Ja, die terugkerende teergevoeligheid van Halsema naar primaatachtigen is wonderbaarlijk, Kraam.
Richard de Mos bakt me trouwens een poets van jewelste in Den Haag. Blaast zo de coalitie op nu ene Mairan Sewtahal en ander Ismet Bingöl overstappen van de PvdA en het CDA. Er hangt iets in de lucht. Ik proef iets en het is geen quinoa, soja of godvergeten havermelk.
Ik mis de echokamer. En het is een gemiste kans om niet net als RV op dagelijkse basis linkse krenten uit de pap te hebben gevist.
'Met de gratie voor zijn zoon bewijst Biden zichzelf, zijn partij, zijn presidentschap én zijn land een slechte dienst'
Eufemisme van het jaar gewonnen door de Volkskrant.
Eeeeezel.
Goed nieuws, een veiliger Israel:
https://nos.nl/artikel/2548432-israel-gaat-nederzettingen-op-bezette-golanhoogten-uitbreiden
De ieren staan aardig bekend om hun antisemitisme, op een eiland kunnen ze zich beter om hun eigen troubles kummern. Blijft verder raar dat wf niets doet aan het rondwarende antisemitisme hier. En maar nieuwe huisregels opstellen.
Motief is waarschijnlijk hetzelfde: een debiele idioot die slachtoffers wil maken.
Wat ik ook verwacht is het hele islam=gevaarlijk-verhaal. Extreem rechts zal dit kerstcadeau dankbaar uitpakken. Ik heb daar niet zoveel mee eerlijk gezegd, voor mij is het gewoon een debiele idioot in een auto. Ik heb in mijn leven heel veel moslims gezien, en er is er geen eentje die mij iets kwaads heeft gedaan. Ik ben wel ooit op mijn neus geslagen door een katholiek.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.