Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 35 ... 285 286
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#849
Mooi stukje valse framing weer, is dat nou weer de fascistenretoriek waar we het over hadden?Als die...

De eerste keer spelde ik wel goed, de 2de keer bewust niet, ratten als ze zijn

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#850
Het was slechts een feitelijke constatering Leo. Ik oordeel niet. Zo werkt dat in m'n hoofd

Er is niks gesloopt omdat de ayatollah ze opriep om zich tot de islam te bekeren, dus wat je zegt is absoluut niet feitelijk. Maar wel een knap staaltje fascismeretoriek en scapegoatism. Knap!

kraamhol
Raul Alcala
#851
De eerste keer spelde ik wel goed, de 2de keer bewust niet, ratten als ze zijn

ratten zijn best slim, die zijn zelf niet vies, die ruimen de rommel op. Dus zijn het eigenlijk een soort anti-ratten.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#851
De eerste keer spelde ik wel goed, de 2de keer bewust niet, ratten als ze zijn

Dan had je er beter Ratboud van kunnen maken ipv Radbout, nu kom je vooral alsof je wil doen dat je het bewust deed maar niet door hebt dat je de verkeerde typefout maakte. Mag hoor, whatever floats your boat. Ik heb je Radboud nog geen enkele keer goed zien spellen hier overigens. Het is met een d op het einde, mocht je het hebben gemist.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#852
Er is niks gesloopt omdat de ayatollah ze opriep om zich tot de islam te bekeren, dus wat je zegt is...

Je hebt het er naar druk mee met je woke woordenboek, je

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#854
Dan had je er beter Ratboud van kunnen maken ipv Radbout, nu kom je vooral alsof je wil doen dat je...

Oh bedankt voor de tip, weledeldoorgeleerde heer Leo

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#855
Je hebt het er naar druk mee met je woke woordenboek, je

Wat vond jij ook alweer van niet inhoudelijke reacties Raul? Help me even.

Raul Alcala
kraamhol
#853
ratten zijn best slim, die zijn zelf niet vies, die ruimen de rommel op. Dus zijn het eigenlijk een...

Kakkerlakken?

kraamhol
Raul Alcala
#858
Kakkerlakken?

nee, ook die zijn schoon, zelfs nog schoner dan ratten.

kraamhol

laten we ze maar gewoon pallo's noemen

Raul Alcala

Een palletje vol

Wijsgeer

Laten we maar een ander politiek onderwerp pakken, dat lijkt me beter voor de sfeer.

Il Leopardo della Primavera
Wijsgeer
#862
Laten we maar een ander politiek onderwerp pakken, dat lijkt me beter voor de sfeer.

Goed punt, hopelijk eentje waarbij iedereen inhoudelijk kan blijven. Waarom ging het hier eigenlijk over genetica?

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#863
Goed punt, hopelijk eentje waarbij iedereen inhoudelijk kan blijven. Waarom ging het hier eigenlijk...

vanwege esims, die gelooft niet zo in evolutie (joh)

Raul Alcala
Wijsgeer
#862
Laten we maar een ander politiek onderwerp pakken, dat lijkt me beter voor de sfeer.

Begin er dan niet over

kraamhol
Klootje Kriekeljon

Het ging best goed, 2 dagen ofzo. 

SprintMaster

Beste mensen, ik heb hier geen zin in.

Hier zijn de 22 migratiemythen van Hein de Haas, wetenschappelijk onderbouwd:

  1. We leven in tijden van ongekende massamigratie
  2. Illegale migratie loopt uit de hand
  3. De wereld kampt met een vluchtelingencrisis
  4. Onze samenlevingen zijn diverser dan ooit
  5. Ontwikkeling van arme landen remt migratie af
  6. Emigratie is een wanhopige vlucht uit ellende
  7. We hebben geen arbeidsmigranten nodig
  8. Immigranten pikken banen in en drukken lonen
  9. Immigratie ondermijnt de verzorgingsstaat
  10. De integratie van immigranten is mislukt
  11. Massamigratie leidt tot massasegregatie
  12. Immigratie doet de criminaliteit stijgen
  13. Emigratie leidt tot een braindrain
  14. Immigratie is goed voor iedereen
  15. Immigratie is een oplossing voor de vergrijzing
  16. De grenzen gaan steeds verder dicht
  17. Links is pro-migratie, rechts is anti-migratie
  18. De publieke opinie heeft genoeg van migratie
  19. Mensensmokkel is de oorzaak van illegale migratie
  20. Mensenhandel is een vorm van moderne slavernij
  21. Immigratierestricties reduceren immigratie
  22. Klimaatverandering zal tot massamigratie leiden

Zou verplichte kost moeten zijn voor alle politici. Hier vind je een uitleg over 5 van deze punten:

 

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Vluchtelingenstroom 2e wereldoorlog gebruiken om te stellen dat de vluchtelingenstroom nu niet groot is. Er is wel een vluchtelingenindustrie aan de andere kant van de meditteranee, maar dat is onze schuld. En vluchtelingen zijn helemaal niet veel vertegenwoordigd in misdaadcijfers (maar hun kinderen). Maar het zijn politici die cijfers oneerlijk gebruiken. Eerste dat me opvalt na wat googelen.

Ik had de 1e wereldoorlog gebruikt in zijn standpunt. Toen vingen we 1 miljoen Belgen op. Misschien kunnen we Noorwegen vragen om extra huizen. Mijn overleden maat woonde in zo'n Scandinavische woning in Raamsdonksveer. Geschonken na de watersnoodsramp. 

Laatst gewijzigd
Thurau

https://nos.nl/artikel/2523618-complotdenker-verkoopt-bezittingen-om-families-te-betalen-in-sandy-hook-zaak

Heerlijk nieuws, 1 van de allerslechtste schepsels op de aardbol die rijk werd door te beweren dat ouders van vermoorde kinderen acteurs waren kan nu huilie huilie doen wat hij wil maar betalen zal ie. Overigens een slechte kop van de NOS weer, Jones geloofde nooit in de complotten die hij rondstrooide maar was cynisch genoeg om rijk te worden van de talloze dummies die dit wel deden.

Marik
Raul Alcala
#865
Begin er dan niet over

Ah de heren Kraam en Raul zijn weer bezig met wat ze het liefste doen: een forumchat kapen met pestgedrag en armoedige verbale bagger. Applaus heren!

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#846
Waarom gaat het hier over aminozuren

Het gaat hier over aminozuren naar aanleiding van dat ik Romans regelmatig zie afgeven op religie. Nu gaat dat over godsdienst, maar op de vraag of ik nog mag twijfelen reageerde hij ongeveer als: ga gerust je gang, maar de hele evolutie is allemaal wetenschappelijk bewezen. Terwijl hij nauwelijks kennis van zaken heeft.

En nu het toch over kennis van zaken gaat. Jij haalde in het kader van de stikstofcrisis ook het landbezit van de boeren aan, alsof het bezitten van land alleen een belasting voor het milieu vormt. En megastallen erbij halen is ook zo'n makkelijke stok.

"Het meest bizar zijn nog wel degenen die vinden dat het oneerlijk is dat de boeren zoveel land bezitten. Moet het land niet ‘eerlijker’ verdeeld worden? Je vraagt je af of dergelijke lieden het ook terecht vinden dat de oorspronkelijke bewoners van Noord-Amerika hun land kwijtraakten aan Europese immigranten en veroordeeld werden tot reservaten. Veel ‘eerlijker’ natuurlijk. Wat moesten die indianen met al dat land? Hadden die immigranten dan geen rechten?"

https://maaikevancharante.nl/2023/04/08/nu-zal-blijken-of-stikstof-een-stok-was-om-de-boer-mee-te-slaan/

(Rond publicatie tegengekomen, dus niet recent gegoogeld)

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ga je nog even in op turbo evolutie in Malawi-, Tanganyika- en Victoriameer? 

Il Leopardo della Primavera

lol Nederlandse boeren vergelijken met indianen, sure thing bud

PS: ik haalde het land wat de boeren gebruiken er niet bij vanwege stikstof maar vanwege voedselproductie, geen idee waarom je over stikstof begint nu tbh

Laatst gewijzigd
1 2 ... 35 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.