Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 393 ... 399 400
Platonov
Raul Alcala
Ja, dit kabinet heeft een stroeve start. 0f is dat een understatement Kroam? En de implosie van het...

Omtzigt heeft gewoon zijn zetel nog dus komt niet voor een fatsoendame.

Raul Alcala

Ja, is ook zo. Idsinga terug vind ik mooi, ook een vinger naar de oppositie en de PVV.

Trouwens, ik verneem dat uit het circuit in Amsterdam protesten plaatsvinden tegen de vermaledijde uitspraak van halalvreters. Ze hebben dit woord van journalisten gehoord en/of het kan ook zijn dat bekenden van Achahbar en/of Hertzberger het op de Zeedijk hebben geroepen. 

Spoeddebat graag.

SprintMaster

Het beeld na gisteren is dat de VVD qua omgangsvormen is verruwd door de samenwerking met Wilders. 

Ragnar Lolbroek

Over de COP in Bakoe: Dat dat China zich nogal opportunistisch als ontwikkelingsland blijft tart toch ook alles. 🤷‍♂️ Verwijder jezelf uit die G77 en begin te betalen. 🤬

Raul Alcala

Ja, wat een farce is dat. Saudie Arabië ook.  Een verdrag uit 1992 godbetert. Het gaat om honderden miljarden euro's per jaar die we weggeven. Vervolgens overspoelen die Chinezen onze daken met goedkope zonnepanelen en onze wegen met goedkope fatbikes. Denk dat Trump z'n handen er vanaf gaat trekken.

Klootje Kriekeljon

De Chinezen zitten werkelijk overal. Veel in Afrika. Ze hebben zelfs enorme lappen grond in Amerika kunnen kopen. En ze zijn op dit moment kennelijk bezig met een weg over de Darien Gap, zodat de vluchtelingenstroom nog makkelijk kan verlopen. Alles om de stabiliteit van het westen te ontregelen. Op allerlei manieren waarop wij lichtjaren achterlopen. 

Raul Alcala

Ja, hier om de hoek ook eentje. 

Nieuwe dag, nieuwe vids 

Raul Alcala

Ulysse - ik moet helemaal niks -Ellian, my man.

Ragnar Lolbroek
Klootje Kriekeljon
De Chinezen zitten werkelijk overal. Veel in Afrika. Ze hebben zelfs enorme lappen grond in Amerika...

De puppeteers van onze miserie, die Chinezen. 😅

Klootje Kriekeljon
Ragnar Lolbroek
De puppeteers van onze miserie, die Chinezen. 😅

Als je het niet elke dag haalt valt het mee met de schijterij. 

Ragnar Lolbroek
Klootje Kriekeljon
Als je het niet elke dag haalt valt het mee met de schijterij. 

Jij lijkt mij er eentje die de schrijfsels van Jonathan Holslag mogelijk wel zou appreciëren... Dit zeg ik uiteraard onder voorbehoud 😅

Klootje Kriekeljon

Klopt het niet dan? 

China is gewoon van een andere categorie als het om geopolitiek, spionage, beïnvloeding andere landen gaat. Ontzettend vernuftige taktieken, ergens best bewonderenswaardig. Die spelen the patient game. 

Ragnar Lolbroek
Klootje Kriekeljon
Klopt het niet dan?  China is gewoon van een andere categorie als het om geopolitiek, spionage...

Ontken ik ook helemaal niet. Holslag ook niet trouwens. Die waarschuwt al een heel tijdje voor Chinezen. Vandaar mijn post.

Raul Alcala

Ik ben niet rechts, ik heb de schurft aan links, en Piri in het bijzonder 

SprintMaster

De allerallerallerlaatste op de bellijst was Dikkie Schoof. LOL 😂

Raul Alcala

Moet jij geen desinformatie bestrijden, knul?

Marik
Raul Alcala
Moet jij geen desinformatie bestrijden, knul?

Altijd zulke hoogwaardige content plaatsen op het forum, hoe doe je dat toch? Best wel jaloers.

santakraam
Marik
Altijd zulke hoogwaardige content plaatsen op het forum, hoe doe je dat toch? Best wel jaloers.

Nogmaals: dit is .nl, voor .blauw even rechtsboven op het vlagje klikken, je kunt het!

Raul Alcala
Marik

Moet je niet met Beer op be broodjes sneren?

SprintMaster

Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom lekker verder joh. 

santakraam
SprintMaster
Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom l...

Let je even op de nieuwe huisregels knul?

Raul Alcala
SprintMaster
Jankerd Alcala denkt met het stemmen op een ophitser de problemen van het land op te lossen. Droom l...

?

Raul Alcala

Weer niet gelukt topic verwijderd te krijgen, Romans?

Marik

Nogmaals bedankt voor je constructieve bijdrages Michiel. Hierbij nog een paar synoniemen voor het woord knul: jochie, knaap, mannetje, jong en kalefakker.

Marik
santakraam
Nogmaals: dit is .nl, voor .blauw even rechtsboven op het vlagje klikken, je kunt het!

Och Kraam, ik heb zoveel hobby's. En timemanagement is een kwaliteit van me. Naast die vele andere kwaliteiten.

1 2 ... 393 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.