Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 389 390 391 392 »
esims5.0
santakraam
Ik moet zeggen, ik ben het niet zo vaak eens met sprintmaster, maar hij heeft gelijk hier: dat eeuwi...

Klets toch geen onzin. Iedere keer zeggen dat die bans "volkomen terecht" waren maar nooit concreet worden waarom. En ook al zou je nu alsnog iets verzinnen, een officiële reden heb ik nooit gehoord. En dan zo'n SprintMaster die handenwrijvend zegt dat ik onder een vergrootglas lig, maar ook geen zinnig argument noemt.

Het feit dat WF daarmee een beetje zat te dreigen, maakt ze alleen maar zieliger. Wel de banknop weten te vinden maar niet de woorden. Overigens ook niet reageren op e-mails. En dan forumbezoekers aanspreken op fatsoen.

Laatst gewijzigd
santakraam
esims5.0
Klets toch geen onzin. Iedere keer zeggen dat die bans "volkomen terecht" waren maar nooit concreet...

Klets en onzin is dubbel. Je breekt met deze reactie nieuwe én oude huisregels. Waarom toch altijd?

SprintMaster

@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waarom zou de redactie met iemand in discussie gaan over een ban? Totaal zinloos. Iemand wordt echt niet zo maar geband, dan moet je het wel bont maken. Ik herinner me m.b.t. jouw geval vorig jaar dat je met iedereen ruzie had over een spelidee en dat ging maar door. Kan me voorstellen dat de redactie dat voortdurende geruzie wat de sfeer verpest een keer zat was. Dus niet piepen als je dan een keer op de blaren moet zitten. Einde discussie.

esims5.0
SprintMaster
@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waa...

Wat jij nu suggereert als reden bij de eerste keer, kan sowieso niet waar zijn. En het gebeurde niet één maar drie keer. Bij de laatste keer maakte Maxim sowieso verkeerde aannames. Maar dit is blijkbaar jouw idee van het zuiver houden.

Overigens denk ik wel te weten wie de auteur is van dat verwijderde bericht waar het toen om draaide.

1 2 ... 389 390 391 392 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.