CQ-Tour Biedspel 2024

1 2 3 4 ... 11 12
Arry1338

De renners waarop je je bod zou kunnen hebben verloren!

Staat je renner hier niet bij, dan weet je dus al dat je hem hebt.

Bennett 11
Lapeira 11
Ackermann 9
Bauhaus 9
Cras 8
Abrahamsen 6
Carapaz 5
Coquard 5
de Plus 5
Girmay 5
Rodriguez 5
Buitrago 4
Gee 4
Groenewegen 4
Bernal 3
Cavendish 3
Jeanniere 3
Johannessen 3
Jorgenson 3
Mas 3
Tratnik 3

Ab Normaal

Boffen. Op 1 na al mijn renners weer in de lijst. Dacht echt renners te hebben gekozen waar bijna niemand op zou gaan bieden in ronde 1. 

Sjonge Jonge
Ab Normaal
#52
Boffen. Op 1 na al mijn renners weer in de lijst. Dacht echt renners te hebben gekozen waar bijna ni...

Ik doe met je mee Ab, ook 7 uit 8.

Zal me benieuwen.

Limal

Alle renners duurder dan Jorgenson hadden dus tegen de cq-waarde opgepikt kunnen worden...

Hier 4/8 renners uit het lijstje hierboven.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Dacht al dat ik te weinig op Groenewegen geboden had toen hij vandaag Nederlands kampioen werd. 

Ajvenema

Ik heb 2 puike rennertjes binnen, maar verder fors in het lijstje en niet mega overboden:) 

Guido Maltempi

Vier renners binnen, 3x duimen draaien en eentje uit de lijst heb ik vrijwel zeker niet (want cq waarde geboden en bod pas laat verzonden).

Heel benieuwd hoeveel toppers er straks ongekozen achterblijven...

VincentK

Ik heb er 4 en eentje is er sneller dan Jasper Philipsen :) Zou me niet verbazen als het bij vier blijft. Ben benieuwd hoe er op de andere renners geboden is.

Thomberg

Ik dacht een steal met jeanniere te hebben... 

kokkie1975

Hier 6 uit 7 terug op de lijst. 

Wel de groene trui binnen.

Arry1338

De teams zijn bijgewerkt!!

Geef me even een half uurtje, ik neem even pauze en dan bewerk ik de lijst met mogelijke keuzes. 

Voel je vrij bod 2 te sturen, ik zal ze nog niet openen voordat ik zelf mijn bod in elkaar heb geknutseld en verstuurd heb.

Thomberg

@sjongejonge Mooi bod op Jeanniere en Bettiol :-)

Zelfde biedingen en allebei hebben we ze binnen!

Ajvenema

Oh, wow, toch 3 van die veelbeboden jongens binnen. Nu nog een sprinter😝

pirazzi

Oké team al compleet, met Groenewegen!

Sjonge Jonge

Pogacar zal geen rol spelen deze keer....

Edit: sorry, Rahim kan nog op hem bieden

Laatst gewijzigd
VincentK
Thomberg
#59
Ik dacht een steal met jeanniere te hebben... 

Helemaal niet op mijn radar. Nu wel (voor evt andere spellen).

Thomberg
VincentK
#66
Helemaal niet op mijn radar. Nu wel (voor evt andere spellen).

Nog niet zeker dat hij gaat starten, maar is wel de verwachting. Kan bij Scorito (als je daar op doelt) goedkoop gaan worden

Arry1338

Ook de deelnemerslijst vooralsnog is bijgewerkt!

Guido Maltempi

Carapaz, Lapeira, Abrahamsen en Jeannière misgelopen. Morgen maar eens goed gaan zitten voor bod 2.

Ab Normaal

Morgen 22.00 deadline?

Ik heb namelijk een conferentie de hele dag die tot na 22.00 uur duurt en  als er dus dan deadline is moet ik het dus in pauzes zien te doen. 

Arry1338
Ab Normaal
#70
Morgen 22.00 deadline? Ik heb namelijk een conferentie de hele dag die tot na 22.00 uur duurt en &n...

Ik moet wel, anders krijg ik het niet gedaan voor bedtijd :o

VincentK

Ronde twee verstuurd.

Dank voor je zondagavond gestress  @Arry1338 !

Ab Normaal
Arry1338
#71
Ik moet wel, anders krijg ik het niet gedaan voor bedtijd :o

Is prima hoor. Weet ik dus dat ik het in mijn pauzes moet doen

Limal
Ab Normaal
#73
Is prima hoor. Weet ik dus dat ik het in mijn pauzes moet doen

Met een derde of zo van de renners die nog niet bekend zijn is het ook niet zó erg om na vanavond nog wat plaatsjes over te hebben. Zelf heb ik gisteren wat gepanikeerd onder de last-minute-deadline-druk en als ik nu naar mijn erg middelmatig team kijk maak ik me de bedenking dat ik beter bewust nog wat plaatsjes had overgehouden 😅 Met Rafferty ook een taktische blunder gemaakt - als 'ie start is het misschien een leuke aanvaller, maar tegen dat EF hun selectie bekendmaakt zijn we natuurlijk al halverwege Nice...

Arry1338

Jeanniere en Oldani zullen niet starten, dus die mogen worden vervangen in het huidige bod. Aanpassingen zijn toegestaan, maar maken wel dat je weer achteraan sluit in het moment van inleveren.

We missen nog de selecties van Arkea, Education First, Intermarché, Bora en Soudal Quick Step. 

Ik verwacht nog een bod te ontvangen van Ajvenema, BlingSagan, Bode80, Bonorrie, Guido Maltempi, Ivo001, Limal, Pier Tol, Sies & Zwartebroekengeletrui

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.