Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 390 391 392 393 »
Platonov
Puddingbenen
Kunnen jullie de discussie over wel of niet geband worden even in een ander topic doen. We hebben M...

Mevrouw Nora sprak in haar verklaring ook niet van racisme. Logisch dat de rest het dan ook niet doet. Racisme zien we voornamelijk bij jodenjagend moslimtuig.

Raul Alcala
Platonov
Mevrouw Nora sprak in haar verklaring ook niet van racisme. Logisch dat de rest het dan ook niet doe...

Er is druk door de islamistische gemeenschap op haar uitgevoerd joh. 

Raul Alcala

"De polariserende omgangsvormen van de afgelopen weken hebben een zodanige impact op mij gehad dat ik mijn positie als staatssecretaris van dit kabinet niet langer effectief kan en wil vervullen. De toon en de inhoud van het debat, zoals dat ook afgelopen week is gevoerd, is in strijd met mijn persoonlijke waarden en integriteit en in strijd met wie ik ben.”

“De polarisatie die wij nu in de samenleving zien, is gevaarlijk omdat het de onderlinge verbondenheid tussen mensen ondermijnt. Hierdoor zien we elkaar niet meer als medemens, maar alleen nog als tegenstander. Deze polarisatie creëert een kloof die wederzijds begrip en respect verstoort. Vreedzaam samenleven wordt daardoor steeds moeilijker. Wanneer we elkaar niet meer kunnen horen of begrijpen, raken we verstrikt in vijandigheid en verliezen we de mogelijkheid om samen te werken aan gemeenschappelijke doelen. Nederland heeft verbinding nodig."

Wat een gewauwel over de toon. Ongekend ook om te vertrekken om de toon. Als je zo week bent aangelegd ben je niet geschikt als staatssecretaris of minister. En ze laat de slachtoffers van de Toeslagen affaire keihard in de steek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 390 391 392 393 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.