Zeg Puddingbenen
Het voegt m.i. helemaal niks toe om over Joden, keppeltjes en snikkels te beginnen en dat herhaaldelijk te benadrukken. Het is er allicht in veel gevallen mee verbonden, maar wellicht in evenzoveel gevallen totaal niet. Ik vind het een onnodige kwetsende toevoeging die er niet fraai uitziet.
Laat je niet teveel vangen in blinde woede. Dat doet ook afbreuk aan het punt dat je wil maken dat Netanyahu en z'n boevenbende zich als honden gedragen met (totale) minachting voor de Gazanen. De VS incluis, waarbij Biden nog een beetje laveerde tussen de verschillende belangen (internationaal/nationaal) maar Trump er nu met gestrekt been in gaat en al dan niet gemeend openlijk deporatie promoot. Je ziet ook het verschil in opereren door Netanyahu, die eerst lang heeft afgetast hoeveel hij kon maken bij Biden (en zich relatief inhield) maar gaandeweg zich meer durfde te permiteren (inval Libanon/Syrie) toen duidelijk werd dat Biden z'n invloed tanende was. Ondertussen durft hij zich verbaal net zo schofterig op te stellen als Trump doet op wereldtoneel.
Wat wel ondertussen duidelijk is dat Netanyahu en Trump van het type zijn dat houdt van vernederen van anderen als ze de baas zijn. Die hebben waarschijnlijk minachting voor elk levend wezen dat niet henzelf (of familie) betreft.
Pud heeft geen blinde woede hoor, die speelt het, die daagt uit, en roeptoetert beledigende en antisemitische teksten. Zijn kleur is al een tijd bekend, de vraag is waarom wf die haat op hun website laat bestaan. Al denk ik dat met de vraag stellen we al redelijk bij een antwoord komen.
Je hoeft je er niet buiten te houden, je bijdragen zijn vrijwel altijd prima. Ik doe niet aan dans, ik strijd tegen de antisemieten en andere haters in de wereld. In welke vorm ze dan ook verschijnen.
We vergeten niet:
Eckhart Tolle is een fascinerende man, Kraam. Idd een relevante video, over onderlinge conflicten groot en klein, oorlogen enz vs het ego. Dat zien we hier nu op wf terug met allerlei ego's en ook buiten het wereldwijde web. De oorlog in Gaza bijvoorbeeld.
Tolle z'n uitleg over de gevolgen (stress of erger) van de continue stem (overdenken) in je hoofd die zich met pseudo problemen bezighoudt, en hoe deze te controleren en uiteindelijk zelf je gedachtes te bepalen, is het oefenen zeker waard. Ik zou daarvan een andere video van Tolle kunnen plaatsen, maar ik dacht...
Ik zat eigenlijk nog te wachten op de onderbouwing in het internationaal recht dat wanneer je een oorlog begint en verliest, de winnaar een stuk grondgebied van jou kan claimen. Als dat waar is, dan heeft Nederland na de Tweede Wereldoorlog flink zitten slapen. We hadden bijvoorbeeld het Ruhrgebied kunnen opeisen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.