Een anti-islam arabier die een kerstmarkt op rijdt namens AfD; je zou er inderdaad complotdenker van worden.
Heel soms heb ik het idee dat Esims eigenlijk ultra-links is. Maar nu hard werkt aan zijn extreemrechtse imago op platforms zoals deze, om later ook ooit de wereld voor de gek te houden...
En intussen blijft die joodse teringlijer maar moeilijk doen, uit angst voor zijn eigen politieke carriere:
Hopelijk eindelijk een eerste stap richting een oplossing. En laat alsjeblieft iemand bibi opruimen.
Tja een deal met terroristen gaat niet werken natuurlijk:
De pallo's die gister aan het juichen waren ivm bestand, zien we binnenkort juichen als er weer een aanslag is op Israel.
Kraampie,
Zomaar even een greep uit het nieuws van de laatste dagen:
https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6345175/israelische-militair-veroordeeld-tot-celstraf-voor-martelen-gaza-gevangenen.html
En ik las ook een artikel dat Israel aan het begin van de oorlog zware bommen gooide op flatgebouwen, wetend dat ze daarmee een boel burgers EN GIJZELAARS zouden doden.
En dan ben jij boos op het feit dat de Israelische gijzelaars weinig te eten hebben gekregen. Wel, ze hebben honger geleden, net als de rest van de bevolking.
En voor de rest krijg ik steeds meer moeite met mensen die vanwege hun besneden snikkel nog altijd alles doen om genocide goed te praten. Het keer op keer oproepen tot wraak op de Palestijnen leidt er bij mij toe dat ik steeds meer moeite heb om naar een Jood op TV te kijken zonder "Brusselmansgedachtes" te krijgen.
Ga gewoon weer een keer normaal doen, Kraam!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.