Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 31 ... 283 284
Romāns Vainšteins

En ihkv tolerantie in ons kikkerlandje: nu schijnt Memphis weer de natie geschokt te hebben met het dragen van een haarband. 

kraamhol
Romāns Vainšteins
#748
'Ik denk dat het merendeel van de mensen helemaal niet met de pro of anti EU gedachte is gaan stemme...

D'n turkse bakker heeft gewoon gehaktballen hoor!

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#751
En ihkv tolerantie in ons kikkerlandje: nu schijnt Memphis weer de natie geschokt te hebben met het...

Ik twijfelde een beetje om te droppen, maar wat een bjorn borgje,  beter drapeert hij een boxershort om z'n harses. Waardeloze vent vind ik hem

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Ik denk dat het goed is dat er nu iets meer pro EU gestemd is, wat zeker niet persé tegen NL is, dan bij de TK verkiezingen. Wel overwogen ('niet omdat het kan, maar omdat het nodig is') door gaan op de ingeslagen weg want China gaat snel vergroenen. We mogen niet verslappen want dan komen we er over een paar jaar achter dat we de boot finaal gemist hebben en is onze economie verouderd. 

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#751
En ihkv tolerantie in ons kikkerlandje: nu schijnt Memphis weer de natie geschokt te hebben met het...

lol mensen die zich druk maken om een fucking zweetband, wat een land leven we in. 

Wheely
Il Leopardo della Primavera
#747
VVD is ook pro-eu, en NSC ook relatief.

Dat is de hele spagaat. Laat me het zo neerpennen.

PVV - VVD - BBB - NSC 14 Nederland First!

GL-PVDA - D66 - Volt 12 EU First!

CDA - SGP 4 Jezus First!

PvdD 1 Animals First!

Uiteraard kun je andere mixjes maken 😉

kraamhol
Raul Alcala
#753
Ik twijfelde een beetje om te droppen, maar wat een bjorn borgje,  beter drapeert hij een boxer...

Waarom?

Raul Alcala

Maar mist er niet iets in deze discussie of ben ik gek (ja, dat ben ik). In heel Europa worden toch verkiezingen gehouden? Waarom doen sommige eurofielen hier dan alsof Nederland de Europese koers bepaalt

Wheely
Il Leopardo della Primavera
#755
lol mensen die zich druk maken om een fucking zweetband, wat een land leven we in. 

Dan kennen ze ons wielrenners nog niet!

# witte broek

Marik
Wheely
#756
Dat is de hele spagaat. Laat me het zo neerpennen. PVV - VVD - BBB - NSC 14 Nederland First! GL-PV...

Het CDA en SGP op dezelfde breedtegraad zetten is hetzelfde als D66 en PVDD op dezelfde breedtegraad zetten.

Wheely
Raul Alcala
#758
Maar mist er niet iets in deze discussie of ben ik gek (ja, dat ben ik). In heel Europa worden toch...

Zondag weten we meer.

Volgens de buitenlandse media voorspelt onze uitslag een ruk naar rechts. 

Raul Alcala
kraamhol
#757
Waarom?

Wat moet hij ermee? Tis een mode ding, niet tegen zweten. Hij is altijd verongelijkt, doet alsof hij kan rappen en is on het openbaar dikke mik met Kwinsie

Bij PSV was hij destijds écht goed

Raul Alcala
Wheely
#761
Zondag weten we meer. Volgens de buitenlandse media voorspelt onze uitslag een ruk naar rechts.&nbs...

Ah, op verschuiven dagen verkiezingen dus. Thanks man

Wheely
Marik
#760
Het CDA en SGP op dezelfde breedtegraad zetten is hetzelfde als D66 en PVDD op dezelfde breedtegraad...

Denk dat die laatste nog wel dichter bij elkaar zitten op sommige thema's 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#762
Wat moet hij ermee? Tis een mode ding, niet tegen zweten. Hij is altijd verongelijkt, doet alsof hij...

Maakt het uit waarvoor het is? Als hij het mooi vindt prima toch, niemand heeft er last van

Marik
Il Leopardo della Primavera
#765
Maakt het uit waarvoor het is? Als hij het mooi vindt prima toch, niemand heeft er last van

Mwa, het is jezelf in een uitzonderingspositie plaatsen. Het mooie aan teamsport is dat iedereen hetzelfde gekleed gaat. Als je dan als voetballer een opvallende (nutteloze) modeassecoire gaat dragen dan is de uniforme uitstraling weg.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

 

VVD ís helemaal geen NL first maar EU, NSC maar gedeeltelijk, CDA is ook gewoon EU first, net zoals PvdD.

anti EU : 11 (heb hier dan maar de mormonen en twijfelkonten bij gedaan)

pro EU : 20

 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#765
Maakt het uit waarvoor het is? Als hij het mooi vindt prima toch, niemand heeft er last van

Is ook prima, ik vind het aanstellerig gedoe. Net als dat Raul dan meteen aanslaat op uniform (wat marik zegt) en Jordan Peterson dropt. Zo flauw

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#768
Is ook prima, ik vind het aanstellerig gedoe. Net als dat Raul dan meteen aanslaat op uniform (wat m...

Ik vind het dan weer aanstellerig gedoe dat mensen zich druk maken over wat een ander aan heeft. Je hebt er letterlijk nul last van, waarom maak je je er druk om?

Il Leopardo della Primavera
Marik
#766
Mwa, het is jezelf in een uitzonderingspositie plaatsen. Het mooie aan teamsport is dat iedereen het...

Daar kan ik me nog enigszins in vinden, maar dat argument wordt door niemand die zich er zo druk over maakt gebruikt wat weer heel typisch is. 

SprintMaster

In een notendop:  over het algemeen stemmen de meeste mensen conservatief. Daardoor blijft heel lang de status quo in stand wat dus goed is voor de 'haves'. Conservatieven richten, gechargeerd gezien, vooral op de korte termijn. Men wil pas veranderen als het echt niet anders kan. Er is altijd wel een reden om mensen bang te maken voor allerlei 'wilde' veranderingen want ja, dan moet er wat opgeofferd worden door de 'haves'. 

Het is dus lastig om zaken fundamenteel te veranderen, waar de 'have nots' van profiteren omdat die keer op keer worden tegen gehouden door de conservatieven. Zie hier waarom progressieve politiek het altijd lastig heeft. Zij richten, gechargeerd gezien, meer op de lange termijn. Maatregelen waar de 'not haves' meteen van zouden profiteren worden door de conservatieven zodra het kan meteen weer terug gedraaid. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#769
Ik vind het dan weer aanstellerig gedoe dat mensen zich druk maken over wat een ander aan heeft. Je...

Prima joh.

Romāns Vainšteins

Ik zie het echt als onderdeel van eenzelfde probleem en vermoed eveneens een relatie met wat ze onlangs in Duitsland boven water kregen 'er zitten te veel spelers in het team met andere gentypen'

 

Romāns Vainšteins

Al in de jaren 90 hoorde ik vaak gemekker dat er zoveel surinamers in het elftal zaten.

Raul Alcala

De kabel met Kluivert,  Davids. Lex Goudsmit etc

Laatst gewijzigd
1 2 ... 31 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.