Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 392 ... 400 401
esims5.0
santakraam
Ik moet zeggen, ik ben het niet zo vaak eens met sprintmaster, maar hij heeft gelijk hier: dat eeuwi...

Klets toch geen onzin. Iedere keer zeggen dat die bans "volkomen terecht" waren maar nooit concreet worden waarom. En ook al zou je nu alsnog iets verzinnen, een officiële reden heb ik nooit gehoord. En dan zo'n SprintMaster die handenwrijvend zegt dat ik onder een vergrootglas lig, maar ook geen zinnig argument noemt.

Het feit dat WF daarmee een beetje zat te dreigen, maakt ze alleen maar zieliger. Wel de banknop weten te vinden maar niet de woorden. Overigens ook niet reageren op e-mails. En dan forumbezoekers aanspreken op fatsoen.

Laatst gewijzigd
santakraam
esims5.0
Klets toch geen onzin. Iedere keer zeggen dat die bans "volkomen terecht" waren maar nooit concreet...

Klets en onzin is dubbel. Je breekt met deze reactie nieuwe én oude huisregels. Waarom toch altijd?

SprintMaster

@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waarom zou de redactie met iemand in discussie gaan over een ban? Totaal zinloos. Iemand wordt echt niet zo maar geband, dan moet je het wel bont maken. Ik herinner me m.b.t. jouw geval vorig jaar dat je met iedereen ruzie had over een spelidee en dat ging maar door. Kan me voorstellen dat de redactie dat voortdurende geruzie wat de sfeer verpest een keer zat was. Dus niet piepen als je dan een keer op de blaren moet zitten. Einde discussie.

esims5.0
SprintMaster
@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waa...

Wat jij nu suggereert als reden bij de eerste keer, kan sowieso niet waar zijn. En het gebeurde niet één maar drie keer. Bij de laatste keer maakte Maxim sowieso verkeerde aannames. Maar dit is blijkbaar jouw idee van het zuiver houden.

Overigens denk ik wel te weten wie de auteur is van dat verwijderde bericht waar het toen om draaide.

santakraam

ze moeten ook eens ophouden met die roetpieten, waarom klauteren ze niet gewoon door de warmtepompen heen?

Puddingbenen

Kunnen jullie de discussie over wel of niet geband worden even in een ander topic doen.

We hebben Minister President "Er is echt geen racisme in mijn kabinet" Schoof, een kabinetscrisis die bezegeld is door een coalitie die Nora onder de bus heeft gesmeten met het verhaal "er is ECHT geen racisme geweest". Inclusief NSC zelf, die haar staatssecretaris heeft laten vallen als een baksteen.

En jullie kibbelen over een wel of niet terechte ban... 

Dus terug naar de politiek AUB

Raul Alcala

Wie is Nora?

esims5.0
SprintMaster
@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waa...

"Ik zal het je nog één keer uitleggen"

Ik zie nu pas dat zinnetje zoals je wel vaker begint. "Ik heb feilloos blootgelegd", "ik legde de vinger op de zere plek". Je praat als een dictator in het begin van je betoog. "Waarom zouden we dingen uitleggen? Straffen leggen we niet zomaar op." Misschien moet Amnesty jou nog eens het een en ander uitleggen.

Raul Alcala

Ik las net wat van Arturo, en hij had het over "Vrolijk Rechts". Kan ik me eigenlijk wel in vinden. Zeker als je zijn stukjes leest en zeker als je toekijkt hoe de oppositie in Den Haag en daarbuiten zoals hier, nog steeds woedend zijn over alles en nog wat. Dat gaan ze echt niet nog 4 jaar volhouden. Anders gaan ze allemaal Omtzigt achterna. 

Die Idsinga mbv de PVV hebben ze ook nog het werken onmogelijk gemaakt. Keurige man. Ze grijpen alles echt alles aan, nietsontziend, no mercy. En met dank aan ene Nora kunnen we nu dus ook "racistisch kabinet" aan het arsenaal toevoegen. En er is nogal wat voorbij gekomen hier, en daar als je naar links keek. Extreem rechts, dom rechts, radicaal rechts, fascisten, het putje van de samenleving werd helemaal uitgediept.

Vrolijk Rechts dus.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vele talenten ook. Een soort Scheffer, maar dan meer erudiet vs goed gebekte crackhead.

esims5.0

Ophouden met die video's.

Allereerst betekent Nora 'licht', wat symbool staat voor helderheid en hoop. Daarnaast kan de naam ook 'eer' betekenen, wat een gevoel van waardigheid en respect uitstraalt. Tot slot wordt Nora soms vertaald als 'vrouw van eer', wat een sterke en nobele karaktereigenschap benadrukt.

Emma en Julia moeten vrezen voor hun plek het komend jaar denk ik.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Nee, daar ga ik niet mee stoppen. Alsof jij zou stoppen met Teletekst, en doordrammen. Ok, ik stop ermee als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.

Nora is een mooie naam. Voor de rest heb ik mevrouw Achahbar niet gezien de afgelopen maanden. Misschien kan ze een leuke klaverjas club vinden, zodat ze haar racismekaarten wat vaker kan trekken én uitspelen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Welterusten

esims5.0
Raul Alcala
Nee, daar ga ik niet mee stoppen. Alsof jij zou stoppen met Teletekst, en doordrammen. Ok, ik stop e...

Dat bedoel ik dus met de schijt aan alles mentaliteit bij sommigen hier, en dat het daardoor niet mogelijk is om met ongeschreven gedragsregels te komen. Ik zou zeker bereid zijn om te stoppen met Teletekst afbeeldingen, als die werkelijk gemeend een ergernis zouden zijn, maar tot nu toe worden ze alleen belachelijk gemaakt omdat het zogenaamd ouderwets is. Nieuws in de vorm van audio en video is heel iets anders dan tekst. En niet zelden gooi je er hier ook muziekvideo's in, wat meestal zwarte boys video's zijn. Het is jehova gedrag.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims5.0
"Ik zal het je nog één keer uitleggen" Ik zie nu pas dat zinnetje zoals je wel vaker...

Van Maxim moet er natuurlijk 'ik vind' voor staan

esims5.0
Il Leopardo della Primavera
Van Maxim moet er natuurlijk 'ik vind' voor staan

Ja je kon erop wachten. Die nieuwe huisregels worden massaal aan de laars gelapt.

santakraam
Raul Alcala
Nee, daar ga ik niet mee stoppen. Alsof jij zou stoppen met Teletekst, en doordrammen. Ok, ik stop e...

Nora is een prachtvoornaam, en Achahbar een prachtige achternaam, en laat zij nou net de enige met ballen zijn geweest in het kabinet. De rest is een hoopje los zand, je kent het wel, op het strand, waar de wokkies vaak nog stukken glas en plastic achterlaten waar je intrapt.

esims5.0
santakraam
Nora is een prachtvoornaam, en Achahbar een prachtige achternaam, en laat zij nou net de enige met b...

Je weet niet eens wat er gezegd is. En ik vind aftreden niet per se moedig. Wel een opvallend geluid van kamp Israël trouwens.

Raul Alcala
esims5.0
Dat bedoel ik dus met de schijt aan alles mentaliteit bij sommigen hier, en dat het daardoor niet mo...

War loop je te janken over een video van Arthur van Amerongen icm z'n boekpresentatie Eurabia? Het is gvd gewoon informatief en actueel 

Raul Alcala
santakraam
Nora is een prachtvoornaam, en Achahbar een prachtige achternaam, en laat zij nou net de enige met b...

Ja, waar kwallen zoals....

Raul Alcala

Nieuws in de vorm van audio en video is heel iets anders dan tekst

Ja, en? Kijk je ook geen journaal?

esims5.0
Raul Alcala
Nieuws in de vorm van audio en video is heel iets anders dan tekst Ja, en? Kijk je ook geen journaa...

Echt heel weinig. Maar dat is een andere discussie. En als het met blaffen je zin doordrijven is (SprintMaster ook al), dan houd ik het ook voor gezien hier.

Raul Alcala

Prima, tabee en het ga je goed. Heb ook geen zin in dagelijkse deja vu's met drammende esims over video's 

santakraam

Hebben we net het mooiste nieuws van deze zondagochtend gekregen?

Raul Alcala

Keert Dusan - pak schaal - Tadic in de winterstop terug naar Ajax?

1 2 ... 392 ... 400 401

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.