Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 397 398 399 400
Robertje

Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet zo zijn?

Lemond

Ook in de topsport, met alle druk, zal overdenken ook z'n tol kunnen eisen. Ook daarom is Eckart Tolle spot on.

kraampje pappie
Lemond
Eckhart Tolle is een fascinerende man, Kraam. Idd een relevante video, over onderlinge conflicten gr...

Ja ik wilde het eerder ook zeggen, dat je het zelfs hier op wf in het klein terugziet. Same ducks in the pack.

Lemond
Robertje
Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet...

Kamtjatska

kraampje pappie
Lemond
Ook in de topsport, met alle druk, zal overdenken ook z'n tol kunnen eisen. Ook daarom is Eckart Tol...

Je ziet het vooral bij de Arend ook terug, dat cirkeldenken, een soort kurkentrekker die je de put intrekt.

Robertje
Lemond
Kamtjatska

Vergeet het lijntje met Alaska niet, voor je het weet word je vanuit je rug aangevallen!

Lemond

Ja, die jongen kan er wel eens schoolvoorbeeld van zijn. Zou me niet verbazen als hij op een gegeven moment als een komeet gaat.

Kamtsjatka

Lemond
Robertje
Vergeet het lijntje met Alaska niet, voor je het weet word je vanuit je rug aangevallen!

Haha, ja daar ging het wel eens mis bij me. Zeker als het spel lang duurde. Dan was ik er wel klaar mee.

kraampje pappie

Ik 'overdacht' met risk altijd de meest spectaculaire tactieken, om vervolgens door de tijd te worden ingehaald en billenkoek te krijgen...ik was wel de sjoelmeister.

esims5.0
Robertje
Bij Risk krijg je het land ook als je de oorlog wint, dus waarom zou dat in het echte leven ook niet...

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

kraampje pappie
Puddingbenen

Ik snap inderdaad niet dat Hamas een deal gemaakt heeft met Israel. Want je hebt Hamas als terrorist, en als overtreffende trap heb je Netanyahu en en zijn genocide plegende kliek. Die zich aan geen enkel verdrag of afspraak houden. Niet in Syrie en het grensgebied, niet in Libanon en het grensgebied, niet in de Westbank, en ook niet in Gaza.

Zolang Netanyahu en zijn conservatieve jodenkliek daar in die regering zitten, gaat er geen enkele oplossing komen. En zal slechts aan beide kanten de haat groeien.

Lemond
kraampje pappie
Tja, je wist het, je moet geen deal maken met terroristen: https://www.ad.nl/buitenland/live-midden-...

Gruwelijke ook de gezichten van de laatste vrijgelaten gijzelaars. Alsof ze uit een concentratiekamp kwamen. En dat is puur bewust van de Hamas nazi's. De jonge vrouwen die eerder werden vrijgelaten zagen er wel redelijk doorvoed uit. De afgrijselijke verhalen, de gruwelijke tam tam beelden van vrijlating tussen een menige joelende Palestijnen,  naar een podium gedirigeerd. Pure provocatie. Het zou zomaar nog eens kunnen exploderen.

Kalm aan vandaag Kraam. 🤜

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
Lemond
Gruwelijke ook de gezichten van de laatste vrijgelaten gijzelaars. Alsof ze uit een concentratiekamp...

Er zitten nog 76 onschuldigen vast krek. Ik vrees met grote vreze. Maar echt, hoe bagger ook, het beleid moet op de schop: geen deals met gijzelaars maken. Zonder deals worden er ook geen mensen gegijzeld. 

Il Leopardo della Primavera

Hey ehh, hebben jullie twee nou nog geen nummers uitgewisseld of zijn jullie gewoon beide te verlegen om met elkaar op date te gaan? 

kraampje pappie

Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld worden heten gegijzelden, de terroristen die mensen gijzelen heten gijzelaars. En sneuneuzen zoals hierboven heten sneuneuzen.

Il Leopardo della Primavera
kraampje pappie
Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld wor...

Nope, het is wel degelijk gijzelaar. Taalkundig klinkt het wat gek maar het klopt wel. Zie uitleg.

Lemond
kraampje pappie
Overigens, er wordt in de pers maar gesproken over gijzelaars, taalfout: de mensen die gegijzeld wor...

Vergeet niet ze structureel en opzichtig te negeren, Kraam. 

kraampje pappie
Lemond
Vergeet niet ze structureel en opzichtig te negeren, Kraam. 

mwoah, negeren hoeft niet, ik weet wel hoe ik met de sneuzen om moet gaan. Je weet hoe het ooit ging, het negeren van de antisemieten. Heeft voor een hoop joodse monumenten gezorgd.

Lemond
kraampje pappie
mwoah, negeren hoeft niet, ik weet wel hoe ik met de sneuzen om moet gaan. Je weet hoe het ooit ging...

Puddingbenen

Kraam, 

Je zou al een boel kunnen verbeteren aan het anti-joodse sentiment hier op de site als je gewoon zou stellen dat Netanyahu een vieze genocidepleger is en het Palestijnse volk ook gewoon haar plek verdient op deze wereld. 

En dan mag je er gerust bij zeggen dat Hamas terroristen zijn. Daar is denk ik ook de hele wereld het wel over eens. Of in ieder geval vind je daar mij ook gewoon aan je zijde.

Maar door steeds als een jankende baby aan te slaan bij iedereen die kritiek heeft op de koers van Israel en ze uit te schelden voor antisemiet, ben je eigenlijk zelf ook gewoon een motor achter het antisemitisme. Als je daar echt tegen wil strijden, kijk dan eens naar je eigen bijdrages. En dat geldt ook voor Raul, Lemond of weet ik hoe hij zich nog meer noemt.

Lemond

Nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn bijdrages van Pudding aka Wijsgeer aka Michelangelo en al je andere voorgaande nicks.

esims5.0

Volgens de evolutietheorie moeten de Joden en de Palestijnen een gemeenschappelijke voorouder hebben gehad, alleen is het Joodse volk later doorgeëvolueeerd via de olifantentak.

Lemond

Zou ik bijna nog good old Wouter van Hout vergeten.

kraampje pappie
esims5.0
Volgens de evolutietheorie moeten de Joden en de Palestijnen een gemeenschappelijke voorouder hebben...

😁. Zo mag ik je wel esi!

1 2 ... 397 398 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.