Daar heb ik helemaal geen moeite mee. Je zou als migrant namelijk gek worden als je je afvraagt wat je moet doen om opgenomen te worden in de Nederlandse of Duitse samenleving. Zelfs als je je de pleuris werkt, geen voet verkeerd hebt gezet, iedere dag werkt voor een (blanke) baas, dan nog hou je het gevoel dat je niet welkom bent. Je moet jezelf blijkbaar eerst blank schilderen en tot een andere god gaan bidden wil je geaccepteerd worden. O ja, en varkensvlees eten.
Een anti-islam arabier die een kerstmarkt op rijdt namens AfD; je zou er inderdaad complotdenker van worden.
Heel soms heb ik het idee dat Esims eigenlijk ultra-links is. Maar nu hard werkt aan zijn extreemrechtse imago op platforms zoals deze, om later ook ooit de wereld voor de gek te houden...
Deze humor lijkt zo voor de hand te liggen, maar zelf kom ik er niet op. Vorig jaar (1 september) waren de makers van Fokke & Sukke gestopt met dagelijkse cartoons op foksuk.nl (je kon ze alleen nog bekijken via een abonnement op de NRC), maar nu lijken ze toch weer door te gaan. Zou een groot publiek uiteindelijk toch het belangrijkst zijn?

En intussen blijft die joodse teringlijer maar moeilijk doen, uit angst voor zijn eigen politieke carriere:
Hopelijk eindelijk een eerste stap richting een oplossing. En laat alsjeblieft iemand bibi opruimen.
Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk:
De pallo's die gister aan het juichen waren ivm bestand, zien we binnenkort juichen als er weer een aanslag is op Israel.
Dit soort eenzijdige actie-reactie Israël propaganda slaat nergens op. De wereld wordt op dit moment geregeerd door een paar schurken (Trump, Netanyahu en Musk). Die hele affaire met het strafhof is buitengewoon treurig. Pieter Omtzigt had daar nog wel wat interessants over te zeggen op Twitter, en dan bedoel ik dat laatste. Overigens zag ik dat Leo Blokhuis deze week zijn X account heeft beëindigd. Dat is best opvallend, gelet op hoe actief hij daar altijd was.

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.