Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 395 ... 400 401
Raul Alcala

Ja, die terugkerende teergevoeligheid van Halsema naar primaatachtigen is wonderbaarlijk, Kraam.

Richard de Mos bakt me trouwens een poets van jewelste in Den Haag. Blaast zo de coalitie op nu ene Mairan Sewtahal en ander Ismet Bingöl overstappen van de PvdA en het CDA. Er hangt iets in de lucht. Ik proef iets en het is geen quinoa, soja of godvergeten havermelk.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Riesj!

Raul Alcala

Ik mis Leopardo en Romance een beetje als ik Hans beluister

santakraam

luipaard, de romein, ezi, pudding, snik...

Raul Alcala

Ben allang blij dat wij elkaar nog hebben, moppie. En wat een feest nu we binnenkort samen gaan wonen, en jij stofzuigt én afwast. 

Hartje 

Laatst gewijzigd
santakraam
Raul Alcala
Ben allang blij dat wij elkaar nog hebben, moppie. En wat een feest nu we binnenkort samen gaan wone...

zuigen gaat me wel lukken, maar wassen doe je zelf maar. Lekker rustig topic zo hoor, bevalt me wel zonder die rarerds.

Raul Alcala

Ja, kan ik lekker ongebreideld vids plaatsen zonder dat demense boos worden, ook.

En m'n ontbijt op bed KRAAM! Ham and eggs, please.

Raul Alcala

Raul Alcala

Los van je politieke kleur of handicap, toch mooi het eens van de kant van Klaas zelf te horen, nu genocide dit jaar het meest gevraagde kadootje op de verlanglijstjes was. 

Zo funky waar je staf en pepernoten van gaan steigeren.

Klootje Kriekeljon

Ik mis de echokamer. En het is een gemiste kans om niet net als RV op dagelijkse basis linkse krenten uit de pap te hebben gevist. 

'Met de gratie voor zijn zoon bewijst Biden zichzelf, zijn partij, zijn presidentschap én zijn land een slechte dienst'

Eufemisme van het jaar gewonnen door de Volkskrant. 

Eeeeezel.

Laatst gewijzigd
esims5.0

Fortunate Son 2.0.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Ik mis de echokamer. En het is een gemiste kans om niet net als RV op dagelijkse basis linkse krente...

Keep the spirit alive! 

Raul Alcala

Videos schijnen het vaak goed te doen. Ik had er laatst 1 op m'n Bohra kookcockpit zitten. Stem Partij voor de Dieren.

Raul Alcala

En dan had je ook nog de Fabeltjeskrant. En kapotte spijkerbroeken opgelapt met appeltjes stiksels op de knieën. Saroma pudding opstijven in de koelkast. Wat een tijden.

Puddingbenen

Geert de genocide goedkeurder is gezellig op pad richting zijn vriendjes. Hopelijk blijf ie daar. 

Raul Alcala

Nou, dat zal hem leren.

flip vla
esims5.0
flip vla
Goed nieuws, een veiliger Israel: https://nos.nl/artikel/2548432-israel-gaat-nederzettingen-op-beze...

Nog meer goed nieuws, ze leveren in Europa een nederzetting in.

"Good evening Basel! Here are the results from the Irish jury."
"Israël: no points."

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Eigenlijk zouden we niet moeten wachten tot de joden hun ambassades sluiten, maar zouden we zelf alle Israelische ambassadeurs pro-actief het land uit moeten flikkeren. 

#nietinmijnnaam!

flip vla
esims5.0
Nog meer goed nieuws, ze leveren in Europa een nederzetting in. "Good evening Basel! Here are the r...

De ieren staan aardig bekend om hun antisemitisme, op een eiland kunnen ze zich beter om hun eigen troubles kummern. Blijft verder raar dat wf niets doet aan het rondwarende antisemitisme hier. En maar nieuwe huisregels opstellen.

Marik

Kraam, als je voor de zoveelste keer een ban krijgt dan kun je ook weleens een keer je eigen conclusies trekken. Vertrek lekker van deze site en ga wat nuttigs doen met je leven. 

flip vla

Graag inhoudelijk, ipv op de man, dat is tegen de oude én de nieuwe huisregels.

Puddingbenen
Marik
Kraam, als je voor de zoveelste keer een ban krijgt dan kun je ook weleens een keer je eigen conclus...

Leven en laten leven, zou ik zeggen.

Al is dat in dit geval misschien wat vreemd, aangezien jullie allebei supporters zijn van het "genocide-regime"... 

esims5.0

De traditionele kerstmarktaanslag. We gaan het zien in hoeverre het motief verschilt van de vorige keer.

Puddingbenen
esims5.0
De traditionele kerstmarktaanslag. We gaan het zien in hoeverre het motief verschilt van de vorige k...

Motief is waarschijnlijk hetzelfde: een debiele idioot die slachtoffers wil maken. 

Wat ik ook verwacht is het hele islam=gevaarlijk-verhaal. Extreem rechts zal dit kerstcadeau dankbaar uitpakken. Ik heb daar niet zoveel mee eerlijk gezegd, voor mij is het gewoon een debiele idioot in een auto. Ik heb in mijn leven heel veel moslims gezien, en er is er geen eentje die mij iets kwaads heeft gedaan. Ik ben wel ooit op mijn neus geslagen door een katholiek.

1 2 ... 395 ... 400 401

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.