Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 390 ... 399 400
esims5.0
Il Leopardo della Primavera
Goed dat je 'ik vind' zegt, zal Maxim waarderen! ;)

Nu je toch de link met Maxim en de nieuwe huisregels legt, de vergelijking met het paspoort afnemen en hier geband worden was ook al bij mij opgekomen. Ik ben drie keer hier geband waarvan ik zeker de eerste twee keren het totaal niet zag aankomen. Vooraf geen vermoeden en achteraf geen toelichting gekregen, op dat punt wil ik verbetering van Wielerflits zien, maar dat gebeurt gewoon niet. Alsof WF zelf onschendbaar is. Dit in tegenstelling tot het afnemen van een paspoort, dat gebeurt niet zomaar.

esims5.0
Nu je toch de link met Maxim en de nieuwe huisregels legt, de vergelijking met het paspoort afnemen...

Ik snap je punt, maar dat te pas en te onpas in elk topic neerkalken lijkt niet te helpen, dus geen idee waarom je dat blijft doen. 

esims5.0
Ik snap je punt, maar dat te pas en te onpas in elk topic neerkalken lijkt niet te helpen, dus geen...

Ik vind dat dat Wielerflits in algemene zin onbetrouwbaar maakt.

Marik
esims5.0
Nu je toch de link met Maxim en de nieuwe huisregels legt, de vergelijking met het paspoort afnemen...

Wauw......net als je denkt dat esims niet meer kan verrassen......doet ie het toch.

esims5.0
Marik
Wauw......net als je denkt dat esims niet meer kan verrassen......doet ie het toch.

Ik geloof niet dat jij in dit geval helemaal objectief bent. Dat geldt ook voor Raul en Romans van wie ik onlangs wat kritiek kreeg, omdat ik erover doorga. Maar zij likken zich terug na een ban en dat doe ik niet. Iets met ruggengraat en een banaan.

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Het moet gewoon een keer klaar zijn Esims, na meer dan een jaar. Je lijkt wel een vrouw die onthoud hoe vaak haar man rommel in de wasbak heeft laten liggen en hem daar steeds mee confronteert. Als je het er niet mee eens bent kun je twee dingen doen zonder de sfeer hier steeds te verpesten:

1 verdwijn van dit forum/deze site.

2. neem je verlies en hou op te zeuren. 

Laatst gewijzigd
esims5.0
SprintMaster
Het moet gewoon een keer klaar zijn Esims, na meer dan een jaar. Je lijkt wel een vrouw die onthoud...

Verder dan ad hominems kom ook jij niet. Het punt werd weer actueel na het introduceren van de nieuwe huisregels, waarin nog eens de nadruk gelegd werd op het omzeilen van bans. Wat ik als kritiek zag, dus reageer ik. Niet eens meteen, want dit soort reacties kon je dan verwachten.

FDJ
santakraam
16:50   Hoe zit het met openbaarmaking van de notulen? Verschillende oppositiepart...

Die gozer van Denk neem ik na deze week niet meer serieus hoor. Als er eentje is die zichzelf compleet belachelijk heeft gemaakt en in een schijnwereld leeft dan is hij het wel. Altijd de racismekaart trekken, maar het vuur in zijn ogen als hij over Joodse mensen praat, is ronduit eng.

Klootje Kriekeljon

Dit topic moest dicht toch? Man man man. 

esims5.0

Een slimme zoekopdracht en dan heb je dat nummer wel.

SprintMaster

Als NSC zijnde had men degene die zich racistisch heeft geuit er op aan moeten spreken en eventueel zijn/haar aftreden moeten eisen. In plaats daarvan offeren ze zelf iemand op. De omgekeerde wereld. 

esims5.0
santakraam
Er zijn in het kabinet racistische uitspraken gedaan. Dat is voldoende voor een val. Had santa toch...

Santa of Mis?

Puddingbenen

Dit is denk ik het einde van het nsc. Pluche is belangrijker dan principes. 

esims5.0

😂

Laatst gewijzigd
Puddingbenen

Wat is tegenwoordig nog racisme? Je moet toch gewoon kunnen benoemen dat alle Marokkanen crimineel zijn! Aldus schoof.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
Dit topic moest dicht toch? Man man man. 

Ja, hilarische Sprintmaster en Leo. Ongenuanceerde plek, Raul de gebeten hond. Gooi maar dicht.  Weg ermee. Maar ze roken bloed met de kabinetscrisis. Alleen vielen hun bijdrages weer erg tegen. Leo denkt dat het afpakken van een paspoort nieuw is en SM was weer eens nijdig op esims

santakraam

Dit topic hoefde toch helemaal niet dicht?? Ja, van de topicstarter, maar die zit overspannen thuis. Kan de beste gebeuren, beterschap!

Kabinet is ook overspannen, gaat dat nog goedkomen? NSC die lafjes aanblijft, maar wie vertrouwt wie nog? Benieuwd verder of we ooit nog gaan regeren...

Romāns Vainšteins

4 the record: ik heb een andere plek gevonden voor politieke discussie. Beter om het te scheiden van de hobby wielrennen. Vooral jij, Kraam, met je weetikhoeveel aliassen en constant verspringende trollgedrag, is de reden dat ik dit topic verder voor gezien houd.

santakraam
Romāns Vainšteins
4 the record: ik heb een andere plek gevonden voor politieke discussie. Beter om het te scheiden van...

Helemaal prima, veel succes daar met domineren. Maar ga me aub niet beschuldigen van aliassen, ik heb gewoon één account.

Raul Alcala
santakraam
Dit topic hoefde toch helemaal niet dicht?? Ja, van de topicstarter, maar die zit overspannen thuis....

Van die 2 boys ook hoor. Ach, dit topic zal geheid inkakken. Zeker als we elkaar niet meer de maat mogen nemen, ten alle tijde respectvol naar elkaar moeten zijn en de juiste mening moeten verkondigen. De regels van de gelaarsde kat zeg maar. 

santakraam
Raul Alcala
Van die 2 boys ook hoor. Ach, dit topic zal geheid inkakken. Zeker als we elkaar niet meer de maat m...

Met de romein in neverland scheelt dat in ieder geval een bak zinloze en domme opmerkingen over Wilders. Ben zoals je weet geen blondie-fan (hou van donker), maar de romein zakte regelmatig door de...ja door de wat eigenlijk...we gaan het wel zien, hoe dit topic verdergaat, en hoe en wat er gemodereerd gaat worden. 

esims5.0
Raul Alcala
Van die 2 boys ook hoor. Ach, dit topic zal geheid inkakken. Zeker als we elkaar niet meer de maat m...

Bedoel je met de gelaarsde kat nu WF of Maxim in het bijzonder? Het viel gisteren me op (of tegen) hoe weinig kritisch iedereen hier was over de tactiek van Wierflits, van een time-out nemen en vervolgens alsnog ontwijken. In plaats van op dat moment te reageren op kritiek. Het deed me ook allemaal denken aan Mozes die van de berg kwam met 10 open deuren, ze aan het ontevreden Joodse volk presenteerde, dat meteen met een duim omhoog reageerde.

Veenbrand (wellicht ook een pseudoniem van iemand anders) zei het een maand geleden zo:

U stelt allerlei vragen maar gaat zelf nagenoeg niet in op de in dit topic gestelde vragen. Die antwoorden zullen wel onderdeel zijn van hoe in de toekomst met feedback om wordt gegaan en hoe dit wordt teruggekoppeld. Maar in dit topic wat uitgebreider en meer inhoudelijk op zaken ingaan lijkt me vruchtbaarder dan nogal ijzerenheinig in de slachtofferrol kruipen. Die rol wilt u graag erkent zien, maar de legitieme vragen van gebruikers worden niet beantwoord maar via vage toekomstverwijzingen opgelost. Ik vind dat wat mager voor iemand die aangaf zo graag met de gebruikers in gesprek te willen dat hij ze s avonds thuis opbelde. U hebt een forum, doe er wat mee!

Laatst gewijzigd
santakraam
esims5.0
Bedoel je met de gelaarsde kat nu WF of Maxim in het bijzonder? Het viel gisteren me op (of tegen) h...

verkeerde topic!

esims5.0
santakraam
verkeerde topic!

Weet ik, maar alles wat WF niet uitkomt, wordt tegenwoordig als off-topic verwijderd in hun eigen aangemaakte topics. Dat is hier iets lastiger.

Raul Alcala

Nee beide niet

1 2 ... 390 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.