt. 

esims5.0
Puddingbenen
Motief is waarschijnlijk hetzelfde: een debiele idioot die slachtoffers wil maken.  Wat i...

Het was ongepast om meteen te zeggen dat ik benieuwd was naar de linkse reflex, maar deze ontkenning is nog erger dan ik dacht. Ik heb de hele avond geen tv gekeken, maar zag op de NOS website toevallig een stukje van de uitzending met Sven Kokkelman en begreep dat veel kerstmarkten in Duitsland beveiligd zijn met betonblokken, die daar Merkelblokken genoemd worden. Die brengen ze niet aan tegen dronken katholieken.

Laatst gewijzigd
esims5.0

En nee, dit heeft niets met een conservatieve geloofsovertuiging te maken. Want anders zagen we overal ook wel christelijke aanslagen.

Il Leopardo della Primavera

Limal

Mijn gedachten gaan uit naar iedereen die een vredig eindejaar niet gegund is. In Maagdenburg en de wijdere wereld.

Klootje Kriekeljon

Ja. Toch verrassend. Maar benieuwd naar de motivatie van deze gek, of er nog iets van een manifest naar boven komt.

Klootje Kriekeljon
Ja. Toch verrassend. Maar benieuwd naar de motivatie van deze gek, of er nog iets van een manifest n...

Ja, ik vind het ook bijzonder. Heel erg a-typisch. Dit is z'n twitter trouwens allegedly. En hij zou ook mensen die mogelijk politiek/religieus vervolgd konden worden in SA geholpen hebben met vluchten naar het buitenland. Het enige wat ik me kan verzinnen is dat het is gericht tegen het huidige Duitse beleid, maar dan nog is het absurd.

Hopelijk blijft het bij twee doden, dat is erg genoeg. Verder wat Limal zegt.

Ragnar Lolbroek

Meneer de Saoedische arts was blijkbaar fan van afd. Benieuwd of die  partij nog een kerstcadeau mag uitpakken. Hoop het niet uiteraard. 

esims5.0

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen niet gewoon afgaan op gerenomeerde nieuwsbronnen, en de meest logische is voor mij NOS.nl. Ik was rond 2.00 uur gestopt met het lezen van het liveblog, maar om 3.17 2.49 uur viel daar het motief al te lezen, en ik denk dat daar niet veel meer aan verandert. Het bericht van Leopardo klopt feitelijk wel, maar bevat geen bronvermelding en het zou me niet verbazen als het van X afkomstig is.

Laatst gewijzigd
esims5.0
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen niet gewoon afgaan op gerenomeerde nieuwsbronnen, en de...

Screenshot van de NOS van vanochtend. Maar als ik zeg dat het onder een youtube-video stond, is het dan ook goed?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 393 394 395 396 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.