Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 398 399 400 401
Marik

Stil nu maar knul.

flats

Precies, geen voorbeelden dus. Ergo: je was dus een potje aan het stoken, zoals altijd.

Marik

En dan ook weer een andere gebruikersnaam. Ga eens wat anders doen met je leven kerel.

flats

Een ieder moet maar gewoon zijn mening vormen, inzake de zaak Israël, en alle andere zaken, zonder direct op alle mogelijke fora die in haatvorm ten toon te spreiden. Daar zouden vele fora (forums?) van opknappen.

flats

kraampje pappie
Lemond

esims5.0

De schijt aan alles mentaliteit van Raul is weer terug. Ik denk dat menig forumbezoeker dit geen leuk topic vindt, maar het wordt voor mij ook volledig verpest door de video's van Raul.

kraampje pappie

Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topic leuk??? Er zou wat meer kleur bekend kunnen worden, tegen de haters en de trollen, tegen de verspreiders van fake news. Lemond plaatst hier een relevante video.

Lemond
kraampje pappie
Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topi...

Eckhart Tolle is een fascinerende man, Kraam. Idd een relevante video, over onderlinge conflicten groot en klein, oorlogen enz vs het ego. Dat zien we hier nu op wf terug met allerlei ego's en ook buiten het wereldwijde web. De oorlog in Gaza bijvoorbeeld.

Tolle z'n uitleg over de gevolgen (stress of erger) van de continue stem (overdenken) in je hoofd die zich met pseudo problemen bezighoudt, en hoe deze te controleren en uiteindelijk zelf je gedachtes te bepalen, is het oefenen zeker waard. Ik zou daarvan een andere video van Tolle kunnen plaatsen, maar ik dacht...

esims5.0
kraampje pappie
Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topi...

Ik zat eigenlijk nog te wachten op de onderbouwing in het internationaal recht dat wanneer je een oorlog begint en verliest, de winnaar een stuk grondgebied van jou kan claimen. Als dat waar is, dan heeft Nederland na de Tweede Wereldoorlog flink zitten slapen. We hadden bijvoorbeeld het Ruhrgebied kunnen opeisen.

kraampje pappie
esims5.0
Ik zat eigenlijk nog te wachten op de onderbouwing in het internationaal recht dat wanneer je een oo...

Liever wat duitse middelgebergtes dan. Stuk extra waddenkust had ook gemogen.

Robertje

Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet zo zijn?

Lemond

Ook in de topsport, met alle druk, zal overdenken ook z'n tol kunnen eisen. Ook daarom is Eckart Tolle spot on.

kraampje pappie
Lemond
Eckhart Tolle is een fascinerende man, Kraam. Idd een relevante video, over onderlinge conflicten gr...

Ja ik wilde het eerder ook zeggen, dat je het zelfs hier op wf in het klein terugziet. Same ducks in the pack.

Lemond
Robertje
Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet...

Kamtjatska

kraampje pappie
Lemond
Ook in de topsport, met alle druk, zal overdenken ook z'n tol kunnen eisen. Ook daarom is Eckart Tol...

Je ziet het vooral bij de Arend ook terug, dat cirkeldenken, een soort kurkentrekker die je de put intrekt.

Robertje
Lemond
Kamtjatska

Vergeet het lijntje met Alaska niet, voor je het weet word je vanuit je rug aangevallen!

Lemond

Ja, die jongen kan er wel eens schoolvoorbeeld van zijn. Zou me niet verbazen als hij op een gegeven moment als een komeet gaat.

Kamtsjatka

Lemond
Robertje
Vergeet het lijntje met Alaska niet, voor je het weet word je vanuit je rug aangevallen!

Haha, ja daar ging het wel eens mis bij me. Zeker als het spel lang duurde. Dan was ik er wel klaar mee.

kraampje pappie

Ik 'overdacht' met risk altijd de meest spectaculaire tactieken, om vervolgens door de tijd te worden ingehaald en billenkoek te krijgen...ik was wel de sjoelmeister.

esims5.0
Robertje
Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

kraampje pappie
Puddingbenen

Ik snap inderdaad niet dat Hamas een deal gemaakt heeft met Israel. Want je hebt Hamas als terrorist, en als overtreffende trap heb je Netanyahu en en zijn genocide plegende kliek. Die zich aan geen enkel verdrag of afspraak houden. Niet in Syrie en het grensgebied, niet in Libanon en het grensgebied, niet in de Westbank, en ook niet in Gaza.

Zolang Netanyahu en zijn conservatieve jodenkliek daar in die regering zitten, gaat er geen enkele oplossing komen. En zal slechts aan beide kanten de haat groeien.

Lemond
kraampje pappie
Tja, je wist het, je moet geen deal maken met terroristen: https://www.ad.nl/buitenland/live-midden-...

Gruwelijke ook de gezichten van de laatste vrijgelaten gijzelaars. Alsof ze uit een concentratiekamp kwamen. En dat is puur bewust van de Hamas nazi's. De jonge vrouwen die eerder werden vrijgelaten zagen er wel redelijk doorvoed uit. De afgrijselijke verhalen, de gruwelijke tam tam beelden van vrijlating tussen een menige joelende Palestijnen,  naar een podium gedirigeerd. Pure provocatie. Het zou zomaar nog eens kunnen exploderen.

Kalm aan vandaag Kraam. 🤜

Laatst gewijzigd
1 2 ... 398 399 400 401

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.