Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 34 ... 285 286
esims2.0
SprintMaster
#823
@Esims: wiskundig gezien ben je erg negatief. Stel je hebt 70 verschillende deeltjes. Dan kun je daa...

Had je het nu over de eiwitsynthese en transport-RNA? Ik bedoelde daar 4*4*4. Ik deed dat trouwens ook allemaal maar uit het hoofd, naar aanleiding van de biologieles op de middelbare school van jaren geleden. Had dus gekund dat ik hier en daar iets niet helemaal correct had.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik zie al zo'n verzameld journaille met een luchtballon opstijgen om een gaatje in de wolk te krabben.

Klootje Kriekeljon

Wel eens van turbo evolutie bij Malawi cichliden gehoord? 

kraamhol
Klootje Kriekeljon
#828
Wel eens van turbo evolutie bij Malawi cichliden gehoord? 

Voordat je het weet heb je in de wf evolutie wereld flitsers met de meest uitéénlopende standpunten:)

kraamhol

Goed nieuws, eindelijk een standpunt:

https://nos.nl/artikel/2523611-universiteiten-willen-banden-met-israel-niet-verbreken

Volgende stap lijkt me wat eerder en harder optreden tegen dat vernielende uitschot!

esims2.0

Ik moet mezelf nog even corrigeren over wat ik zei over 64 aminozuren. Er zijn weliswaar 64 combinaties mogelijk op het transport-RNA, maar niet alle combinaties zijn in gebruik en bovendien coderen sommige combinaties voor hetzelfde aminozuur. In het menselijk lichaam zijn er maar 20 aminozuren; in de natuur komen er veel meer voor.

Een combinatie van drie letters (basen eigenlijk) op het messenger-RNA die de start markeert, en een combinatie die het einde van de codering markeert, het is allemaal zeer moeilijk voor te stellen dat dit via toeval is ontstaan en dat er geen idee achter zit. En zolang we het niet begrijpen, kun je volgens mij ook niet met zekerheid claimen dat alle soorten ontstaan zijn via toevallige mutaties en natuurlijke selectie. En blijft de evolutietheorie een theorie.

Afbeelding op Wikipedia.

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
kraamhol
#830
Goed nieuws, eindelijk een standpunt: https://nos.nl/artikel/2523611-universiteiten-willen-banden-m...

Ook goed nieuws: https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6315995/vn-zet-leger-israel-op-zwarte-lijst-wegens-falen-bij-beschermen-kinderen-in-oorlog.html

En dan nu ook eindelijk harder gaan optreden tegen dat vernielende (en dodelijke) uitschot!

Laatst gewijzigd
Wheely

De gepensioneerd Israëlische psycholoog Elchanan vocht in de Zesdaagse Oorlog (1967), de Uitputtingsoorlog (1967-1970) en de Jom Kipoer-oorlog (1973)..... Hij heeft geen hoop meer dat echte verandering uit Israël zelf kan komen. "Andere landen moeten sancties opleggen en onze regering dwingen de koers van de vrede te kiezen", zegt Elchanan. "Het is de enige manier, en dat is wat ik tegen de wereld wil zeggen: red Israël alsjeblieft van zichzelf."

esims2.0

"Azraël woont samen met Gargamel in een bouwvallig kasteel, niet ver van het Smurfendorp. Ze vinden echter zelden een mogelijkheid om het Smurfendorp te bereiken, hoe dichtbij ze er vaak ook zijn. Azraël zou het liefst zoveel mogelijk Smurfen opeten, maar dit lukt hem nooit."

Ook via Wikipedia

kraamhol
Wijsgeer
#832
Ook goed nieuws: https://www.nu.nl/midden-oostenconflict/6315995/vn-zet-leger-israel-op-zwarte-lijst...

Je bedoelt Hamas die zich als laffe honden achter kinderen en zieken verschuilen? Daar mag inderdaad nog wel wat harder tegen worden opgetreden. Tabula rasa!

SprintMaster

Wat hadden we nu afgesproken?

 

kraamhol
SprintMaster
#836
Wat hadden we nu afgesproken?  

Wist niet dat er iets was afgesproken, maar je hebt gelijk! 

Romāns Vainšteins

Hoe moeten we dat 'tabula rasa' interpreteren? Als de titel van Metallica s debuutalbum?

Thurau

https://www.ad.nl/politiek/ind-hield-lage-nareis-op-nareis-cijfers-maandenlang-achter~a858b171/

Wat is Dilan en de hele VVD diep gezakt. Je gebruikt dus een leugen om het kabinet te laten vallen en vervolgens tetter je die leugen de hele campagne door om dan uiteindelijk de verkiezingen te verliezen. Moreel en strategisch een absoluut dieptepunt. Gelukkig krijgen we nu Sophie Hermans als minister LOL

Raul Alcala
kraamhol
#835
Je bedoelt Hamas die zich als laffe honden achter kinderen en zieken verschuilen? Daar mag inderdaad...

Dus dat. Hoor je wijsgeer nooit over

Raul Alcala

Ondertussen bedanken ds ayatollah in Iran de studenten voor inzet en worden ze opgeroepen zich t0t de islam te bekeren

Waarna ze van vreugde de radbout universiteit sloopten

Wijsgeer
Thurau
#839
https://www.ad.nl/politiek/ind-hield-lage-nareis-op-nareis-cijfers-maandenlang-achter~a858b171/ Wat...

Het is inderdaad in- en intriest, het niveau van de VVD. Maar blijkbaar nog altijd goed voor een boel zetels.

Wat ik me hardop afvraag, is of het onder dit kabinet wel beter gaat worden. Want wat leugentjes "om bestwil" gaan er prima in bij BBB en PVV. Terwijl Omtzigt in een spagaat terecht komt: ofwel is hij de boeman wanneer hij het kabinet opblaast, ofwel hij verpest het definitief bij zijn achterban als hij dit laat doorgaan. Linksom of rechtsom is Omtzigt de kop van jut geworden door deel te nemen aan dit kabinet.

Raul Alcala
kraamhol
Raul Alcala
#841
Ondertussen bedanken ds ayatollah in Iran de studenten voor inzet en worden ze opgeroepen zich t0t d...

ja, je hoort leo ook ineens niet meer, toch zijn stadje.

Raul Alcala
kraamhol
#844
ja, je hoort leo ook ineens niet meer, toch zijn stadje.

Ratbout 

Il Leopardo della Primavera

Waarom gaat het hier over aminozuren

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#844
ja, je hoort leo ook ineens niet meer, toch zijn stadje.

sorry ik heb soms ook een leven

kraamhol
Romāns Vainšteins
#838
Hoe moeten we dat 'tabula rasa' interpreteren? Als de titel van Metallica s debuutalbum?

tabula rasa: ten alle tijde vriendelijk proberen te overleggen, te onderhandelen, zelfs als dat met kindermoordenaars en verkrachters is, zelfs als ze zich verschuilen achter kinderen en zieken, zelfs als ze worden beschermd door een groot gedeelte van een volk, die hetzelfde gedachtengoed met zich meedraagt. Altijd, ik herhaal ALTIJD vriendelijk blijven. Dat is zo'n beetje de definitie van tabula rasa romein.

Edit: we hadden afgesproken het er niet meer over te hebben, sorry wederom!

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#841
Ondertussen bedanken ds ayatollah in Iran de studenten voor inzet en worden ze opgeroepen zich t0t d...

Mooi stukje valse framing weer, is dat nou weer de fascistenretoriek waar we het over hadden?
Als die ayatollah nou opeens de PVV gaat bedanken, is de PVV dan ook meteen fout? Of hoe werkt dat in jouw hoofd? 

PS: het is Radboud, maar ik snap dat goede spelling moeilijk is voor iemand die zo trots is op Nederland dat ie PVV stemt.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Het was slechts een feitelijke constatering Leo. Ik oordeel niet. Zo werkt dat in m'n hoofd

1 2 ... 34 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.