Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 397 398 399 400
kleomantre

Zeg Puddingbenen

Het voegt m.i. helemaal niks toe om over Joden, keppeltjes en snikkels te beginnen en dat herhaaldelijk te benadrukken. Het is er allicht in veel gevallen mee verbonden, maar wellicht in evenzoveel gevallen totaal niet. Ik vind het een onnodige kwetsende toevoeging die er niet fraai uitziet.

Laat je niet teveel vangen in blinde woede. Dat doet ook afbreuk aan het punt dat je wil maken dat Netanyahu en z'n boevenbende zich als honden gedragen met (totale) minachting voor de Gazanen. De VS incluis, waarbij Biden nog een beetje laveerde tussen de verschillende belangen (internationaal/nationaal) maar Trump er nu met gestrekt been in gaat en al dan niet gemeend openlijk deporatie promoot. Je ziet ook het verschil in opereren door Netanyahu, die eerst lang heeft afgetast hoeveel hij kon maken bij Biden (en zich relatief inhield) maar gaandeweg zich meer durfde te permiteren (inval Libanon/Syrie) toen duidelijk werd dat Biden z'n invloed tanende was. Ondertussen durft hij zich verbaal net zo schofterig op te stellen als Trump doet op wereldtoneel. 

Wat wel ondertussen duidelijk is dat Netanyahu en Trump van het type zijn dat houdt van vernederen van anderen als ze de baas zijn. Die hebben waarschijnlijk minachting voor elk levend wezen dat niet henzelf (of familie) betreft.  

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
kleomantre
Zeg PuddingbenenHet voegt m.i. helemaal niks toe om over Joden, keppeltjes en snikkels te beginnen e...

Pud heeft geen blinde woede hoor, die speelt het, die daagt uit, en roeptoetert beledigende en antisemitische teksten. Zijn kleur is al een tijd bekend, de vraag is waarom wf die haat op hun website laat bestaan. Al denk ik dat met de vraag stellen we al redelijk bij een antwoord komen.

kleomantre

Dan is het wel een rare dans die je met hem voert kraam. Hou ik me er verder weer buiten. 

Laatst gewijzigd
kraampje pappie
kleomantre
Dan is het wel een rare dans die je met hem voert kraam. Hou ik me er verder weer buiten. 

Je hoeft je er niet buiten te houden, je bijdragen zijn vrijwel altijd prima. Ik doe niet aan dans, ik strijd tegen de antisemieten en andere haters in de wereld. In welke vorm ze dan ook verschijnen.

Lemond

Frappant en jammer dat nagenoeg niemand zich druk lijkt te maken om Pudding z'n structureel terugkerende geweld en doodsbedreigingen richting Joden hier. Maar ach, dat gebeurt in heel Nederland, met de intellecte UVA kids als aanjagers

Marik

Als je de extremen tegenover elkaar zet dan krijg je sowieso een rare sfeer. Met Kraam en Raul/Michiel/Lemond (pffff) aan de ene kant en Pudding aan de andere kant. Allebei in de extreme loopgraven en belachelijke uitspraken doen die kant nog wal raken. Tja dan krijg je rotzooi op je forum.

kraampje pappie
Marik
Als je de extremen tegenover elkaar zet dan krijg je sowieso een rare sfeer. Met Kraam en Raul/Michi...

Noem eens wat belachelijke uitspraken van mijn joodse kant? Of ga je weer lopen stoken malikkie?

kraampje pappie
Lemond
Frappant en jammer dat nagenoeg niemand zich druk lijkt te maken om Pudding z'n structureel terugker...

Tja krek, niet vanuit wf, niet vanuit andere flitsers. Zieke wereld...

Lemond

Laat gaan. Structureel en opzichtig negeren is het beste. Weldenkende mensen kunnen prima zelf oordelen over jouw en mijn bijdrages hier. 

Marik

Doe ons dan een plezier en negeer het dan ook. Jullie kunnen je bromance vast wel meer privé beleven en uitbouwen. Lekker samen extreem doen.

kraampje pappie
Lemond
Laat gaan. Structureel en opzichtig negeren is het beste. Weldenkende mensen kunnen prima zelf oorde...

Je hebt gelijk. Maar ik hou graag de sneuneuzen een kleine spiegel voor, of ze willen kijken of niet. We wachten nog even op de 2 andere sneuzen.

Marik
kraampje pappie
Je hebt gelijk. Maar ik hou graag de sneuneuzen een kleine spiegel voor, of ze willen kijken of niet...

Nee hoor, ze zijn er al. Luid, duidelijk en extreem.

kraampje pappie

Ik wacht nog steeds op voorbeelden van die uitspraken malikkie.

Marik

Stil nu maar knul.

flats

Precies, geen voorbeelden dus. Ergo: je was dus een potje aan het stoken, zoals altijd.

Marik

En dan ook weer een andere gebruikersnaam. Ga eens wat anders doen met je leven kerel.

flats

Een ieder moet maar gewoon zijn mening vormen, inzake de zaak Israël, en alle andere zaken, zonder direct op alle mogelijke fora die in haatvorm ten toon te spreiden. Daar zouden vele fora (forums?) van opknappen.

flats

kraampje pappie
Lemond

esims5.0

De schijt aan alles mentaliteit van Raul is weer terug. Ik denk dat menig forumbezoeker dit geen leuk topic vindt, maar het wordt voor mij ook volledig verpest door de video's van Raul.

kraampje pappie

Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topic leuk??? Er zou wat meer kleur bekend kunnen worden, tegen de haters en de trollen, tegen de verspreiders van fake news. Lemond plaatst hier een relevante video.

Lemond
kraampje pappie
Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topi...

Eckhart Tolle is een fascinerende man, Kraam. Idd een relevante video, over onderlinge conflicten groot en klein, oorlogen enz vs het ego. Dat zien we hier nu op wf terug met allerlei ego's en ook buiten het wereldwijde web. De oorlog in Gaza bijvoorbeeld.

Tolle z'n uitleg over de gevolgen (stress of erger) van de continue stem (overdenken) in je hoofd die zich met pseudo problemen bezighoudt, en hoe deze te controleren en uiteindelijk zelf je gedachtes te bepalen, is het oefenen zeker waard. Ik zou daarvan een andere video van Tolle kunnen plaatsen, maar ik dacht...

esims5.0
kraampje pappie
Forumbezoekers die dit topic niet leuk vinden, blijven hier weg, maar wie in godsnaam vindt dit topi...

Ik zat eigenlijk nog te wachten op de onderbouwing in het internationaal recht dat wanneer je een oorlog begint en verliest, de winnaar een stuk grondgebied van jou kan claimen. Als dat waar is, dan heeft Nederland na de Tweede Wereldoorlog flink zitten slapen. We hadden bijvoorbeeld het Ruhrgebied kunnen opeisen.

kraampje pappie
esims5.0
Ik zat eigenlijk nog te wachten op de onderbouwing in het internationaal recht dat wanneer je een oo...

Liever wat duitse middelgebergtes dan. Stuk extra waddenkust had ook gemogen.

1 2 ... 397 398 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.