Het moet gewoon een keer klaar zijn Esims, na meer dan een jaar. Je lijkt wel een vrouw die onthoud hoe vaak haar man rommel in de wasbak heeft laten liggen en hem daar steeds mee confronteert. Als je het er niet mee eens bent kun je twee dingen doen zonder de sfeer hier steeds te verpesten:
1 verdwijn van dit forum/deze site.
2. neem je verlies en hou op te zeuren.
Die gozer van Denk neem ik na deze week niet meer serieus hoor. Als er eentje is die zichzelf compleet belachelijk heeft gemaakt en in een schijnwereld leeft dan is hij het wel. Altijd de racismekaart trekken, maar het vuur in zijn ogen als hij over Joodse mensen praat, is ronduit eng.
Ja, hilarische Sprintmaster en Leo. Ongenuanceerde plek, Raul de gebeten hond. Gooi maar dicht. Weg ermee. Maar ze roken bloed met de kabinetscrisis. Alleen vielen hun bijdrages weer erg tegen. Leo denkt dat het afpakken van een paspoort nieuw is en SM was weer eens nijdig op esims
Van die 2 boys ook hoor. Ach, dit topic zal geheid inkakken. Zeker als we elkaar niet meer de maat mogen nemen, ten alle tijde respectvol naar elkaar moeten zijn en de juiste mening moeten verkondigen. De regels van de gelaarsde kat zeg maar.
Met de romein in neverland scheelt dat in ieder geval een bak zinloze en domme opmerkingen over Wilders. Ben zoals je weet geen blondie-fan (hou van donker), maar de romein zakte regelmatig door de...ja door de wat eigenlijk...we gaan het wel zien, hoe dit topic verdergaat, en hoe en wat er gemodereerd gaat worden.
Wederom sla je de plank mis: ik spreek je aan op jouw gedrag, namelijk het steeds weer doorzeiken op gedane zaken die geen keer nemen.
Dat het punt van die bans weer actueel zou zijn klopt ook niet. Want dit is hoe de conversatie gisteren ging:
Esims 15 nov 17:54:
(...) "Het gedrag waar het om gaat is wel cultureel bepaald. Nu ben ik aan het discrimineren maar ik vind dat dat mag."
Il Leopardo 15 nov 18:14:
"Goed dat je 'ik vind' zegt, zal Maxim waarderen! ;)"
Esims 15 nov 18:24:
"Nu je toch de link met Maxim en de nieuwe huisregels legt" (...)
Il Leopardo 15 nov 18:26:
"Ik snap je punt, maar dat te pas en te onpas in elk topic neerkalken lijkt niet te helpen, dus geen idee waarom je dat blijft doen. "
Het is dus de kwinkslag van Il Leopardo waar je op reageerde. Deze volgde op een best wel dubieuze uitspraak (en dat is nog een understatement) van jouw kant! In plaats van even te kijken naar wat je zelf gezegd hebt, denk je weer een excuus te hebben om weer volledig leeg te lopen richting Wielerflits en hun beleid. Het is je al tig keer gezegd door meerdere forumleden om nu eens op te houden met zeiken over jouw bans omdat dat toch niet gaat helpen maar je wilt het gewoon niet snappen. Dus uiteindelijk zal het wel op optie 1 gaan uitdraaien van mijn advies aan jou. Je ligt iig onder een vergrootglas omdat je al een paar keer een ban hebt omzeild.
Zo en nu weer terug naar het onderwerp. Hoeveel wetten heeft dit kabinet al door de Kamer gekregen?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.