Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 392 393 394 395
Raul Alcala

Ik ben niet rechts, ik heb de schurft aan links, en Piri in het bijzonder 

SprintMaster

De allerallerallerlaatste op de bellijst was Dikkie Schoof. LOL 😂

Raul Alcala

Moet jij geen desinformatie bestrijden, knul?

Marik
Raul Alcala
Moet jij geen desinformatie bestrijden, knul?

Altijd zulke hoogwaardige content plaatsen op het forum, hoe doe je dat toch? Best wel jaloers.

santakraam
Marik
Altijd zulke hoogwaardige content plaatsen op het forum, hoe doe je dat toch? Best wel jaloers.

Nogmaals: dit is .nl, voor .blauw even rechtsboven op het vlagje klikken, je kunt het!

Raul Alcala
Marik

Moet je niet met Beer op be broodjes sneren?

SprintMaster

Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom lekker verder joh. 

santakraam
SprintMaster
Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom l...

Let je even op de nieuwe huisregels knul?

Raul Alcala
SprintMaster
Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom l...

?

Raul Alcala

Weer niet gelukt topic verwijderd te krijgen, Romans?

Marik

Nogmaals bedankt voor je constructieve bijdrages Michiel. Hierbij nog een paar synoniemen voor het woord knul: jochie, knaap, mannetje, jong en kalefakker.

Marik
santakraam
Nogmaals: dit is .nl, voor .blauw even rechtsboven op het vlagje klikken, je kunt het!

Och Kraam, ik heb zoveel hobby's. En timemanagement is een kwaliteit van me. Naast die vele andere kwaliteiten.

Raul Alcala
Marik
Nogmaals bedankt voor je constructieve bijdrages Michiel. Hierbij nog een paar synoniemen voor het w...

Graag gedaan, butje (ik ben je naam ff kwijt)

Laatst gewijzigd
Marik

^^ :D

SprintMaster

Hoog tijd om dit forum met galbakken te verlaten. Tot in de pruimentijd!

Raul Alcala

Alweer? Ik zie je wel weer terug bij een volgende nakende kabinetscrisis 

santakraam
SprintMaster
Hoog tijd om dit forum met galbakken te verlaten. Tot in de pruimentijd!

Als je naar Aruba gaat doe m'n pa de groeten!

Raul Alcala

Over Aruba gesproken. In 1987 waren we nog niet van de havermelk,  al ging Gerda wel over de tong.

Raul Alcala

Je kan van alles en nog wat zeggen over die integratie en jongens op scooters enzo. Maar uiteindelijk gaat liefde toch door de maag

santakraam
santakraam

Beter nieuws in deze, de boycot van Haaretz. Een krant die Hamasleden vrijheidsstrijders noemt, hoort niet in Israel thuis:

https://nos.nl/artikel/2545936-israelische-regering-boycot-kritische-krant-haaretz-nieuwe-stap-in-inperken-van-persvrijheid

Raul Alcala

Drie demonstranten hebben zich aan elkaar vastgemaakt en liggen voor de hoofdingang van het gebouw. Werknemers van de NOS kunnen daardoor niet via die ingang naar binnen.

Oh, jawel hoor 

santakraam
Raul Alcala

De gemeente zag de manifestatie tegen Jodenhaat op de Dam als een risico, vanwege de verwachte drukte in de stad voor Sinterklaas en Black Friday en de kans "dat er spontaan tegengeluiden komen", zei de woordvoerder van Halsema tegen De Telegraaf

spontaan tegengeluiden = geweld pro pallies. Ik ga kokkerellen aka gehakt maken.  Fijne dag

Oh ja. Free free Palestine! Stop fe genocide van de koloniale bezetter!

santakraam

'spontaan tegengeluiden', alsof je hamas vrijheidsstrijders noemt. Voortaan maar de vredesdemonstraties helemaal verbieden. 

#byitsrealname

1 2 ... 392 393 394 395

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.