Wederom sla je de plank mis: ik spreek je aan op jouw gedrag, namelijk het steeds weer doorzeiken op gedane zaken die geen keer nemen.
Dat het punt van die bans weer actueel zou zijn klopt ook niet. Want dit is hoe de conversatie gisteren ging:
Esims 15 nov 17:54:
(...) "Het gedrag waar het om gaat is wel cultureel bepaald. Nu ben ik aan het discrimineren maar ik vind dat dat mag."
Il Leopardo 15 nov 18:14:
"Goed dat je 'ik vind' zegt, zal Maxim waarderen! ;)"
Esims 15 nov 18:24:
"Nu je toch de link met Maxim en de nieuwe huisregels legt" (...)
Il Leopardo 15 nov 18:26:
"Ik snap je punt, maar dat te pas en te onpas in elk topic neerkalken lijkt niet te helpen, dus geen idee waarom je dat blijft doen. "
Het is dus de kwinkslag van Il Leopardo waar je op reageerde. Deze volgde op een best wel dubieuze uitspraak (en dat is nog een understatement) van jouw kant! In plaats van even te kijken naar wat je zelf gezegd hebt, denk je weer een excuus te hebben om weer volledig leeg te lopen richting Wielerflits en hun beleid. Het is je al tig keer gezegd door meerdere forumleden om nu eens op te houden met zeiken over jouw bans omdat dat toch niet gaat helpen maar je wilt het gewoon niet snappen. Dus uiteindelijk zal het wel op optie 1 gaan uitdraaien van mijn advies aan jou. Je ligt iig onder een vergrootglas omdat je al een paar keer een ban hebt omzeild.
Zo en nu weer terug naar het onderwerp. Hoeveel wetten heeft dit kabinet al door de Kamer gekregen?
Als je begint met doorzeiken, dan weet je al weer dat SprintMaster geen inhoudelijk verhaal heeft. Dat de huisregels en het omzeilen weer actueel waren naar aanleiding van dit topic, beweerde ik helemaal niet.
De manier hoe jij steeds op mij reageert heeft alles te maken met andere discussies, met name over stikstof en over migratie. Zodra ik kritiek heb op Wielerflits of op medeflitsers, dan durf je het iedere keer aan om frustraties af te reageren, omdat je denkt dat je de steun van anderen hebt. Ik denk dat dat nogal meevalt. Wheely zei vorig jaar een keer dat ik er te lang over doorging, en dat heb ik me wel degelijk aangetrokken.
Waar Wielerflits gisteren mee kwam vind ik eerlijk gezegd waardeloos, gelet op waar de discussie een maand geleden ophield. Dat ik nu nog eens mijn kritiek laat horen, vind ik volkomen legitiem.
Hoe fijn is dat, een glutenvrije Zwarte Piet.
Glutenvrije Piet
Tijdens de intocht loopt dit jaar ook een Glutenvrije Piet mee. De Nederlandse Coeliakie Vereniging (NCV) heeft ervoor gezorgd dat Glutenvrije Piet ook in Vianen is. Deze speciale Piet richt zich alleen op de kinderen met coeliakie. Kinderen met coeliakie in Vianen kunnen van de website van de NCV (Glutenvrije Piet - NCVl) een kleurplaat en een vlag downloaden. Als ze deze tijdens de intocht omhoog houden, ziet Glutenvrije Piet bij wie hij moet zijn. De glutenvrije kruidnoten die deze Piet bij zich heeft, zijn veilig verpakt in eenpersoons zakjes. Zo ontstaat er geen kruisbesmetting met het reguliere strooigoed.
Ik moet zeggen, ik ben het niet zo vaak eens met sprintmaster, maar hij heeft gelijk hier: dat eeuwige doorzeiken van esims over zijn bans, die overigens allen MEER dan terecht waren. En dan ook nog flitsers afzeiken die aan wf gevraagd hebben waarom ze waren geblokt, en zodoende weer 'ontblokt zijn'. Maar één ding geef ik hem: hij maakt tenminste geen nieuwe accounts met andere namen aan, zoals bv de oude schilder regelmatig doet.
Dus esims doe wat één van je favoriete songs bevatte: laat het los!
Jazeker, al had ie het in de gemeenteraad niet echt naar z'n zin. Z'n stairway to heaven kroeg was overigens aardige bagger. Maar wat de intocht vandaag duidelijk heeft gemaakt: Wat is Vianen toch schijtlelijk, en waarom die kinderen opgevoed worden met een jaarlijks slavenfeest mag joost met de kleine L weten.
Slavenfeest? Die oude zak schimmel is de Spaanse equivalent van Biden. Zonder z'n zwarte Pieten komt ie z'n paard niet eens op. En wie pakken al die kadootjes elk jaar weer in? Wie schrijven al die gedichten? Wie struinen er over de daken als volleerde acrobaten? Wie doen de planning, de pr?
Zonder z'n zwarte Pieten managers is die seniele conjo helemaal nergens.
Spaans? Dat je in deze eeuw geboren bent betekent niet dat je je niet op de hoogte kan stellen van de geschiedenis. Neem aan dat je naar het stembusje van blondie bent gelokt met een paar pepernoten?
Klets toch geen onzin. Iedere keer zeggen dat die bans "volkomen terecht" waren maar nooit concreet worden waarom. En ook al zou je nu alsnog iets verzinnen, een officiële reden heb ik nooit gehoord. En dan zo'n SprintMaster die handenwrijvend zegt dat ik onder een vergrootglas lig, maar ook geen zinnig argument noemt.
Het feit dat WF daarmee een beetje zat te dreigen, maakt ze alleen maar zieliger. Wel de banknop weten te vinden maar niet de woorden. Overigens ook niet reageren op e-mails. En dan forumbezoekers aanspreken op fatsoen.
@esims: laten we de discussie zuiver houden. Ik zal het je nog één keer uitleggen: waarom zou de redactie met iemand in discussie gaan over een ban? Totaal zinloos. Iemand wordt echt niet zo maar geband, dan moet je het wel bont maken. Ik herinner me m.b.t. jouw geval vorig jaar dat je met iedereen ruzie had over een spelidee en dat ging maar door. Kan me voorstellen dat de redactie dat voortdurende geruzie wat de sfeer verpest een keer zat was. Dus niet piepen als je dan een keer op de blaren moet zitten. Einde discussie.
Wat jij nu suggereert als reden bij de eerste keer, kan sowieso niet waar zijn. En het gebeurde niet één maar drie keer. Bij de laatste keer maakte Maxim sowieso verkeerde aannames. Maar dit is blijkbaar jouw idee van het zuiver houden.
Overigens denk ik wel te weten wie de auteur is van dat verwijderde bericht waar het toen om draaide.
Kunnen jullie de discussie over wel of niet geband worden even in een ander topic doen.
We hebben Minister President "Er is echt geen racisme in mijn kabinet" Schoof, een kabinetscrisis die bezegeld is door een coalitie die Nora onder de bus heeft gesmeten met het verhaal "er is ECHT geen racisme geweest". Inclusief NSC zelf, die haar staatssecretaris heeft laten vallen als een baksteen.
En jullie kibbelen over een wel of niet terechte ban...
Dus terug naar de politiek AUB
"Ik zal het je nog één keer uitleggen"
Ik zie nu pas dat zinnetje zoals je wel vaker begint. "Ik heb feilloos blootgelegd", "ik legde de vinger op de zere plek". Je praat als een dictator in het begin van je betoog. "Waarom zouden we dingen uitleggen? Straffen leggen we niet zomaar op." Misschien moet Amnesty jou nog eens het een en ander uitleggen.
Ik las net wat van Arturo, en hij had het over "Vrolijk Rechts". Kan ik me eigenlijk wel in vinden. Zeker als je zijn stukjes leest en zeker als je toekijkt hoe de oppositie in Den Haag en daarbuiten zoals hier, nog steeds woedend zijn over alles en nog wat. Dat gaan ze echt niet nog 4 jaar volhouden. Anders gaan ze allemaal Omtzigt achterna.
Die Idsinga mbv de PVV hebben ze ook nog het werken onmogelijk gemaakt. Keurige man. Ze grijpen alles echt alles aan, nietsontziend, no mercy. En met dank aan ene Nora kunnen we nu dus ook "racistisch kabinet" aan het arsenaal toevoegen. En er is nogal wat voorbij gekomen hier, en daar als je naar links keek. Extreem rechts, dom rechts, radicaal rechts, fascisten, het putje van de samenleving werd helemaal uitgediept.
Vrolijk Rechts dus.
Ophouden met die video's.
Emma en Julia moeten vrezen voor hun plek het komend jaar denk ik.
Nee, daar ga ik niet mee stoppen. Alsof jij zou stoppen met Teletekst, en doordrammen. Ok, ik stop ermee als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Nora is een mooie naam. Voor de rest heb ik mevrouw Achahbar niet gezien de afgelopen maanden. Misschien kan ze een leuke klaverjas club vinden, zodat ze haar racismekaarten wat vaker kan trekken én uitspelen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.